Probeer eens met gebarenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:28 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik zeg net dat ik het niet zo goed onder woorden kan brengen![]()
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:43 schreef Bravebart het volgende:
Tering, wat kan jij er goed omheen lullen![]()
Is dit het bewuste tipje van de sluier ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Kijk, feit is wel dat ik in de maand juni altijd op vakantie ben, NS aangegeven heeft dat hij druk is met andere zaken en er bijna geen andere collega-mods zijn die in kunnen vallen, dus....................
Ik denk alleen maar met jullie meequote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is dit het bewuste tipje van de sluier ?
ik had het goedquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:31 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
TRU houdt op met bestaan....................![]()
Uit in Index:quote:
Tuurlijk kan dat, je merkt het alleen niet omdat je het niet zietquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:39 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Uit in Index:
"The Truth is in Here....."
Je ziet het niet maar toch is het er.........
Hoe kun je nou iets, wat er wel is, maar je niet ziet, plotseling verdwijnen dan?
Het gaat ook niet weg; het gaat dicht voor een maandje ofso. Is wel vaker gebeurdquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:46 schreef CoolGuy het volgende:
Als NS aangeeft druk te zijn met andere zaken, komt er dan een nieuwe mod ofzo? Het lijkt me niet dat TRU weg gaat? Ik hoop van niet tenminste. Natuurlijk er hangt veel vijandigheid, en het botert niet altijd even goed tussen de verschillende bezoekers, maar TRU opdoeken lijkt me wat rigoreus. Ik denk niet dat dat het is. Ik hoop ook dat dat het niet is.
Nee klopt, maar het is er wel.........quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, je merkt het alleen niet omdat je het niet ziet
Verdwijnen is trouwens maar een raar woord (behoudswetten enzo)
Ja, preciesquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het is er wel.........
And the big moment is therequote:Op zondag 27 mei 2007 16:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Wordt jij hier soms mod Senesta? Een nieuwe functie op fok!?
Hahaquote:Op zondag 27 mei 2007 21:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
And the big moment is there![]()
http://forum.fok.nl/forum/137
Als ik zag wat het wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |