Ik moet zeggen dat ik soms beter slaap als ik alleen slaap. Maar samen is leuker.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
true, ik ben ook mans genoeg om toe te geven dat ook welles gehad te hebben...
lijkt me ook niet leuk om wakker te worden naast... dan wel en dan weer niet iemand langs je te hebben liggen..![]()
Die zit in Delft bij P&O.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:39 schreef Inu het volgende:
Flow, ken jij btw een Jonas Touw, die zit op het hoofdkantoor van OGD volgens mij...
Iedere nacht hequote:Op donderdag 26 april 2007 14:52 schreef FUFR het volgende:
wat een knaas die BB om je, in je slaap nog wel(!) te dumpen
Ik zat al te wachten tot deze reactie zou komenquote:Op donderdag 26 april 2007 14:52 schreef r8ality het volgende:
Ik heb vaak zat rare en kut-dromen, maar het is niet dat dat mijn dag vernaggelt ofzo.. Hoe komen jullie daar bij? Het is toch nep.
Ja maar je slaapt er wel slechter door, ik in ieder geval wel.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:52 schreef r8ality het volgende:
Ik heb vaak zat rare en kut-dromen, maar het is niet dat dat mijn dag vernaggelt ofzo.. Hoe komen jullie daar bij? Het is toch nep.
Het slapen gaat ook prima, da's het probleem nietquote:Op donderdag 26 april 2007 14:51 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik soms beter slaap als ik alleen slaap. Maar samen is leuker.
ja dat heb je met nerds, machine voor het meisje hequote:Op donderdag 26 april 2007 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iedere nacht he
Hoewel, vannacht liet hij me doodgaan omdat hij het ergens anders te druk mee had![]()
Jup, is mijn onderbuurmanquote:Op donderdag 26 april 2007 14:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die zit in Delft bij P&O.
Is die ongeveer 1,90m lang en heeft ie kort zwart haar?
Die fase had ik een paar weken geleden, elke nacht dromen dat je zwanger bentquote:Op donderdag 26 april 2007 14:55 schreef gr8w8 het volgende:
Inderdaad, nachtmerries. ik droomde vannacht dat ik papa werd. Brrr.
Met name dat laatste ja, elke nacht weer.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die fase had ik een paar weken geleden, elke nacht dromen dat je zwanger bent
Ow om vervolgens natuurlijk door bb gedumpt te worden![]()
Ik heb ook wel eens dat ik met iemand anders zoen in mijn droom en dan voel ik me helemaal schuldig als ik wakker wordquote:Op donderdag 26 april 2007 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Iedere nacht he
Hoewel, vannacht liet hij me doodgaan omdat hij het ergens anders te druk mee had![]()
en als het zover is heb je waarschijnlijk spijt dat je er niet eerder aan begonnen bentquote:Op donderdag 26 april 2007 14:55 schreef gr8w8 het volgende:
Inderdaad, nachtmerries. ik droomde vannacht dat ik papa werd. Brrr.
Toevallig was ik een paar weken geleden in Delft voor een cursus Prince2, toen heb ik met hem gesproken toen we buiten stonden te paffenquote:
Ook al ja.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens dat ik met iemand anders zoen in mijn droom en dan voel ik me helemaal schuldig als ik wakker word
Eerst zien, dan geloven.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
en als het zover is heb je waarschijnlijk spijt dat je er niet eerder aan begonnen bent
Die mis ik even....quote:maarre: leer het kind SVP gewoon abn...ipv dat limbabwenees geneuzel...![]()
zei ik toen niet dat dat helemaal niet hoefde?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens dat ik met iemand anders zoen in mijn droom en dan voel ik me helemaal schuldig als ik wakker word
Ja, zijn het ook, dat maakt het niet minder zaad helaasquote:Op donderdag 26 april 2007 14:57 schreef FUFR het volgende:
Zijn het geen bijwerkingen trouwens?
je werkt toch in Weert?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:58 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven.
[..]
Die mis ik even....
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook al ja.
?Heb je gisternacht toevallig met bb gezoend in je droom?
das kud, misschien net voor het slapen gaan er toch es eentje nemen?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, zijn het ook, dat maakt het niet minder zaad helaas
Nee, die is het nog nooit geweestquote:Op donderdag 26 april 2007 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook al ja.
ik ga mijn dosering niet ineens verdubbelenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
das kud, misschien net voor het slapen gaan er toch es eentje nemen?
uitstel totdat je gaat slapen is toch ook geen oplossing...![]()
flow, hoe denk je trouwens je postgedrag te verantwoorden mocht je ooit voor me gaan werken?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:00 schreef FlowDesign het volgende:
Ik denk dat ik ff op de IIS ofzo forum.fok.nl ga blokkeren
Maar die is toch homoquote:Op donderdag 26 april 2007 15:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, die is het nog nooit geweestWel mn kapper..
dan moet je dokteur maar met iets anders komen, dis niet vet..quote:Op donderdag 26 april 2007 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga mijn dosering niet ineens verdubbelen
O, zo! Weg met het accent, vlaaien en bieren behouden.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
je werkt toch in Weert?
waar je mee omgaat.......![]()
Ik schrijf dat dan gewoon als online vergaderenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
flow, hoe denk je trouwens je postgedrag te verantwoorden mocht je ooit voor me gaan werken?![]()
ik bedoel, ik lees hier ook he!
Duitserquote:Op donderdag 26 april 2007 15:01 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
O, zo! Weg met het accent, vlaaien en bieren behouden.
Mja, de ene keer is het minder sterk dan de andere keer.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan moet je dokteur maar met iets anders komen, dis niet vet..
quote:
of een kloon!quote:Op donderdag 26 april 2007 15:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik schrijf dat dan gewoon als online vergaderen![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:03 schreef r8ality het volgende:
Sta ik gister in de Student's Pub aan de bar te wachten op mijn perencider, sleurt Natalie me ineens een eind richting de dansvloer. Maar daar bijna aangekomen, zegt ze: "O, helaas ze zijn al opgehouden, laat maar". Dus ik vraag wat ze in godsnaam bedoelt. "Ja, er waren 2 meiden aan het zoenen en ik dacht dat je dat wel cool vond om te zien"..
.
Nee, deze niet... Maar hij is wel raar.. vorige keer kreeg ik een heel verhaal over hoe gaaf het was toen hij liquid LSD had gehad op Metropolis Festival en hoe hij toen een meisje oppiktequote:
hi is dus gay, behalve als ie aan de drugs zit..quote:Op donderdag 26 april 2007 15:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, deze niet... Maar hij is wel raar.. vorige keer kreeg ik een heel verhaal over hoe gaaf het was toen hij liquid LSD had gehad op Metropolis Festival en hoe hij toen een meisje oppikte
Perencider?...quote:Op donderdag 26 april 2007 15:03 schreef r8ality het volgende:
Sta ik gister in de Student's Pub aan de bar te wachten op mijn perencider, sleurt Natalie me ineens een eind richting de dansvloer. Maar daar bijna aangekomen, zegt ze: "O, helaas ze zijn al opgehouden, laat maar". Dus ik vraag wat ze in godsnaam bedoelt. "Ja, er waren 2 meiden aan het zoenen en ik dacht dat je dat wel cool vond om te zien"..
.
Dan is hij nog in de ontkenningsfase denk ikquote:Op donderdag 26 april 2007 15:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, deze niet... Maar hij is wel raar.. vorige keer kreeg ik een heel verhaal over hoe gaaf het was toen hij liquid LSD had gehad op Metropolis Festival en hoe hij toen een meisje oppikte
das het pre-uitdekast stadiumquote:
Neehee...zuchtquote:Op donderdag 26 april 2007 15:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
hi is dus gay, behalve als ie aan de drugs zit..
mkay..
Zelfde als appelcider, maar dan met perensmaak. In Zweden zwaar populair met zonder, 2,2, 5 of 7% alcoholquote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, de ene keer is het minder sterk dan de andere keer.
als ik dus zo'n droom heb en bb ligt naast me, dan heb ik daar achteraf weinig last van. Als ik al 4 nachten zo droom en bb al die dagen niet zie, dan begint het wel te jeuken.
In Denemarken hebben ze dat vieze bloesemsap, is dat bij jullie ook?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zelfde als appelcider, maar dan met perensmaak. In Zweden zwaar populair met zonder, 2,2, 5 of 7% alcohol.
Ik kom er wel overheen hoorquote:
Geen idee.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:07 schreef Inu het volgende:
[..]
In Denemarken hebben ze dat vieze bloesemsap, is dat bij jullie ook?
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:06 schreef Inu het volgende:
Hij heeft toen wel mn pony verknipt... misschien moet ie toch maar eens zn mond houden tijdens het knippen...
niet bij de juiste persoon in ieder geval.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kom er wel overheen hoor
Alleen mijn aandachtshints zijn niet helemaal over gekomen![]()
![]()
Ja, maar na een bier of 6,7 begint het toch iets bitterder dan normaal te smaken. Daarbij hebben ze hier in Zweden ontzettend schijtbier (van dat dode, zonder schuim), dus wat ik al zei, perencider is een welkom alternatief.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
Bier hoort bitter te smaken, BreEzAh
Mja, laten we er maar over ophouden vorodat ik straks ruzie krijgquote:Op donderdag 26 april 2007 15:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet bij de juiste persoon in ieder geval.
Klinkt als sperma.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:07 schreef Inu het volgende:
[..]
In Denemarken hebben ze dat vieze bloesemsap, is dat bij jullie ook?
Was het nog maar zo langquote:
Ga eens vaker op kroegentocht in Brussel, gij onverlaat.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
Bier hoort bitter te smaken, BreEzAh
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, laten we er maar over ophouden vorodat ik straks ruzie krijg
Hoe vetquote:Op donderdag 26 april 2007 15:10 schreef gr8w8 het volgende:
[afbeelding]
http://www.minderdrinkenookinsomeren.nl/
Heb jij zo'n schuine pony met een pluk?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Was het nog maar zo lang
Het was zo kort en gek rondom mn wenkbrauwen geknipt, leek net of ik een helm ofzo ophadEn mn pluk was weg... Maar hij begint weer te komen..
We hebben gisteren btw de foto's voor mn ouders gemaakt. Laten doen door een fotografie-studente van de Kunstacademie, was wel geinig. Bij een bruggetje en een poortje en een trappetje en nog meer pittoreske dingenMorgen de proofs, ben benieuwd
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Was het nog maar zo lang
Het was zo kort en gek rondom mn wenkbrauwen geknipt, leek net of ik een helm ofzo ophadEn mn pluk was weg...
Ik houd niet van zoet bierquote:Op donderdag 26 april 2007 15:11 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ga eens vaker op kroegentocht in Brussel, gij onverlaat.
zie de foto van olgaquote:Op donderdag 26 april 2007 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb jij zo'n schuine pony met een pluk?
Ah, weer een "goed" initiatiefquote:Op donderdag 26 april 2007 15:10 schreef gr8w8 het volgende:
[afbeelding]
http://www.minderdrinkenookinsomeren.nl/
Relaaaaxt.... Ik was aan het werk jeweetsquote:Op donderdag 26 april 2007 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kom er wel overheen hoor
Alleen mijn aandachtshints zijn niet helemaal over gekomen![]()
![]()
Zo vind ik het een stuk minder interessant klinken.quote:De laatste jaren kiezen afgestudeerden nog vaker dan voorheen voor een baan bij de gemeente of in de commerciële dienstverlening. Het aantrekkelijke van een baan bij gemeenten is dat je beleid voorbereidt en uitvoert in direct contact met betrokken organisaties en burgers. Je kunt denken aan sociaal en economisch beleid, maar ook aan onderwijs-, integratie- en jongerenbeleid.
De overige afgestudeerden werken als bestuurders of beleidsvoorbereiders bij grote maatschappelijke instellingen, zoals de vakbeweging, de SER, werkgeversorganisaties, woningbouwcorporaties, ziekenfondsen, pensioenfondsen en uiteraard politieke partijen.
Tot de werkzaamheden behoren: voorbereiden of uitvoeren van beslissingen, uitvoeren van onderzoek, verzamelen van relevante gegevens en maken van overzichts- en beleidsnotities. Boeiend en vooral veelzijdig werk.
Werken?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Relaaaaxt.... Ik was aan het werk jeweets.
En Sunclub - Fiesta is *Ferry modus on* werelds![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh ben jíj dat die aan het werk isquote:Op donderdag 26 april 2007 15:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Relaaaaxt.... Ik was aan het werk jeweets.
Zeg!quote:Op donderdag 26 april 2007 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
Bij mij komt er ook gewoon kastanjebloesemsap uit hoor, kan ik iemand een glaasje aanbieden?![]()
Dat klinkt als... boooooring.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:15 schreef gurlie het volgende:
@Flow:
[..]
Zo vind ik het een stuk minder interessant klinken.
das zo flauw, daar beginnik nie eens anquote:
Had, maar mijn pony wordt gewoon recht geknipt, alleen ik heb zo'n kruinding (of hoe heet het) boven mn rechteroog, dus daar scheidt het vanzelf in zo'n pony/pluk. Behalve als het te kort is, dan staat het gewoon recht overeindquote:Op donderdag 26 april 2007 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb jij zo'n schuine pony met een pluk?
eh...kom maar niet langs...quote:Op donderdag 26 april 2007 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
Bij mij komt er ook gewoon kastanjebloesemsap uit hoor, kan ik iemand een glaasje aanbieden?![]()
Ik heb ook een weerborstel in mijn pony, is irritant.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Had, maar mijn pony wordt gewoon recht geknipt, alleen ik heb zo'n kruinding (of hoe heet het) boven mn rechteroog, dus daar scheidt het vanzelf in zo'n pony/pluk. Behalve als het te kort is, dan staat het gewoon recht overeind
Toch fijn dat ik het in een glas krijg.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ok ok, alleen jij krijgt een glaasje![]()
bukake lovers alom hierquote:Op donderdag 26 april 2007 15:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ok ok, alleen jij krijgt een glaasje![]()
My point exactly, voornamelijk gemeentewerk dus.quote:
Nja, mn haar zit altijd welquote:Op donderdag 26 april 2007 15:20 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik heb ook een weerborstel in mijn pony, is irritant.
Fijn is datquote:Op donderdag 26 april 2007 15:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Had, maar mijn pony wordt gewoon recht geknipt, alleen ik heb zo'n kruinding (of hoe heet het) boven mn rechteroog, dus daar scheidt het vanzelf in zo'n pony/pluk. Behalve als het te kort is, dan staat het gewoon recht overeind
Werken ja... Overleggen met collega's, problemen oplossen, documentatie schrijven, naar Den Bosch rijden enz. enz.quote:
Sorry hoor.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Werken ja... Overleggen met collega's, problemen oplossen, documentatie schrijven, naar Den Bosch rijden enz. enz.
welke studie is dat dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
My point exactly, voornamelijk gemeentewerk dus.
Snap je nu mijn twijfel?Misschien is het dan nuttiger om gewoon die les te gaan volgen.
gemeentewerk is altijd saaiquote:Op donderdag 26 april 2007 15:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
My pony exactly, voornamelijk gemeentewerk dus.
Snap je nu mijn twijfel?Misschien is het dan nuttiger om gewoon die les te gaan volgen.
ree vanmorgen om 850 naar WTC amsterdam, was er gvd om 11 uur nog niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Werken ja... Overleggen met collega's, problemen oplossen, documentatie schrijven, naar Den Bosch rijden enz. enz.
Ik houd me wel ff in ok?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:20 schreef gurlie het volgende:
[..]
Toch fijn dat ik het in een glas krijg.
Zet je het wel even in de koelkast dan? Anders bederft het.
...wat heb ik daar een schijthekel aan. Vooral als zelfs een blinde kan zien dat het werk er onder lijdt.quote:
Dat is de R&M variant in Nijmegen met de dubbele master, je studeert dus 5 jaar maar krijgt maar 4 jaar stufi.quote:Studiefinanciering
Bij Recht & Management heb je geen recht op extra studiefinanciering. Je krijgt, net zo als bij een enkelvoudige opleiding, vier jaar studiefinanciering.
Je was shocked omdat je er langer dan 2 uur en 10min over deed?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
ree vanmorgen om 850 naar WTC amsterdam, was er gvd om 11 uur nog niet.
en nee, die wegverzakking heb ik niet veroorzaakt!
Omdat het in feite 2 opleidingen zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:27 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat is de R&M variant in Nijmegen met de dubbele master, je studeert dus 5 jaar maar krijgt maar 4 jaar stufi.
Ik ga ook een 2-jarige master doen als ik word toegelaten en een educatieve master krijgt wel extra jaar stufiquote:Op donderdag 26 april 2007 15:27 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dat is de R&M variant in Nijmegen met de dubbele master, je studeert dus 5 jaar maar krijgt maar 4 jaar stufi.
* geeft een AK47 en bivakmuts aanquote:Op donderdag 26 april 2007 15:28 schreef Mex_ het volgende:
Door de bureaucratie bij de Postbank kan ik nog steeds niet nternetbankieren op de en/of rekening van mijn pa
dit zijn twee 1-jarige masters.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ga ook een 2-jarige master doen als ik word toegelaten en een educatieve master krijgt wel extra jaar stufi
Ja maar er staat toch gewoon een extra jaar voor geschreven, waarom krijg je die dan niet?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Omdat het in feite 2 opleidingen zijn.
Ik rij op maandag wel eens met mijn papa mee, die moet daar ook heen en dan zitten we altijd om 7 uur al in de autoquote:Op donderdag 26 april 2007 15:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
ree vanmorgen om 850 naar WTC amsterdam, was er gvd om 11 uur nog niet.
en nee, die wegverzakking heb ik niet veroorzaakt!
Wat voor master is dat dan?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ga ook een 2-jarige master doen als ik word toegelaten en een educatieve master krijgt wel extra jaar stufi
Onderzoeksmaster, die zijn altijd 2 jaar.quote:
dat niet alleen maar mijn autoradio is stuk, ik heb geen Utjes om m eruit te halen en ik kreeg mijn gsm niet zo gek dat ie de radio afspeelde..quote:Op donderdag 26 april 2007 15:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je was shocked omdat je er langer dan 2 uur en 10min over deed?.
dazzut nadeel van de postbank ..quote:Op donderdag 26 april 2007 15:28 schreef Mex_ het volgende:
Door de bureaucratie bij de Postbank kan ik nog steeds niet nternetbankieren op de en/of rekening van mijn pa
Ja dat dacht ik al, dat is altijd inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Onderzoeksmaster, die zijn altijd 2 jaar.
Maar idd, als het twee masters zijn ben je in principe na 1 jaar al klaar en heb je je titel binnen en als jij ervoor kiest die master te doen die er stiekem twee zijn is het wel logisch dat je niet een jaar extra krijgt..
tis gewoon niet leuk meer om even een kopje koffie te doen bij een nieuwe klant, zonder extreem vroeg (lees: voor 8 uur) je nest uit te moeten.. kudlantquote:Op donderdag 26 april 2007 15:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik rij op maandag wel eens met mijn papa mee, die moet daar ook heen en dan zitten we altijd om 7 uur al in de autoMet de trein komt ie wat later en dan neemt ie de trein van 7:40...
FUFR zit al een uur zonder sigarettenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
Sq is trouwens alweer 85 uur helemaal rookvrij
bij mij toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:33 schreef gurlie het volgende:
Maar laat ik eens voor mijn examens gaan leren, anders kom ik sowieso nergens terecht.
Goed manquote:Op donderdag 26 april 2007 15:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
FUFR zit al een uur zonder sigaretten
mooi he, hoe luiheid wint van de nicotinebehoeftequote:
Daar heb ik gelukkig nooit last vanquote:Op donderdag 26 april 2007 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook al ja.
Mijn overdag dosis is gehalveerd.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga mijn dosering niet ineens verdubbelen
Ik ben mijn eigen kapper, droom ook niet over zoenen met mezelfquote:Op donderdag 26 april 2007 15:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, die is het nog nooit geweestWel mn kapper..
ZO baas, zo personeel.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
flow, hoe denk je trouwens je postgedrag te verantwoorden mocht je ooit voor me gaan werken?![]()
ik bedoel, ik lees hier ook he!
Ben ik al mee bezig. LEZEN.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
Juup, doe ook es ff op iemand anders reageren
Verkapte "Joost, ik wil graag mee doen met die meiden" actie.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:03 schreef r8ality het volgende:
.
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We postten tegelijk. Ik ben niet zo'n editsnol als jij.
Je wilt een Philips autoradio uit een auto halen bedoel je?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:39 schreef FUFR het volgende:
dus FLOW!!
als jij van die philips Utjes hebt om een autoradio te ontdingessen, neem je die dan effe mee?
ik is man zonder rechterhanden...
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat ze na 1 pint al gierend van d'r krukje viel
hij zit er strak in, dan kom je er niet met tyraps en aan een kant is de plastik rand al kapotquote:Op donderdag 26 april 2007 15:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je wilt een Philips autoradio uit een auto halen bedoel je?![]()
Ik heb ze wel van Sony maar met 2 tie-wraps lukt het in principe bij bijna elke autoradio![]()
Koevoetquote:Op donderdag 26 april 2007 15:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij zit er strak in, dan kom je er niet met tyraps en aan een kant is de plastik rand al kapot
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Secondenlijm op je vingertoppen, even aanraken en trekken maar!quote:Op donderdag 26 april 2007 15:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
hij zit er strak in, dan kom je er niet met tyraps en aan een kant is de plastik rand al kapot
Dus?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:53 schreef FUFR het volgende:
Juup, als je es gewoon onlijn blijft en tussendoor replaait ipv 15x achter elkaar?
je lijkt gbj hilterman wel met zn nabeschouwingen
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:59 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Secondenlijm op je vingertoppen, even aanraken en trekken maar!
een kip is geen mus?!quote:
Ik zal 'm er vanavond wel ff uitwippen.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
Wippen nog welquote:Op donderdag 26 april 2007 16:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zal 'm er vanavond wel ff uitwippen.![]()
Flow zal het wel weer even komen oplossenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zal 'm er vanavond wel ff uitwippen.![]()
dus? das afzetterij man! (zat snel daar nog ja?)quote:Op donderdag 26 april 2007 16:01 schreef bleiblei het volgende:
FUFR, op de Vestdijk die boemboemshop hebben ze van die slede dingen. 5 euro per setje kosten ze geloof ik.
ik leg de 5 secondenlijm vast klaar!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Flow zal het wel weer even komen oplossen
Tis wel veel geld voor 2 stukjes metaal maar je krijgt ze er iig dan wel uitquote:Op donderdag 26 april 2007 16:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
dus? das afzetterij man! (zat snel daar nog ja?)
maar tis een idee om langs een groepje marokk.. autoradioinbouwcentre te rijden en het daar effe te laten doen
de raamquote:Op donderdag 26 april 2007 16:07 schreef FUFR het volgende:
"eej makkers, ik weets jullie zijn van de rapido met autoradios, kunnen jullie deze even verwijderen voor me, krijg je wat doekoe van me..weet je.
NEE MAFKEES NIET DE RAAM ER EERST UITSLAAN, DE DEUR IS TOCH OPEN!?"![]()
Ha ha haquote:Op donderdag 26 april 2007 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nóg grotere oren!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan kunt ge Flow zo aan de oorkes naar achter rukken
dat zou een vette sketch zijn jeweetsquote:Op donderdag 26 april 2007 16:07 schreef FUFR het volgende:
"eej makkers, ik weets jullie zijn van de rapido met autoradios, kunnen jullie deze even verwijderen voor me, krijg je wat doekoe van me..weet je.
NEE MAFKEES NIET DE RAAM ER EERST UITSLAAN, DE DEUR IS TOCH OPEN!?"![]()
Is goed, ik kom over een jaar of 4 wel bij jou werken.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
bij mij toch?
Floortje heeft je gisten goed gepromoot hoor, incluis alle details
Handyman to the rescue!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Flow zal het wel weer even komen oplossen
Dus jij hebt geen vleesclit maar een bloedclitquote:Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ha ha ha
Ik kan verbazend veel hebben, maar het schijnt dat hoe groot je bent niets uitmaakt voor de hoeveelheid bloed in je lichaam.
En ik heb niks meer met bier.
Ik ga eens dat Caz! concert uitchecken hier op het Dompleinquote:Op donderdag 26 april 2007 16:10 schreef gr8w8 het volgende:
Hoo rik daar iemand bier zeggen?
Bijna Q-dag! Waar zitten jullie ergens maandag (zondagavond)?
leguit?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:11 schreef gurlie het volgende:
Mijn moeder zei net dat mijn interesse voor recht wel in mijn genen zou liggen.
Takkehoer.
Nou ga ik het niet meer doen.
Jij gaat heummal nergens heen!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
...a song comes to mind:
One day I'll flyyyy awaaaayyyy....!
oog voor detail hequote:
ieuw.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen vleesclit maar een bloedclit.
Aan het bierquote:Op donderdag 26 april 2007 16:10 schreef gr8w8 het volgende:
bah...quote:Op donderdag 26 april 2007 16:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
vergeet de bloedtepels nietquote:Op donderdag 26 april 2007 16:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
good question..quote:Op donderdag 26 april 2007 16:10 schreef gr8w8 het volgende:
ech wel!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ha ha ha
Ik kan verbazend veel hebben, maar het schijnt dat hoe groot je bent niets uitmaakt voor de hoeveelheid bloed in je lichaam.
Hierblijven!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik vlieg weg met m'n grote oren![]()
ik ook! electronischquote:Op donderdag 26 april 2007 16:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ga BBQ dit weekendHeb nog zo'n wegwerpding staan van vorig jaar
Nee dat komt doordat hij nu zelf geen internet heeft, ik vond het ook al irritant vanwege vakantiefoto's enzo.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
heeft er iemand een foto van flow, recht van voren?
Die hond heeft zijn webshyte opgedoekt
Mooi, dan ga jij mij nu even een duidelijke fotoot mailenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:21 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nee dat komt doordat hij nu zelf geen internet heeft, ik vond het ook al irritant vanwege vakantiefoto's enzo.
nee, ik ga BBQ'en deboelde ikquote:
Oeh, wegwerpding van de appie, goed idee!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ga BBQ dit weekendHeb nog zo'n wegwerpding staan van vorig jaar
Ik heb de mijne wel weggegooid.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik vlieg weg met m'n grote oren![]()
Waar zijn oren zichtbaar op zijn?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi, dan ga jij mij nu even een duidelijke fotoot mailen
Bron: http://www.pharmaceuticalservices.nl/sanquin-nl/sqn_patient_nl.nsf/p-WebFSStart!OpenPage&h=0&body=94BE97164B67429CC1256C760035DB61quote:Het bloed is normaal gesproken ongeveer 7,5% van het totale lichaamsgewicht.
dus jij hebt maar 3,5 literquote:Op donderdag 26 april 2007 16:25 schreef gurlie het volgende:
Flow, wat je zei over bloed klopt niet.
[..]
Bron: http://www.pharmaceuticalservices.nl/sanquin-nl/sqn_patient_nl.nsf/p-WebFSStart!OpenPage&h=0&body=94BE97164B67429CC1256C760035DB61
Maar toch kan ik wel goed tegen alcohol hoor.
Astra?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:26 schreef FUFR het volgende:
Vrouw: ik ga met mn zus naar helmond en ik neem jouw astra mee.
ik: en ik dan?
vrouw: jij pakt de fiets of mijn auto
*waarom heeft zij een auto als ze de mijne meeneemt...
CONCLUSIE: het autoradioverwijderproject is tot nader order (later vanavond) zowieso uitgesteld..
M'n ouders zijn op vakantie en die hebben een grote staan weettogquote:Op donderdag 26 april 2007 16:23 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oeh, wegwerpding van de appie, goed idee!
resist!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:27 schreef FUFR het volgende:
ik ga afsluiten, het kind heraankleden en een tocht richting friettent maken
Jouw ouders, zijn die soms 6 keer per jaar op vakantie?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
M'n ouders zijn op vakantie en die hebben een grote staan weettog![]()
Daar gaat het niet om, het gaat om Dombo, dombo.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mensen die een pin door een lederen jas prikken
Ik vroeg me gisteren al af waar die mercedes gebleven was... maar die was dus van de zaak?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:26 schreef FUFR het volgende:
Vrouw: ik ga met mn zus naar helmond en ik neem jouw astra mee.
ik: en ik dan?
vrouw: jij pakt de fiets of mijn auto
*waarom heeft zij een auto als ze de mijne meeneemt...
CONCLUSIE: het autoradioverwijderproject is tot nader order (later vanavond) zowieso uitgesteld..
Astra Sport 2003 of 2004 stationquote:
LIKE DUH!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik vroeg me gisteren al af waar die mercedes gebleven was... maar die was dus van de zaak?
dat snap ik, autist lieve Juupquote:Op donderdag 26 april 2007 16:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om Dombo, dombo.
belofte maakt schuldquote:
Wanneer zijn zij thuis kun je beter vragenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw ouders, zijn die soms 6 keer per jaar op vakantie?
ze zegt: vier en half!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doe nooit een belofte aan een vierjarige![]()
Geen idee, ik houd het niet bijquote:Op donderdag 26 april 2007 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw ouders, zijn die soms 6 keer per jaar op vakantie?
nu is ze boos op jouquote:Op donderdag 26 april 2007 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zeg:
Dan mag je pas over 13,5 jaar autorijden, losert!
En prik ook niet met een speld in zijn buik, anders ontploft hijquote:Op donderdag 26 april 2007 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
Sam, let er op dat je papa niet te veel eet he, anders scheurt hij
Zo een staat er bij ons ook in de tuin... volgens mij wordt die nog wel gebruiktquote:Op donderdag 26 april 2007 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb de mijne wel weggegooid.
Ding vies buiten laten staan van september tot januari is af te raden
Oh das ook weer zo.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
M'n ouders zijn op vakantie en die hebben een grote staan weettog![]()
Dat mag helemaal niet!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
Astra Sport 2003 of 2004 station
zwart, geblindeerde (negerready) ramen.
ies leuke auto hoor.
Gehakt en shoarma zijn niet BBQ-proofquote:Op donderdag 26 april 2007 16:33 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oh das ook weer zo.
En jij hebt nog vlees in de vriezer..
Breek me de bek niet openquote:Op donderdag 26 april 2007 16:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Zo een staat er bij ons ook in de tuin... volgens mij wordt die nog wel gebruikt
Er lag vanochtend btw ook een matras en een stapel pannenGekke huisgenoten...
Dus mijn hoeveelheid bloed is van 10.5 liter naar 7.8 liter gegaan door het verliezen van lichaamsgewicht?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:32 schreef gurlie het volgende:
[..]
Nu je het zegt.
Volgens die site ongeveer wel ja.
Van gehakt maak je hamburgers en de swarma kan in alemenininumfoliequote:Op donderdag 26 april 2007 16:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gehakt en shoarma zijn niet BBQ-proof
Wrom?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus mijn hoeveelheid bloed is van 10.5 liter naar 7.8 liter gegaan door het verliezen van lichaamsgewicht?
Beetje veel lijkt mij.
Zo iemand hebben wij ook, de blauwe waslijn moest uit de tuin, want dat blauw was lelijkquote:Op donderdag 26 april 2007 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open
In mijn oude studentenhuis viel het gelukkig nog wel mee omdat ik op een nogal nazistische wijze iedereen achter de broek aan zat als het om de tuin ging
Dus het was niet voor de BBQ.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gehakt en shoarma zijn niet BBQ-proof
Lekker met uitjes en kruidenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van gehakt maak je hamburgers *knip*
ik wel, ik ben wit dus je ziet me toch zittenquote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
En prik ook niet met een speld in zijn buik, anders ontploft hij![]()
Nah dat gaat wel erg verquote:Op donderdag 26 april 2007 16:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Zo iemand hebben wij ook, de blauwe waslijn moest uit de tuin, want dat blauw was lelijk...
Hij heeft ook zo'n echte teakhouten tuinset in de tuin staan die hij netjes elk jaar lakt enzo
nie hendig, heb grote maagquote:Op donderdag 26 april 2007 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
Sam, let er op dat je papa niet te veel eet he, anders scheurt hij
Zolang de voorruit, en zijruiten van de bestuurder en bijrijder maar niet geblindeerd zijn.quote:
Shizzlequote:Op donderdag 26 april 2007 16:39 schreef FlowDesign het volgende:
Stel ik gvd een serieuze vraag geeft er niemand antwoord![]()
Ik denk als sub, is het wel essentieel genoeg om er een heel hoofdstuk aan te wijden?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:39 schreef FlowDesign het volgende:
Stel ik gvd een serieuze vraag geeft er niemand antwoord![]()
Ja, of methode, maar dat is meer wat je tijdens het onderzoek hebt gedaan...quote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Shizzle
Ik zou het "voorbereiding" noemen o.i.d.
Bij ons heet dat probleemstelling, maar ik weet niet of er een probleem was
Weet je wat een zwangere vrouw er in 9 maanden bijtikt aan bloed?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bijna 25% minder bloed. Lijkt mij gewoon veel.
Ah nej, dat moet je bij ons niet proberenquote:Op donderdag 26 april 2007 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nah dat gaat wel erg ver
Ik was meer van de: geen vuilniszakken in de tuin gooien en geen rollen oud tapijt in de tuin laten liggen
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Ah nej, dat moet je bij ons niet proberenHij heeft me echt tijden met de nek aangekeken omdat ik het hout had opgemaakt bij de open haard buiten en ik niet meteen de volgende dag nieuwe pallets neer had gelegd
nog steeds niet gedaan btw... * Inu opstandig
![]()
Nee de probleemstelling enzo was ik al voorbijquote:Op donderdag 26 april 2007 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Shizzle
Ik zou het "voorbereiding" noemen o.i.d.
Bij ons heet dat probleemstelling, maar ik weet niet of er een probleem was
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga je in een hoekje zitten schamen
Dat is geen titel... dat is een heel hoofdstuk... En titels hebben hoofdlettersquote:Op donderdag 26 april 2007 16:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee de probleemstelling enzo was ik al voorbij![]()
Maar ik heb al iets bedacht, nml:
"Werken met de gekozen tool: UMN MapServer en Chameleon"
of iets van die strekking.![]()
Ik ben geen vrouwquote:Op donderdag 26 april 2007 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je wat een zwangere vrouw er in 9 maanden bijtikt aan bloed?
Is heel normaal hoor
Vet!!!!quote:Op donderdag 26 april 2007 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Superflow to tha rescue!
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
Superflow to tha rescue!
Als je nou een foto van gurlie hierin plakt dan is het helemaal compleetquote:
achtergrondkleur als in achtergrondkleur van de tekst?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:22 schreef gurlie het volgende:
Hoe haal je achtergrondkleur in word weg?
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je nou een foto van gurlie hierin plakt dan is het helemaal compleet![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:28 schreef Inu het volgende:
Ohw gurlie, was btw in Londen in Covent Garden nog in een David & Goliath winkelErrug leuk..
Hoogtepunt was een (jongens)shirt met laatste avondmaal met eronder de tekst: Pass the gravy plz
Nee die is het dus niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
achtergrondkleur als in achtergrondkleur van de tekst?
- Markeerstift (meestal links van Tekstkleur in de Opmaak werkbalk)
Dat zeg ik, jeuk.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:21 schreef FlowDesign het volgende:
Ik vind het wel ok voor nu![]()
Bouwplan:
· Titelblad
· Voorwoord
· Samenvatting in het Nederlands
· Samenvatting in het Engels (Summary)
· Dankwoord
· Inhoudsopgave
· Verklarende woordenlijst
· Hoofdstuk 1 t/m n
o Onderzoek & Ontwerp
§ Wat is het probleem? (Inleidend)
§ Wat is het doel? (Wat zijn de eisen?)
§ Hoe gaan we dit doel bereiken? (aanpak)
§ Wie en Wat hebben we daarvoor nodig? (Welke tools gaan we gebruiken?)
§ Conclusies (Samenvattend)
o De Gekozen Tools: UMN MapServer en Chameleon
§ Inleiding MapServer
§ Inleiding Chameleon
§ Literatuuronderzoek
§ Voorbereidende werkzaamheden (op de testserver)
o Verwerving Benodigdheden
§ Inleiding benodigdheden
§ Werkwijze organisatie vs. gemeenten
§ Hardware (nieuwe server)
§ Adreslocatie bestand
§ Top25 raster kaartenmateriaal
§ Gemeentegrenzen bestand
§ Shape bestanden van gemeenten e.d.
o Implementatie
§ Inleiding implementatie (overzicht van wat de bedoeling is)
§ Installatiewerkzaamheden
- Installatie nieuwe hardware
- Installatie nieuw OS (Windows server 2003 R2 SP2)
- Installatie software en tools
§ Implementatie van de applicatie
- Problemen en oplossingen van alle onderdelen:
Wat moest ik doen?
Wat heb ik gedaan?
Hoe heb ik het opgelost?
Waarom heb ik het zo opgelost?
- …
§ Implementatie van de Wiki
- Hoezo Wiki?
- Installatie MediaWiki
- Vullen van de Wiki (Help pagina’s)
o Communicatie
§ Inleiding communicatie
§ Begeleiding
§ Vergaderingen
§ Bedrijfspresentatie
§ Nazorg bij de eindgebruikers
· Conclusie (resultaat)
· Bijlagen:
o OAP
o Plan van Aanpak
o Communicatieplan
o Literatuurlijst
o Bronvermelding
n00bquote:Op donderdag 26 april 2007 17:34 schreef gurlie het volgende:
Hm, ik kon de opmaak wissen maar nu moet ik alle koppen weer vetgedrukt gaan maken.
Daar gebruik je wel de opmaakprofielen voor hoop ik (Kop1, Kop2 etc) anders kun je geen Inhoudsopgave automatisch genererenquote:Op donderdag 26 april 2007 17:34 schreef gurlie het volgende:
Hm, ik kon de opmaak wissen maar nu moet ik alle koppen weer vetgedrukt gaan maken.
quote:Studiekeuze op reisafstand en sfeer
donderdag 26 april 2007, door Hein Cuppen en Bas Belleman, Hoger Onderwijs Persbureau
De NS gaat fraude aanpakken. - Klikken toont afbeelding groot in een nieuw venster
De invloed van onafhankelijke studiekeuze-informatie is nog altijd marginaal. Studenten kiezen hun instelling eerder uit op reisafstand, reputatie en aantrekkelijkheid van de stad waar ze terechtkomen, dan op onderwijskwaliteit.
Dat blijkt uit een rapportage die het Nijmeegse onderzoeksbureau Iowo in opdracht van Studiekeuze123.nl heeft gemaakt. Het onderzoek baseert zich op de Instroommonitor 2005-2006, waarvoor 25 duizend studenten zijn ondervraagd.
Keuzemoment
Voor ruim de helft van de hbo-studenten (56 procent) is een kortere reisafstand het belangrijkste motief bij de keuze van hun hogeschool. Minder genoemde argumenten zijn een betere reputatie van de instelling (42 procent) en onderwijskwaliteit (40 procent). Meisjes maken hun studiekeuze iets sneller dan jongens. 49 procent van de meisjes heeft de keuze uiterlijk een half jaar tevoren gemaakt, onder jongens is dat 41 procent. Economiestudenten doen het langst over het maken van hun keuze. Eén op de drie hakt de knoop minder dan drie maanden van tevoren door. In het domein taal & cultuur hebben twee van de drie hbo- studenten hun keuze langer dan een half jaar tevoren bepaald.
Studiekeuze123
Websites, brochures en voorlichtingsdagen van instellingen worden het meest gebruikt bij het bepalen van de studiekeuze. Ouders hebben daarop verreweg de meeste invloed, zeggen 47 procent van de mannen en 54 procent van de vrouwen. Onafhankelijke informatiebronnen als de Keuzegids Hoger Onderwijs en de website Studiekeuze123.nl beïnvloeden drie procent van de hbo-studenten en dertien procent van de universitaire studenten. ‘Vreemd genoeg kiezen aankomende studenten nog naïef, zonder zich goed te laten voorlichten’, zegt Wilma de Buck, programmamanager van Studiekeuze 123. ‘Op andere terreinen zijn vergelijkende consumentensites razend populair.’ Uit onderzoek onder studenten die de weg naar de site wel hebben gevonden blijkt dat zij vooral behoefte hebben aan informatie over de kwaliteit van de opleiding, het onderwijsprogramma en arbeidsmarktperspectieven. ‘Die onderwerpen krijgen bij de verdere ontwikkeling van www.studiekeuze123.nl hoge prioriteit’, aldus De Buck.
Jajaja, ik heb het al opgelost onder koppen.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:36 schreef FlowDesign het volgende:
Had je dat emmertje in de Tekenen-werkbalk ook geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |