abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48752645
Hallo allemaal,

Ik speel een mmorpg game: KalOnline www.kalonline.com
Ik speel dit spel sinds een jaartje en heb mijn character aardig goed weten op te bouwen.
Ik ben een lvl 61 Mage heb full g50 armor en een g53 stick en 50miljoen (speelgeld)
Nu kreeg ik vandaag een bod van iemand die mijn character wilden kopen voor maar liefst....1700 euro
Alleen vraag ik me af...is dit wel veilig?
Kijk het is een hoop geld, dus voor het geld zou ik het zeker niet laten.
Maar van de ene kant heb ik redelijk veel tijd in het spel gestoken en zou het jammer vinden als er iets mee zou gebeuren (hack etc..)
Heeft iemand hier ervaring mee, met het verkopen van een item of character in een MMORPG game?
En dat kan zomaar.....?
  donderdag 26 april 2007 @ 21:39:31 #2
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_48753725
Ten eerste.
1. Is het legaal volgens de kalonline regels. ( zal wel niet mjah)
2. Vraag is aan mensen in het spel zelf, ik weet niet hoeveel kalonline players fok heeft. ( dan heb ik het over of het de prijs waard is , misschien kan je het dubbele vangen)
3. Licht eraan welk betaal systeem je gebruikt.
4. Ik heb wel is in een MMORPG items verkocht, alleen dat was aan RL friends :p.

Ik weet trouwens ook niet hoeveel betaal systemen er zijn.

Ik ken PayPal als simpelste.
maarjah, ben benieuwd naar de andere reacties!
pi_48753855
Paypal zou ik niet doen, dan kan de koper binnen 30dagen het geld terug vorderen en dan heb je geen rechten aangezien dat het om een virtueell item gaat... beter gebruik je western union.... en pas overdragen als je ej geld hebt.
pi_48753873
Knip, dubbel
pi_48754696
Ik heb al meerdere keren gehoord dat mensen op deze manier hun character én geld kwijt waren. Ze betalen altijd op een manier waarmee ze hun geld weer terug kunnen vorderen. Aangezien je volgens de regels zo'n character niet mag verkopen kun je bij niemand aankloppen.
Het enige wat je kan doen (voor de lol) is het character verkopen en uiteindelijk de koper niets geven. Dan vissen ze zelf eens een keer achter het net en doen ze alle moeite voor niets.
Geloof me, niemand betaald dit soort bedragen voor iets virtueels!
Probeer zelf ook realistisch te denken!
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  donderdag 26 april 2007 @ 22:04:41 #6
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_48754761
1700 euro.

En je gelooft het ook nog.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 26 april 2007 @ 22:05:51 #7
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_48754797
is 97% kans op een scam.
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_48754932
Lol je moest eens weten wat mensen offeren voor dingen in games.

Heb al een keer 5 items voor 250 euro verkocht .

Maar was een nl gast en kwam bij me thuis en kreeg gelijk geld nadat hij ze spullen had:P

Als je iemand niet rl kan zien word het risico al een stuk groter dat je met niks overblijft.
pi_48755196
zorgen dat je het geld in handen hebt voor je je character overdraagt.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_48755460
idd, eerst overmaken naar je bankrekening met bv western union, het geld op je bankrekening ontvangen en daarna pas character geven. Ook ff goed lezen of het geld niet terug te vorderen is.
hardcoholic
pi_48765295
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:21 schreef Ferdii het volgende:
idd, eerst overmaken naar je bankrekening met bv western union, het geld op je bankrekening ontvangen en daarna pas character geven. Ook ff goed lezen of het geld niet terug te vorderen is.
Nee zo simpel is het niet. Als jij het geld overmaakt naar je bank/giro rekening en ze vorderen het geld terug heb je gewoon een vordering open staan bij Western Union. Wat betreft het terugvorderen heb je gelijk!
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')