AS is vaak wel goed qua bronnen hoor, en het klinkt ook vrij logisch, Ajax en Barça lijken een beetje een samenwerking te hebbenquote:
Inderdaad, en ze weten dat Ten Cate spelers beter kan maken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
AS is vaak wel goed qua bronnen hoor, en het klinkt ook vrij logisch, Ajax en Barça lijken een beetje een samenwerking te hebben![]()
Die ava van jouquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wel grappig trouwens hoeveel mensen Davids hier als icon hebbenen terecht
Roes uit liggen slapen tijdens Twente-uit?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:16 schreef Suijk het volgende:
En welke meerwaarde heeft dat 16-jarig kereltje precies voor ons eerste elftal?
Kan ie bewijzen dat er daadwerkelijk betere jeugdspelers zijn buiten die van Ajaxquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:16 schreef Suijk het volgende:
ZOoo.. onder welke steen heb jij gezetenquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:16 schreef Suijk het volgende:
In die 2,5 moet je gewoon denken hoe we kampioen gaan worden zondagquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:15 schreef toma het volgende:
Weekend begonnen
ik zit nu op school![]()
over een kwartiertje mag ik weer naar een 2,5 uur durende presentatie luisteren
quote:Koeman mist steun clubleiding
Ronald Koeman stapt, als PSV zondag in de laatste competitieronde naast de landstitel grijpt,vermoedelijk op als trainer.
Koeman,die nog een contract voor één seizoen heeft,kreeg in gesprek met PSV- voorzitter Frits Schuitema niet de door hem verlangde duidelijkheid over zijn toekomst."Ik voel me niet gesteund",zo
liet Koeman weten op trainingscomplex De Herdgang.
Hij gaf aan dat het resultaat zondag waarschijnlijk beslissend is voor zijn toekomst in Eindhoven.
bron: Nos Teletekst
quote:Stam niet tegen Willem II
Bron: Sportweek
Jaap Stam speelt aankomende zondag niet mee in de competitiewedstrijd tegen Willem II. De verdediger van Ajax ondervindt nog te veel hinder van zijn hamstringblessure.
"Ik heb nog geen een keer kunnen meetrainen met de groep," aldus Stam. "Hoe de blessure zich houdt in een wedstrijd is onduidelijk, het is een lastige kwetsuur. De wedstrijd van zondag komt helaas te vroeg."
Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel zullen het centrale duo vormen, omdat ook John Heitinga komend weekeinde de ontknoping in de eredivisie mist, dit vanwege een schorsing.
Wat eek kutreden. Hij heeft gewoon geen zin om aan een nieuw elfal te bouwen, komend seizoen, omdat-ie weet dat-ie dat niet kan. Jammer hoor, geen aankopen dan van hem deze zomer.quote:
Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd.quote:
Nou Barça B speelt niet echt op het hoogste niveau hequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd.
Tenzij Barca B degradeert, (Is mogelijk dit jaar) dan bestaat de kans dat hij uitgeleend wordt. Maar dan ook maar voor één seizoen.
Ik zou er iig niet op rekenen.![]()
hij is vast niet te geblesseerd om als aanvoerder de schaal in ontvangst te nemenquote:
1 troost, je zit wel mooi in de mooiste stad van Nederlandquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:15 schreef toma het volgende:
Weekend begonnen
ik zit nu op school![]()
over een kwartiertje mag ik weer naar een 2,5 uur durende presentatie luisteren
en dat is?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
1 troost, je zit wel mooi in de mooiste stad van Nederland![]()
Mooi kut ja. Heeeeeel erg mooi.quote:
De belangrijkste woorden in die post zijn op die leeftijd. Een 16-jarige Messi was nog nergens te bekennen. Het heeft geen enkel nut om "de nieuwe Messi" een jaar in huis te hebben wanneer hij dat pas is 2 jaar nadat de huurperiode is afgesloten. Barcelona gaat zo'n speler niet van de hand doen, en dus heb je er zowel sportief als financieel helemaal niks aan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:46 schreef Jasza het volgende:
Trouwens Twi, ze noemen Bojan beter dan Messi op die leeftijd, dus als je hem niet zou willen huren dan euh
Zeker.. dat mag ook wel.. 2 dagen in het jaar.. Feyenoord uit en de bekerfinalequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
6 mei vind je het weer prachtig![]()
Nopequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb zelf geen problemen met Rotterdam. Maar ik vind Feyenoord wel helemaal niksquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zadkine, Albeda, Inhollandquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:58 schreef jna het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten![]()
terwijl k er zelf ook studeer![]()
De haat zit diepquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb ook jaren in R'dam gestudeerd, maar vertikte het om er te wonen. Iedere dag 3 uurtjes met het openbaar vervoer was het zeker waard.
Ik ga er binnenkort aan het werk. Vast.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb ook jaren in R'dam gestudeerd, maar vertikte het om er te wonen. Iedere dag 3 uurtjes met het openbaar vervoer was het zeker waard.
Valt wel mee hoor, ik woonde en werkte bijna om de hoek van het Feyenoord stadion. Ze hebben wel een hele mooie pathe daar trouwens.quote:
Ja die is wel chillquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:02 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik woonde en werkte bijna om de hoek van het Feyenoord stadion. Ze hebben wel een hele mooie pathe daar trouwens.
Kan je wel zo'n smilie gaan posten..quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou Barça B speelt niet echt op het hoogste niveau he![]()
HAHAHA.. Dit is toch echt ff om te lachen of niet!quote:Boete voor Kluivert
vrijdag 27 april 2007 om 13:38
EINDHOVEN (ANP) - PSV heeft spits Patrick Kluivert beboet voor enkele uitspraken in de media. De aanvaller noemde afgelopen week het wisselbeleid van trainer Ronald Koeman ,,gênant''.
Aanvankelijk speelde Koeman met de gedachte om Kluivert uit de selectie te zetten, maar zag daar uiteindelijk vanaf. Koeman: ,,Het eerste belang is het belang van de club en niet dat van een speler of een trainer. Maar het is natuurlijk wel één van de teleurstellingen waar je als coach mee te maken krijgt.
Dat je zulke dingen niet hoort van de man zelf, maar ze in de krant moet lezen. Zeker van iemand voor wie ik in het begin van dit seizoen mijn nek heb uitgestoken om hem te halen.''
In welke buurt als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga er binnenkort aan het werk. Vast..
oh ja... heel broederlijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen allemaal broederlijk kijken naar
Clubvoetbal insite
Ajax, Feyenoord en PSV bieden de voetbalfan een kijkje in de eigen keuken: clubpersoonlijkheden, historie en unieke beelden wakkeren het clubgevoel verder aan. Maar ook actuele inzichten in het slot van de competitie en de aankomende play-offs.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |