gezien het verrotte arrogante karakter van TS denk ik dat ie daar juist niet gelukkiger van zou worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:19 schreef BadBadPresident het volgende:
Zo lang TS zich nog steeds druk bezig houdt met andere mensen blijft de TS een probleem houden en daar merken die andere mensen er niks van......................... Conclusie: kijk gewoon naar jezelf word je veel gelukkiger van.
Daar was hij snel op uitgekeken vrees ik.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:19 schreef BadBadPresident het volgende:
kijk gewoon naar jezelf
daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 26 april 2007 13:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar was hij snel op uitgekeken vrees ik.
Dat dus. Mensen die zeiken op andere mensen terwijl ze zelf precies hetzelfde zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 13:06 schreef Radjesh het volgende:
wat een kankertopic
Dus? Als ze op die bruiloft een leuke avond hebben, dan zie ik er het probleem niet van in.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:04 schreef Gluckskafer het volgende:
Zo gaar he.
Je kunt ze meteen herkennen, die metselaars, schilders, stucadoors en ander gespuis.
Als ze naar een bruiloft ofzo moeten, dan hebben ze altijd het volgende aan:
- zoeen goedkope donkerblauwe spijkerbroek weetjewel, zonder pasvorm.
- zoeen goedkoop overhemd van de V&D. (gestreept of geruit)
Klacht: ze zien er dan allemaal zo typisch uit, en je herkent ze meteen.
Dat doen homo's wel vaker. Schijnt.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:43 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dus? Als ze op die bruiloft een leuke avond hebben, dan zie ik er het probleem niet van in.
Zit jij je dan heel de middag/avond te ergeren? 'OMG wat een erg overhemd zeg, dat kan echt niet. EN hij is nog van de V&D ook![]()
' Tering, wat kansloos zeg.
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:33 schreef MasthaX het volgende:
netjes kleden is er niet bij voor bij, niet dat ik het niet kan betalen, maar waarom zou ik dure kleding kopen. Voor een simpel uniform
- spijkerbroek ¤10
- shirt ¤5
- sokken ¤2
-schoenen ¤20
goed genoeg voor mij.
Eigenlijk zou je daar geld voor moeten krijgen.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:50 schreef RecomServ het volgende:
[..]
![]()
Ik vindt mensen pas kansloos als ze 'merk' kleding kopen... we hebben het over een of ander stofje dat je over je lichaam trekt. of 100 - 150 euro uitgeven aan een blazer omdat ie van een bepaald merk is.
Whehe, ik vind het dan wel weer tof als een verkoper in een klerenwinkel dan eerlijk is en na een blousje van 105 eu aan komt lopen met een blousje van 30 euro, waarna hij zegt: 'Dit is net wat 'vriendelijker, niet?' De blousjes waren als twee druppels water, de ene was van G-Starquote:Op donderdag 26 april 2007 13:53 schreef Mauro het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je daar geld voor moeten krijgen.
Sponsoring ofzo.
Al die merken zo groot mogelijk ergens op geprint
EN ER NOG VOOR BETALEN OOK!!!
Wibra kleding FTW.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:50 schreef RecomServ het volgende:
[..]
![]()
Ik vindt mensen pas kansloos als ze 'merk' kleding kopen... we hebben het over een of ander stofje dat je over je lichaam trekt. of 100 - 150 euro uitgeven aan een blazer omdat ie van een bepaald merk is.
idd mag er best wel wat op staan.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Wibra kleding FTW.
Ik ben zelf ook niet van de dure merken, maar er mag wel íets opstaan omdat je toch ook wel kwaliteit wil.
Nouja, ik dan.
Dat vind ik dus ook! Maar vertel het eens aan de rest van de wereld.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:50 schreef RecomServ het volgende:
[..]
![]()
waar ik wel wat tegen heb is van die paupers die de merknaam groot op hun shirt hebben staanquote:Op donderdag 26 april 2007 13:58 schreef RoelRoel het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook! Maar vertel het eens aan de rest van de wereld.
Ook kansloos van mezelf maar koop soms toch van die dingen eignelijk tegen mijn principes, maar omdat de rest van de apen er allemaal wel op let.
Juist. Mocro's met BOSS in A4 formaat op de borst.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:01 schreef grasmat het volgende:
[..]
waar ik wel wat tegen heb is van die paupers die de merknaam groot op hun shirt hebben staan![]()
maar soms zijn merkshirts gewoon zo tof, dan kun je er niet om heen
Nee man, je moet een Italiaans, op maat gesneden, merkpak kopen voor die ene keer per jaar dat mensen verwachten dat je netjes gekleed komt. Dat snap je toch ook wel?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:33 schreef MasthaX het volgende:
netjes kleden is er niet bij voor bij, niet dat ik het niet kan betalen, maar waarom zou ik dure kleding kopen. Voor een simpel uniform
- spijkerbroek ¤10
- shirt ¤5
- sokken ¤2
-schoenen ¤20
goed genoeg voor mij.
Die ligt zich waarschijnlijk te rukken met zn Armani-kostuum.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:03 schreef jogy het volgende:
Waar is Kapitein Kansloos, ook wel Gluckskafer genoemd eigenlijk?
Een op maat geknipte kortebroek van mijzelf ook goed? en een afgeknipt shirt(mouwen) tja, goedkope zomerkleding dit jaarquote:Op donderdag 26 april 2007 14:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee man, je moet een Italiaans, op maat gesneden, merkpak kopen voor die ene keer per jaar dat mensen verwachten dat je netjes gekleed komt. Dat snap je toch ook wel?
Of je nou met je zeemannetje of je gucci/armani/Victor&Rolf achter een deurklink blijft haken.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:50 schreef RecomServ het volgende:
[..]
![]()
Nee, want dan komen er vlekken op en dan kan ie het niet meer aan want een stomerij kan ie niet meer betalen na die aankoopquote:Op donderdag 26 april 2007 14:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die ligt zich waarschijnlijk te rukken met zn Armani-kostuum.
Eyyy, onze Uber Arbeiderquote:Op donderdag 26 april 2007 15:40 schreef Maikuuul het volgende:
Je hoeft niet perse dure kleding, zolang het er maar leuk uitziet.
Sommigen geven 100 euro uit aan kleren en het ziet er niet uit, andere geven 30 euro en dan denk je: yeah niet slecht
Das de vetstequote:Op donderdag 26 april 2007 15:54 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ja, koop gewoon de Underwear line van Armani ofzo, die is niet zo duur en je hebt toch Armani aan tijdens het stappen.
...goddammit, dat wilde ik net zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:07 schreef Jarno het volgende:
Paupers die denken dat ze heel wat zijn, commentaar op 'arbeiders' hebben en denken dat 'zoeen' een Nederlands woord is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |