en dat is?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:17 schreef intoxicated het volgende:
Tram 2 of 5 vanaf CS, halte Hobbemastraat, ongeveer 100 meter terug lopen, 2e links![]()
heel erg bedank! die vintagewinkels lijken me leuk maaruh.. als ik vanaf amsterdam centraal loop, waar moet ik dan heen?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:22 schreef Nosh het volgende:
Waterlooplein, zitten ook toffe vintagewinkels bij in de buurt.
Verder hebben shops als de Patta ook veel minder-mainstream kleding (mits hiphop je ding is), en kun je natuurlijk altijd richting de Independent Outlet gaan. Gave skatewinkel in de Vijzelstraat, met veel, heel veel muziek (mits punk je ding is), schoenen en kleding.
Metro nemen en uitstappen bij het Waterlooplein.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef grasmat het volgende:
[..]
heel erg bedank! maaruh.. als ik vanaf amsterdam centraal loop, waar moet ik dan heen?![]()
kijken kan altijd, ik betaal toch niet meer dan 40,- voor een tof shirt, thnx voor de reply!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef Roi het volgende:
Op de Spuistraat heb je ook zo'n alternatief winkeltje. Durf er niet naar binnen te gaan want het ziet er vrij exclusief/duur uit.
Rechtdoor naar de Dam, op de Dam iets naar rechts dan kan je kalverstraat door om te kijken of je daar nog leuke winkels ziet en aan het eind van de kalverstraat rechts is de vijzelstraatquote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef grasmat het volgende:
[..]
heel erg bedank! die vintagewinkels lijken me leuk maaruh.. als ik vanaf amsterdam centraal loop, waar moet ik dan heen?![]()
hebben ze in amsterdam metro's danquote:Op donderdag 26 april 2007 22:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Metro nemen en uitstappen bij het Waterlooplein.
heel duidelijk dankjequote:Op donderdag 26 april 2007 22:27 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Rechtdoor naar de Dam, op de Dam iets naar rechts dan kan je kalverstraat door om te kijken of je daar nog leuke winkels ziet en aan het eind van de kalverstraat rechts is de vijzelstraat
Heel duidelijk maar foutquote:
Pietje precies, ik neem aan dat hij toch wel snapt dat rechts betekend rechts af en niet rechts de hoek om weer terugquote:Op donderdag 26 april 2007 22:32 schreef Roi het volgende:
[..]
Heel duidelijk maar fout. Je moet aan het einde van de Kalverstraat rechtdoor lopen, langs een Pathe bioscoop. Anders loop je de Singel/Spuistraat weer op.
Je bedoelt Concrete. Dat is echt een toffe winkel, precies wat TS beschrijft. Maar wel duur. En ze hadden een keer een jas met 2 bovenkanten, dat was heel gek.quote:Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef Roi het volgende:
Op de Spuistraat heb je ook zo'n alternatief winkeltje. Durf er niet naar binnen te gaan want het ziet er vrij exclusief/duur uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |