Met recht heeft het weinig te doen, wel pragmatisme. Als genoeg mensen bereid zijn te betalen, is het einde gratis streams. Als niet genoeg mensen bereid zijn te betalen zullen toekomstige programma's gewoon anders budgeteren.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:15 schreef Gert het volgende:
Ik snap de mensen niet zo goed die menen dat ze "recht" hebben op gratis streams.
Daar zit wat in.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:46 schreef Ifa het volgende:
[..]
Met recht heeft het weinig te doen, wel pragmatisme. Als genoeg mensen bereid zijn te betalen, is het einde gratis streams. Als niet genoeg mensen bereid zijn te betalen zullen toekomstige programma's gewoon anders budgeteren.
Dat klopt helemaal, wat je zegt.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:57 schreef soylent het volgende:
Ik vind het toch wel fascinerend hoe mensen reageren.
Aan de ene kant maak je van dit programma je major hobby en je plaatst duizenden posts erover in een forum.
Sommigen posten zo fanatiek dat ze in die tijd makkelijk een bijbaantje kunnen doen en een paar honderd ¤ per maand incasseren. Anderen hadden in ieder geval persoonlijk geluk kunnen vinden in waardevolle momenten met vrienden en familie.
Maar als er 4 euro moet worden geinvesteerd, dan is het opeens teveel
quote:Op donderdag 26 april 2007 23:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Als er dan van je gevraagd wordt om een rationele keuze te maken, dan is het heel goed mogelijk dat iemand de balans opmaakt en dan zegt "HET is het me niet waard". Waarbij HET meer is dan alleen maar 3,95 per maand. Maar het is wel die 3,95 euro die de beslissing triggert.
Zo is 't ook!quote:Op donderdag 26 april 2007 23:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, wat je zegt.
Als je dan voor een principiele keuze wordt gesteld tussen "beschikbaar" en "niet beschikbaar" maak je automatisch een balans op van de voor- en nadelen, die het voor jou persoonlijk heeft.
Dan realiseer je je ook de zware factoren die jij noemt, en die in het dagelijkse sleur langzaam en ongemerkt onzichtbaar waren worden.
Net zoals een zak snoepjes in de kast. Heb je het, dan eet je het. Heb je het niet, dan eet je het niet.
Die keuze wordt niet gemaakt door financiele kosten of gezondheid, maar door beschikbaarheid.
Iedereen haakt wel eens een paar weken af, Iedereen heeft wel een aantal dingen waaraan die zich ergert.
Als er dan van je gevraagd wordt om een rationele keuze te maken, dan is het heel goed mogelijk dat iemand de balans opmaakt en dan zegt "HET is het me niet waard". Waarbij HET meer is dan alleen maar 3,95 per maand. Maar het is wel die 3,95 euro die de beslissing triggert.
Waarschijnlijk binnen een weekquote:Op maandag 30 april 2007 14:02 schreef cobain94 het volgende:
Kbetaal niet...Komt vast wel weer een manier dat je toch gratis kan kijken..
Ik betaal dus niet voor streams. Het is sowieso een stuk minder geworden met Jaap erin. Als ik iets smerigs wil zien ga ik wel gratis naar de vers gedraaide bout van mijn hond kijken, heeft het zelfde kokhalsende effectquote:Op maandag 30 april 2007 17:12 schreef SiRojK het volgende:
Absoluut niet.. Waarom? Omdat ik het deels belachelijk vind dat een programma als tien geld wil verdienen aan 'ongebruikte' beelden
Probeer het maar, is tot op heden niemand gelukt, bij BBAU niet, BBUS niet, BBUK niet enz.quote:Op maandag 30 april 2007 14:02 schreef cobain94 het volgende:
Kbetaal niet...Komt vast wel weer een manier dat je toch gratis kan kijken..
Bron: http://www.bigbrother.bequote:Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
In de eerste plaats zijn er verschillende formules.- Je kan een daypass van ¤ 3,00 kopen die 24u geldig is. Dwz dat je alles van video’s op de BB-site kan bekijken gedurende 24 uur. (De 4 verschillende livestreams, de opgeknipte video’s en de heruitzendingen van de afleveringen). Na 24 uur moet je een nieuwe licentie kopen om te kunnen verder kijken. Een dagpas kan je betalen via SMS, VISA, of Bancontact. - Veel voordeliger is de Season Pass. Die kost je ¤ 49,00 (of ongeveer ¤ 0,50/dag). Hiermee kan je tijdens de volledige duur van Big Brother 2007 al het videomateriaal op de site bekijken. De Season Pass kan je betalen via VISA of Banctontact. - Een aparte aflevering via de site herbekijken kost je ¤ 1,50, te betalen via SMS of VISA/Bancontact.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |