Je moet toegang krijgen, maar ik weet niet eens waarvoor dan. Wat is het?quote:
Ja dat bedoel ik. Ik denk dat er een apart afgesloten deel komt, waarbij je er gelijk uitgekickt wordt als je relt. maar dat mogen ze dan wel wat duidelijker maken, voordat ik toegang vraag.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je moet toegang krijgen, maar ik weet niet eens waarvoor dan. Wat is het?![]()
Er staat ook geen nieuw subforum in de lijst. Ben ze even allemaal af gegaan, maar forum 137 staat niet bij de 'normale' lijst.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Ik denk dat er een apart afgesloten deel komt, waarbij je er gelijk uitgekickt wordt als je relt. maar dat mogen ze dan wel wat duidelijker maken, voordat ik toegang vraag.
Neuh, maar die verschijnt als je toestemming krijgt, als het goed isquote:Op zondag 27 mei 2007 21:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Er staat ook geen nieuw subforum in de lijst. Ben ze even allemaal af gegaan, maar forum 137 staat niet bij de 'normale' lijst.
Anti-climax![]()
Ik mis het onderscheid even... ?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:56 schreef Bravebart het volgende:
Ok, maar dat is dus alle samenzwering zooi geworden en TRU is voor de zweverige zaken ?
Ey, beetje voorzichtig met wat je zooi noemtquote:Op zondag 27 mei 2007 21:56 schreef Bravebart het volgende:
Ok, maar dat is dus alle samenzwering zooi geworden en TRU is voor de zweverige zaken ?
Ik noem alles wat ik niet makkelijk kan definiëren standaard zooiquote:Op zondag 27 mei 2007 22:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ey, beetje voorzichtig met wat je zooi noemt![]()
Ja dat klopt.
Conspiracy en bovennatuurlijk zijn nu gescheiden.
Maar ze blijven contact houden.
Tnx.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik noem alles wat ik niet makkelijk kan definiëren standaard zooi
Maar ok, duidelijk, veel succes enzo![]()
Haha pciesquote:Op zondag 27 mei 2007 22:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Tnx.
Met jou naam ben je wel verplicht om zo nu en dan even langs te komen.
kort... maar goed... die heeft zich ingelikt en gaat nu doen alsof "jogy affiniteit heeft" met TRUquote:
jogy kwam al langer in TRU.quote:Op maandag 28 mei 2007 06:50 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
kort... maar goed... die heeft zich ingelikt en gaat nu doen alsof "jogy affiniteit heeft" met TRU
Open er een topic over in BNW.quote:Op maandag 28 mei 2007 06:50 schreef rudedeltadude het volgende:
lekkker geloofwaardig als onz-mod
Yep. In tegenstelling tot ene rudelnogwat. En hij was ook al een tijdje de vaste gastmod zegmaar. Jogy kent het forum, de users, de onderwerpen, had tijd en zin. Keuze was snel gemaakt.quote:
Ik denk dat jogy super is voor TRUquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |