ja tis wel waar...quote:
Ah, jij bent er zo een dat als het niet in de pers komt, dan gebeurt het niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:15 schreef Bastard het volgende:
Nou dat gaat aan de lopende band dan daar he ... eerst die ene user met 3 artikelen, nu jij weer.. vreemd dat daar nog niets over in de pers staat!
het is wel op tv geweest,quote:Op donderdag 26 april 2007 19:15 schreef Bastard het volgende:
Nou dat gaat aan de lopende band dan daar he ... eerst die ene user met 3 artikelen, nu jij weer.. vreemd dat daar nog niets over in de pers staat!
Tsja... dan zal het wel zo zijn ook.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:18 schreef apengek het volgende:
[..]
het is wel op tv geweest,
en ze zeiden toen dat je het kon zien aan de sticker die ze overal op plakken.
dit heb ik net gevonden http://www.trosradar.nl/?url=PHP/news/21/3072
het is vakantie nuquote:Op donderdag 26 april 2007 19:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik moet echt meer gaan spelen, maar wanneer?
Fuck dat, kmoet naar school en daarna weer gewoon werken. Juli, dan heb ik "vakantie". Eerder niet.quote:
Omdat ze gemiddeld er langer over doen om die spellen uit te spelen, waardoor we toch niet al te snel spoilers tegenkomen? (ik trek ook maar iets uit mijn mouw, maar toch)quote:Op donderdag 26 april 2007 19:36 schreef Bastard het volgende:
Kan iemand mij nog eens de reden uitleggen waarom die domme Amerikanen alle spellen eerder mogen spelen?
Ze daar gemaakt worden ?quote:Op donderdag 26 april 2007 19:36 schreef Bastard het volgende:
Kan iemand mij nog eens de reden uitleggen waarom die domme Amerikanen alle spellen eerder mogen spelen?
Ja, tuurlijk, goede spellen komen ALLEEN uit de USAquote:
Omdat die fransen het spel zonodig in hun debiele taal willen krijgen.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:36 schreef Bastard het volgende:
volgens mij kon je in en uitloggen op je msnquote:Op donderdag 26 april 2007 20:02 schreef ijsmeis het volgende:
Dat MSN kan je vast wel uit zetten hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |