Jij reageert zowat nooit, maar als je dan reageert, dan reageer je met een dergelijke opmerking, maar echt nooit inhoudelijk he.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat lijkt hier soms een nieuwe sport geworden ...
Ik zit in feedback .. hier is geen inhoudquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:43 schreef CoolGuy het volgende:
Jij reageert zowat nooit, maar als je dan reageert, dan reageer je met een dergelijke opmerking, maar echt nooit inhoudelijk he.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik zit in feedback .. hier is geen inhoud
Waarom reageer je uberhaupt dan nog in dat geval.quote:En nee ik reageer nimeer ... en in welk topic zit er nog inhoud ??? Alles wordt hier gewoon geridiculiseerd. Er wordt niet meer gediscussieerd, het is eerder "in groep anderen belachelijk maken".
Not my cup of tea![]()
Tja, kan ik net zo goed van jou zeggen ... waarom reageer jij eigenlijk in topics die je zelf te dom voor woorden vind ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:53 schreef CoolGuy het volgende:
Waarom reageer je uberhaupt dan nog in dat geval.![]()
Prima als je iets quote maar pak dan wel het hele bericht.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat lijkt hier soms een nieuwe sport geworden ...
Tsja...quote:Op maandag 21 mei 2007 15:55 schreef mcDavid het volgende:
circeltje is weer rond, en we zijn weer terug bij het puntje "TRU is een forum dat paranoide mensen in bescherming neemt, en door een onderwerp in TRU aan te snijden geef je al aan het zelf niet serieus te nemen." [afbeelding]
Waar is nou dat voorspeltopic gebleven...quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:06 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Klinkt goed. En waar zou een topicreeks als 9/11 dan terecht komen? In Conspiracy I assume?![]()
Mogguh!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waar is nou dat voorspeltopic gebleven...
Ik heb namelijk een heel sterk voorgevoel dat er morgen iets bijzonders gaat gebeuren.
Dat gevoel heb ik nou ook..................quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Waar is nou dat voorspeltopic gebleven...
Ik heb namelijk een heel sterk voorgevoel dat er morgen iets bijzonders gaat gebeuren.
TRU houdt op met bestaan....................quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik zeg net dat ik het niet zo goed onder woorden kan brengen![]()
Probeer eens met gebarenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik zeg net dat ik het niet zo goed onder woorden kan brengen![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:43 schreef Bravebart het volgende:
Tering, wat kan jij er goed omheen lullen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |