Maakt mij niet uit. Die hut komt wel vol hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 15:40 schreef Z het volgende:
Zitten ze bij jou op het label ofzo?
Ik ga geen 30 euro uitgeven aan iets wat ik niet (heel) erg leuk vindtquote:Op donderdag 26 april 2007 15:33 schreef Love Mae King het volgende:
serieus, jullie gaan er spijt van krijgen als jullie niet gaan. echt.
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:49 schreef Love Mae King het volgende:
Overigens, laatste keer dat Interpol Paradiso in speelde stond Bloc Party nog in het voorprogramma.
Het kan verkeren...
Ze zijn zeker goed live. Maar ik vind het toch echt te duur. Laat ze later dit jaar maar eens terug komen, voor een euro of 20 ga ik dan wel kijken.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:46 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zeker proberen kaarten te krijgen. Ik hoor dat ze live erg goed zijn![]()
Wanneer was dat dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:49 schreef Love Mae King het volgende:
Overigens, laatste keer dat Interpol Paradiso in speelde stond Bloc Party nog in het voorprogramma.
Het kan verkeren...
Goegel zegt maandag 22 november 2004quote:
Ohhja. Toen was ik slechts in mindere mate indie.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:34 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Goegel zegt maandag 22 november 2004
Breezah??quote:Op donderdag 26 april 2007 16:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ohhja. Toen was ik slechts in mindere mate indie.
Met de tram naar Amstelveenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:43 schreef lienelien het volgende:
Goed, help eens.
Je woont in Amsterdam , en de dichtbijzijnste gwk's/postkantoren zijn die op waterlooplein (altijd heeeel druk) en gwk amsterdam centraal (vol met slome toeristen) waar ga ik mijn kaartjes halen?
Oh, hoef ik niet voor jou te halen dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met de tram naar AmstelveenIk denk wel echt hoe kleiner het postkantoor/dorp waar je het haalt hoe groter de kans dat het lukt. Ik ga het denk ik nog steeds via internet proberen. Maar misschien bedenk ik me wel en haal ik het in het dorp van mijn ouders, daar is het met AM zelfs gelukt
Ik luister nu voor de tweede keer naar Antics () en die is echt cool. Ben benieuwd naar TOTBL aangezien veel mensen die beter vinden
Kan hem alleen nergens vinden
Wilde je dat doen danquote:Op donderdag 26 april 2007 16:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
Oh, hoef ik niet voor jou te halen dan?
Amstelveen lijkt me nog niet eens zo'n slecht idee ook
Dat zei ik gisteravond teoen je met een bepaalde heer an het praten wasquote:Op donderdag 26 april 2007 16:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wilde je dat doen danDat mag ook wel
Tenzij ik bij mijn ouders ben, dan doe ik het wel want dan zijn we van kaartjes verzekerd
Oh jaquote:Op donderdag 26 april 2007 16:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteravond teoen je met een bepaalde heer an het praten was
Maar misschien kan jij ze beter halen![]()
En daar was ik toch mooi bij! En op dat moment draaide ik die Bloc Party EP al helemaal grijs, dus dat was één van de meest perfecte line-ups die ik ooit heb mogen aanschouwen tijdens een regulier concert.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:49 schreef Love Mae King het volgende:
Het kan verkeren...
Heb ik ook goeie hoop op ja! Als dat zo is ga ik ze lekker twee keer zien, geen probleem!quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:46 schreef peaceman het volgende:
Ik ga niet naar het concert in mei. Ik gok er nog steeds op dat we ze op lowlands kunnen begroeten.
Subjectief mag ik hopen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:20 schreef bigshadow het volgende:
Misschien is "Turn on the bright Lights" wel de beste cd van dit millenium tot nu toe, ik raak er steeds meer van overtuigt eigelijk.
Goh, hoeveel rippen heb jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:05 schreef Mr.Black het volgende:
Het is wel veel geld voor zo'n band.. Maar ik heb ze nog nooit live gezien..
Dus maar met een rip minder leven...
quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:20 schreef bigshadow het volgende:
Misschien is "Turn on the bright Lights" wel de beste cd van dit millenium tot nu toe, ik raak er steeds meer van overtuigt eigelijk.
Wees niet bang Mr. Black, het is die rib meer dan waard! Heb ze live gezien en ze waren super destijds in een grote tent op Rockin' Park. En dan nu in Paradisoquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:05 schreef Mr.Black het volgende:
Het is wel veel geld voor zo'n band.. Maar ik heb ze nog nooit live gezien..
Dus maar met een rib minder leven...
Had het eigenlijk wel verwacht maar ja je weet het nooit he, en better safe than sorryquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:17 schreef Grobbel het volgende:
Heb net zonder problemen online tickets besteld, dus voor hen die met hun slaapzakken voor het postkantoor zijn gaan liggen, het was achteraf gezien toch niet echt nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |