quote:Op donderdag 26 april 2007 13:23 schreef nexhil het volgende:
je moet als je aankomt gelijk naar het station lopen, daar de trein naar Nijmegen pakken, veel mooier/leuker.
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:24 schreef Slarioux het volgende:
Nijmegen
Dat centrum is gigantisch groot
nijmegen is dus echt wel kut. Het enige leuke is de waalkade en die weg met kroegen die erheen loopt, en zelfs dat heeft Arnhem ook, namelijk de RIJNkade.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:23 schreef nexhil het volgende:
je moet als je aankomt gelijk naar het station lopen, daar de trein naar Nijmegen pakken, veel mooier/leuker.
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:23 schreef nexhil het volgende:
Helaas dat zijn juist niet bepaald mijn winkels, maar dankjewel voor je inputquote:Op donderdag 26 april 2007 13:33 schreef twister004 het volgende:
Voor heren
H&M, We, Zara, Jack & Jones, Watch! ;-), New York, the Sting (grootste Sting van NL)
Amsterdam, maar je loopt je in Nijmegen wel de tyf om van leuke winkel A naar leuke winkel B te lopen.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:38 schreef grasmat het volgende:
ik moet helemaal vanuit enschede gaan reizen, dus zit wel lang in de trein.
Enschede is echt kut met kleren (af en toe heeft de men@work een leuk shirt, maar het is allemaal zo overdreven met die merken enzo)
Kan ik volgens jullie misschien beter naar amsterdam heen gaan dan?
Ze hebben mij altijd verteld dat Arnhem DE winkelstad van NL is.
2e hands winkels staan me ook wel aan ja..
Ik ben trouwens niet echt alternatief in de zin dat ik goth of skater ben...
ach een geintje op z'n tijd moet kunnen. Ik was er nog helemaal geen tegen gekomen in dit topic dus laat ik eens een keer de 1e zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 17:09 schreef apestaartje het volgende:
Hoe respectvol...
valt wel meequote:Op donderdag 26 april 2007 20:56 schreef grasmat het volgende:
is het centrum van arnhem groot?
quote:Op donderdag 26 april 2007 22:17 schreef grasmat het volgende:
het is toch maar amsterdam geworden, hier ga ik verder
deze mag van mij part dicht, bedankt voor jullie reacties
Amsterdam winkel-maagd
dan is het maar net wat je een leuke winkel vindt ...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:22 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Amsterdam, maar je loopt je in Nijmegen wel de tyf om van leuke winkel A naar leuke winkel B te lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |