abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48757976
Hier staan alle antwoorden op de vragen die je nog gaat stellen:

http://www.tomtom.com/support/product.php?GID=3&ID=1401&Language=1

Als eerste begin je met punt 15.

Zit er een handleiding in de doos ?
RTFM.

En als je het gevoel hebt dat je een disk mist, moet je terug gaan naar de winkel waar je hem vandaan hebt.
pi_48758023
Handleiding voor het aparaatje ja. Niet voor de tomtom. Alleen een licentieovereenkomst met zulke kleine lettertjes dat je er koppijn van krijgt.

Volgens mij kun jij beter op tweakers gaan rondhangen, met je rtfm.
Assumption is the mother of all fuckups.
pi_48758066
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:20 schreef LadyXochi het volgende:
Handleiding voor het aparaatje ja. Niet voor de tomtom. Alleen een licentieovereenkomst met zulke kleine lettertjes dat je er koppijn van krijgt.

Volgens mij kun jij beter op tweakers gaan rondhangen, met je rtfm.
Nope, je zegt zelf dat je een legale versie hebt, met alle bijbehorende spullen.
Heb je de installatie handleiding doorgelopen ?
pi_48758112
Ik heb niet het gevoel dat ik een disc mis. Volgens mij klopt er niets van wat je zegt. Dat er een map wordt meegeleverd. Waarom zit er anders een kaartje in de doos waarop staat dat je 1 citymap naar keuze gratis mag downloaden! Met zo'n kaartje vind ik het niet vreemd dat er verder geen maps zijn meegeleverd. Daarnaast, waarom is alles al pre-installed op dat ding en kun je er zo mee aan de slag, maar je hebt wel een aparte kaart nodig, die wel bijgeleverd is, maar die je er zelf op moet zetten? Als die erbij had gezeten had ie er ook wel opgestaan
pi_48758137
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:22 schreef chatter het volgende:

[..]

Nope, je zegt zelf dat je een legale versie hebt, met alle bijbehorende spullen.
Heb je de installatie handleiding doorgelopen ?
Welke installatiehandleiding. Dat ding was gewoon klaar voor gebruik toen ik hem kocht...
pi_48758185
Ah ik zie al waar het misverstand zit. Er staat in de quick start guide dat je maps en voices alleen bij de PREMIUM versie kreeg. EN die heb ik niet.
pi_48758278
Dan zou ik maar eens terug gaan naar de winkel.
Ze hebben je een incomplete set verkocht.

Er zit namelijk altijd een volledige installatie handleiding bij, met cd en al.

Het kan zijn dat er een SD kaartje ergens verstopt zit in de overige spullen, want daar heb ik zelf namelijk mijn kaarten op staan, zodat ik geen ruimte verspil op mijn PDA.

Edit:

Hier staat als het goed is, wat jij gekocht hebt:

http://www.tomtom.com/products/category.php?ID=2&Language=1
pi_48758584
Nee, hier staat wat ik gekocht heb. *zucht*
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:41 schreef LadyXochi het volgende:
Gewoon de HTC3300. Zit TomTom op, en ingebouwde GPS, maar geen kaart
RTFM? Nee, RTFT
pi_48758938
Deze is duidelijk:

Goed op weg met TomTom Navigator 6
De P3300 komt kant-en-klaar met TomTom Navigator 6, u hoeft alleen nog de kaarten van uw keuze te installeren (niet bijgeleverd). Als voorproefje kunt u gratis de kaart van uw stadsregio downloaden.

Ze zeggen het zelf al, dat er géén kaarten worden bijgeleverd.
Je zal toch terug moeten naar de leverancier, die je dan zal kunnen vertellen wat je moet doen, om aan de kaarten te komen.

En kijk anders even op de TomTom website, of je de kaart die je nodig hebt daar kan downloaden.

En nu ga ik slapen.
pi_48759010
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:35 schreef LadyXochi het volgende:
Nee, hier staat wat ik gekocht heb. *zucht*
[..]

RTFM? Nee, RTFT
Klopt, daarom heeft Simra het antwoord in het begin ook al gegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')