Nee, dat schrijf ik toch nergens?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Drastische maatregel wel. Hopelijk geen precedent voor andere topics.
Betekent dit dan dat een groepje posters gelijk welk topic of onderwerp verboden kunnen krijgen als ze maar genoeg trollen en bashen in een topic![]()
Flikker een end op man. Ik heb het al eerder gepost, afgelopen week. Jij bent volledig verantwoordelijk voor je eigen posts. Er is niemand die je dwingt te reageren. Je kunt tot 10 tellen en dan pas posten. Je kunt ook gewoon niet posten, maar nee, je reageert direct en gaat dan met het vingertje wijzen dat het de schuld van iemand anders is. Pleur eens een eind op met die slachtofferrol. JIJ bent verantwoordelijk voor je eigen posts, als je daarom afgestraft wordt moet je niet gaan huilen en wijzen naar andere mensen alsof zij daar de schuld van zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Omdat figuren als jy dat stevast initieren. Een Calvobbes voorop.
Jullie proberen TeenWolf, Anti-NWO en myself uit de kast te lokken. Je bent geweldig.
Ik geloof dat je wereldbeeld niet geheel matcht met de werkelijkheid. Ik wens je dan ook veel succes met je verdere levenquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Omdat figuren als jy dat stevast initieren. Een Calvobbes voorop.
Jullie proberen TeenWolf, Anti-NWO en myself uit de kast te lokken. Je bent geweldig.
De geaccepteerde wereldbeeld matcht niet met de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik geloof dat je wereldbeeld niet geheel matcht met de werkelijkheid. Ik wens je dan ook veel succes met je verdere leven![]()
![]()
Done.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:17 schreef Lambiekje het volgende:
Even iets anders kan mijn topictitel Patriat Act verbetert worden.?
thxquote:
Goh Lambiekjequote:Op vrijdag 27 april 2007 14:09 schreef JoZzephus het volgende:
heb nu geen tijd, laat maar yochie.
Wat denk je nu zelf Haushofer?quote:
Nou, vooruit dan, omdat je het zelf kennelijk graag wilt en ik vandaag in een gulle bui benquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:05 schreef JoZzephus het volgende:
ah, wat schattig, ze kijkt boos...ga je me waarschuwen? heb je opdrachtjes gekregen om strenger te modden?heb je ook een eigen mening of doe je gewoon wat je beveelt wordt? wat wil je dan doen? mij een ban geven?
je doet je best maar, krijg toch steeds minder tijd om de info te lezen die ik wil, + je ziet door al dat getroll het bos niet meer, zit me de laatste tijd alleen maar rot te irriteren hier.
toedeloe
deze reactie is erg grof en kan niet door de beugel op fok tru.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Flikker een end op man.
....please zeg![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:06 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
deze reactie is erg grof en kan niet door de beugel op fok tru.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |