Wie ziet PSV nog CL(voorronde) halen hier?quote:Op zondag 29 april 2007 11:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien als we ons voor de CL plaatsen dat het kan, maar dan moet dat eerst gebeuren...
Zolang het nog kan, kan hetquote:Op zondag 29 april 2007 12:03 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Wie ziet PSV nog CL(voorronde) halen hier?
ik helemaal nietmeer namelijk![]()
Goed lezenquote:Op zondag 29 april 2007 10:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Schaars en Makaay, yeah right.
Ik denk dat we moeten denken in de categorie Zonneveld en Oper.
psv.netwerk.toquote:29/4/2007 - 'Interesse Arsenal voor Arouna Kone'
(Gepost door RvN)
Nu het einde van het seizoen nadert, nemen ook de geruchten over mogelijke transfers weer toe. Terwijl Mail on Sunday berichtte over de interesse van de Spurs voor Alex, meldt News of the World dat Arsenal belangstelling zou hebben voor Arouna Kone. De spits hield in de Champions League wedstrijden tegen Arsenal continu twee tot drie verdedigers bezig en viel zo op bij Arsene Wenger. Kone lijkt overigens niet Arsenals eerste target, want Eto'o wordt al veel langer in verband gebracht met Arsenal.
Ze mogen hem hebben van mij.quote:
Van mij ook, al denk ik niet dat ze er veel voor neer willen tellen. Een vriend van me zei gisteren dat Roda 25% krijgt van een eventuele verkoop, iemand die daar iets van weet?quote:
Het is sowieso de domste transfer sinds jaren. PSV zat al krap bij kas en dan zoveel geld neertellen voor zo'n matige voetballer. Koné is leuk om erbij te hebben voor op de bank, niet als "topspits".quote:Op zondag 29 april 2007 12:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zou wel heel dom na zijn 9m neer te hebben geteld.
quote:voor Alex, meldt News of the World dat Arsenal belangstelling zou hebben voor Arouna Kone. De spits hield in de Champions League wedstrijden tegen Arsenal continu twee tot drie verdedigers bezig en viel zo op bij Arsene Wenger.
Dat lijkt me verdomme wel het minste wat ze moeten doen.quote:Op zondag 29 april 2007 14:04 schreef mcyodogg het volgende:
We gaan winnen!
Dat is een liedje van Hartkampquote:Op zondag 29 april 2007 14:04 schreef mcyodogg het volgende:
We gaan winnen!
Nou als het anders is dan vind ik het zeer triest want winnen is wel een plicht thuis tegen Vitesse.Als je hier zelfs punten laat liggen... oooeeehh.quote:Op zondag 29 april 2007 14:04 schreef mcyodogg het volgende:
We gaan winnen!
Nee hoor, Vitesse speelt brak.quote:Op zondag 29 april 2007 14:43 schreef andre347 het volgende:
Ze spelen erg sterk!
Loserquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |