Gooi er wat alcohol bij en je hebt Razorlight's Carl die er als een zwabber bij staatquote:Op zondag 6 mei 2007 23:49 schreef Mr.Brightside het volgende:
Positief denken
En met een jointje op moet je ook nog gewoon kunnen spelen, ze doen hun best maar
Nee, je mag die kaart dus een maand lang meeslepen. Heul handig.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
hallo mensen, even een vraagje:
als je een Paradiso-kaartje incl. lidmaatschap koopt, wat doen ze met die extra kaart die aan je ticket zit? Omruilen voor een echt lidmaatschap?
Ah, thnx. Komt me wel goed uit, eigenlijk. Had voor vandaag zo'n aanhangsel, maar ben niet gegaan vanwege niet zo lekker. Verder in de maand mag ik nog een keer (zonder incl.) maar dan kan ik dat aanhangsel van vandaag dus gewoon meenemen?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, je mag die kaart dus een maand lang meeslepen. Heul handig.
Moétquote:Op zondag 6 mei 2007 23:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, thnx. Komt me wel goed uit, eigenlijk. Had voor vandaag zo'n aanhangsel, maar ben niet gegaan vanwege niet zo lekker. Verder in de maand mag ik nog een keer (zonder incl.) maar dan kan ik dat aanhangsel van vandaag dus gewoon meenemen?
Ik neem de tram wel, mn fiets is toch gejatquote:Op zondag 6 mei 2007 23:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Gooi er wat alcohol bij en je hebt Razorlight's Carl die er als een zwabber bij staat![]()
Maar is dat nou niet erg ver fietsen voor The (blurred) View, helemaal vanuit Zeeburg naar de Melkweg?![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 13:10 schreef Ventilator het volgende:
Iemand enig idee of Music in my Head a.s 7 & 8 Juni in het Paard v Troje te Den Haag voor 18 jaar en ouder is? Ik hoor geruchten maar lijkt me toch érg onwaarschijnlijk.
Dat staat nergens op de site dus zal wel niet hèquote:
wát?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:23 schreef -skippybal- het volgende:
Eergister was er echt een vette band op Wageningen, The Hormonauts. Drie lui (waarvan de zanger/gitarist op die blonde SS'er van Scooter leek) die soort van mix tussen Libertines/DPT's en Elvis deden.
Jammer alleen van die wazige überalto's die met hun sokken over de schoenen overal irritant in de weg zaten in kringetjes [afbeelding]![]()
En volgende week Interpol![]()
Is dat nieuw en hip? Of loop ik achter?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:23 schreef -skippybal- het volgende:
Eergister was er echt een vette band op Wageningen, The Hormonauts. Drie lui (waarvan de zanger/gitarist op die blonde SS'er van Scooter leek) die soort van mix tussen Libertines/DPT's en Elvis deden.
Jammer alleen van die wazige überalto's die met hun sokken over de schoenen overal irritant in de weg zaten in kringetjes [afbeelding]![]()
En volgende week Interpol![]()
Nee, zo lopen best veel van die 17-18 jarige figuren die het allemaal nog niet zo weten. Vaak net uit hun Linkin' Park periode en net toe aan die van Slayer.quote:
Pic's van sokken over schoenen?quote:Op maandag 7 mei 2007 15:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, zo lopen best veel van die 17-18 jarige figuren die het allemaal nog niet zo weten. Vaak net uit hun Linkin' Park periode en net toe aan die van Slayer.
Je kent het wel....
Ik kan niks vinden, was al bezigquote:
Het hoorde inderdaad allemaal bij de act van The View, gisteravond. En ze hadden nog wel een satelliet buiten de tourbus neergezet.quote:Op maandag 7 mei 2007 02:25 schreef reem het volgende:
The View maakte er wel een feestje van, maar echt strak spelen lukte niet echt. De tourmanager vroeg wanhopig om een extra fles wodka omdat die lui anders het podium niet opkonden...
1tje had het blijkbaar zo met hun tourbus gehad dat ie de nacht heeft doorgebracht op een handdoek naast roosje..
Vaak zijn het van die balletsokken (ik weet niet hoe die dingen heten, stroopsokken ofzo?), maar is dat nog? Ik dacht dat dat een aantal jaren geleden je-van-het was.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden, was al bezig
Maar meestal zijn het van dit soort sokken:
[afbeelding]
en dan korter en de tenen er uit geknipt en die doen ze dan zo over de schoenen heen. In de spits op Utrecht Centraal zie ik ze best vaak lopen/schuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |