quote:Op maandag 21 mei 2007 00:11 schreef bloodymary het volgende:
Supermooi! Alleen de titels van de filmpjes zijn verwisseld.
Jaaa, echt ge-wel-dig.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:22 schreef bloodymary het volgende:
Ja, ik ook, terwijl dat mijn favoriete nummer van Interpol is.
Maar dat uittro van dat nieuwe nummer dat voor Obstacle1 staat, is heeeeel mooi!
Wat nou 'achtergrond'? Dat is zo'n beetje de totale sitequote:Op maandag 21 mei 2007 13:40 schreef -skippybal- het volgende:
Op hun site is de achtergrond nu weer een woestijnlandschap...
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wat nou 'achtergrond'? Dat is zo'n beetje de totale site
Jawel, 1 t/m 9quote:Op maandag 18 juni 2007 18:34 schreef Afunados het volgende:
Hele album volgens mij nog niet, wel een stuk of vijf nummers ervan.
ja althansquote:Op maandag 18 juni 2007 20:54 schreef savelkoul het volgende:
Oh echt? Staat ie op soulseek ofzo?
Dan ben je dus een flauw hernoemde Killers-plaat aan het downloaden.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:35 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Jawel, 1 t/m 9![]()
Excusez, 1 t/m 11 en twee bonustracks.ik sta in de wacht....
Pfff ja.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
ja althans
het is volgens mij de nieuwe killers. Decoy albums
Ha, wie niet. Slechte markting hoor, na de killers te hebben gehoord verdween mijn passie voor muziek directquote:Op maandag 18 juni 2007 21:57 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan ben je dus een flauw hernoemde Killers-plaat aan het downloaden.![]()
Ik was er ook ingetuind.![]()
dan mis je er nog 3 ofzoquote:Op maandag 18 juni 2007 23:18 schreef Afunados het volgende:
Zie je, dacht ik al. Je kan wel drie geripte Myspace nummers downloaden (Scale, All Fired Up en Rest My Chemistry). Verder de eerste single The Heinrich Maneuver en goede liveversies van Mammoth en Pioneer. Heb er dus al zes![]()
Idd, wat een slechte plaat is dat zeg... Ik had al geen hoge pet van ze op, maar nu helemaal niet meerquote:Op maandag 18 juni 2007 23:47 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ha, wie niet. Slechte markting hoor, na de killers te hebben gehoord verdween mijn passie voor muziek direct![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |