Ah, weer iemand die volledig verziekt is door onze huidige 'mode maatschappij' waarin het schoonheidsideaal het enige is wat goed genoeg lijkt te zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:32 schreef Woesteling het volgende:
Ze lopen goed, maar ongelooflijk wat lelijk
'Degelijk' is toch geen vies woord? Ik ben het beu om altijd maar 'spang', 'ruig' of 'styl0' schoeisel te dragen. Voor mij word het Mephisto deze zomer. Nu jullie nog.quote:
Amen. Ecco's zijn dat betreft toch schappelijker...quote:Op donderdag 26 april 2007 20:32 schreef Woesteling het volgende:
Ze lopen goed, maar ongelooflijk wat lelijk
Kom je wel eens buiten dan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:32 schreef SuzukiSwift het volgende:
Mephisto heeft echt niet alleen van dat soort oude lullen schoenen. Ik zelf loop al jaren alleen maar op Mephisto. En heb er nog nooit commentaar op gekregen.
Voetbal is een paar deuren verderop hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:12 schreef Originele_Naam het volgende:
geef mij maar van bommel
Zwijg toch. Dat meen je toch werkelijk niet serieus?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:18 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik nog wel leuk. Lekker vlot voor onder mijn broekrok of linnen pantalon.![]()
cultuur barbaarquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:15 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Voetbal is een paar deuren verderop hoor..
Wa denk je zelfquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:20 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Zwijg toch. Dat meen je toch werkelijk niet serieus?
Vaak genoeg.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |