abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48767991
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 09:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Drastische maatregel wel. Hopelijk geen precedent voor andere topics.
Betekent dit dan dat een groepje posters gelijk welk topic of onderwerp verboden kunnen krijgen als ze maar genoeg trollen en bashen in een topic
Nee, dat schrijf ik toch nergens?

Normaal gesproken krijgen alleen die users die trollen ed een tik op de vingers, maar in dit geval deed iedereen mee.
Nou dan het topic maar dicht, rigoreus, weet ik, maar er is al genoeg gewaarschuwd in het verleden en ik blijf niet aan de gang.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  Moderator vrijdag 27 april 2007 @ 10:02:27 #62
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_48768023
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 09:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Omdat figuren als jy dat stevast initieren. Een Calvobbes voorop.
Jullie proberen TeenWolf, Anti-NWO en myself uit de kast te lokken. Je bent geweldig.
Flikker een end op man. Ik heb het al eerder gepost, afgelopen week. Jij bent volledig verantwoordelijk voor je eigen posts. Er is niemand die je dwingt te reageren. Je kunt tot 10 tellen en dan pas posten. Je kunt ook gewoon niet posten, maar nee, je reageert direct en gaat dan met het vingertje wijzen dat het de schuld van iemand anders is. Pleur eens een eind op met die slachtofferrol. JIJ bent verantwoordelijk voor je eigen posts, als je daarom afgestraft wordt moet je niet gaan huilen en wijzen naar andere mensen alsof zij daar de schuld van zijn.

En wat betreft dat in initiėren....please zeg
Breitling - Instruments for Professionals
pi_48768097
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 09:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Omdat figuren als jy dat stevast initieren. Een Calvobbes voorop.
Jullie proberen TeenWolf, Anti-NWO en myself uit de kast te lokken. Je bent geweldig.
Ik geloof dat je wereldbeeld niet geheel matcht met de werkelijkheid. Ik wens je dan ook veel succes met je verdere leven

vrijdag 27 april 2007 @ 10:06:48 #64
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_48768168
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:04 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Ik geloof dat je wereldbeeld niet geheel matcht met de werkelijkheid. Ik wens je dan ook veel succes met je verdere leven

De geaccepteerde wereldbeeld matcht niet met de werkelijkheid.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:17:15 #65
52357 Lambiekje
pi_48768535
Even iets anders kan mijn topictitel Patriat Act verbetert worden.?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_48768610
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:17 schreef Lambiekje het volgende:
Even iets anders kan mijn topictitel Patriat Act verbetert worden.?
Done.
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:30:19 #67
52357 Lambiekje
pi_48768994
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Done.
thx
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:46:27 #68
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48776090
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_48776365
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:46 schreef ATuin-hek het volgende:
Chemtrails deel 33

*kuch*
Dropje ?
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:54:34 #70
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48776396
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:53 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Dropje ?
Ja lekker
Onikaan ni ov dovah
pi_48776882
nevermind
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:08:23 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48777008
Wie moet waarin stikken?
Onikaan ni ov dovah
pi_48777038
heb nu geen tijd, laat maar yochie.
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:31:43 #74
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48777896
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:09 schreef JoZzephus het volgende:
heb nu geen tijd, laat maar yochie.
Goh Lambiekje jij hier?
Onikaan ni ov dovah
pi_48782763
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Goh Lambiekje jij hier?
Wat denk je nu zelf Haushofer?
ben je nu Jules the short? ik bedoel een blind paard? Ik ben puur natuur en heb geen kloontjes nodig hoor.
Ik heet geen Lambiekje, Lambiekje is de oom van Suske en Wiske. dat is toch Belgisch?ben gewoon een ollander hoor.

Lambiekje is veel te aardig wanneer hij aan het discussieren is, (heeft geduld wat ik niet heb) met jullie soort people, hij opent ook topics, zal ik nooooit doen, dus u lult gewoon uit uw nek.klaar.
Ga maar weer gauw topics zoeken waar je eigenlijk bang voor bent en deze gauw met de hulp van je vriendjes (alweer) wilt ontkrachten in de hoop dat deze op slot kunnen. Want stel je toch eens voor dat het wel zo zou zijn wat je leest, wat dan? je veilige schijnwereldje stort in elkaar en je weet daar natuurlijk niet mee om te gaan, wel? Waar zou je jezelf dan aan moeten vastklampen?
De wetenschapdogma's?(aannames) hahaha..eh.., wat zou u dan anders doen, hmm? ben nieuwsgierig hoor haushofer
pi_48783127
A Tuin-hek en JoZzephus alle twee gewaarschuwd

Onderlinge geschillen vecht je maar uit via mail of PM maar niet hier.
pi_48783464
ah, wat schattig, ze kijkt boos...ga je me waarschuwen? heb je opdrachtjes gekregen om strenger te modden?heb je ook een eigen mening of doe je gewoon wat je beveelt wordt? wat wil je dan doen? mij een ban geven?
je doet je best maar, krijg toch steeds minder tijd om de info te lezen die ik wil, + je ziet door al dat getroll het bos niet meer, zit me de laatste tijd alleen maar rot te irriteren hier.
toedeloe
pi_48784265
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 17:05 schreef JoZzephus het volgende:
ah, wat schattig, ze kijkt boos...ga je me waarschuwen? heb je opdrachtjes gekregen om strenger te modden?heb je ook een eigen mening of doe je gewoon wat je beveelt wordt? wat wil je dan doen? mij een ban geven?
je doet je best maar, krijg toch steeds minder tijd om de info te lezen die ik wil, + je ziet door al dat getroll het bos niet meer, zit me de laatste tijd alleen maar rot te irriteren hier.
toedeloe
Nou, vooruit dan, omdat je het zelf kennelijk graag wilt en ik vandaag in een gulle bui ben

Maar of je hem ook daadwerkelijk krijgt durf ik niet te beloven hoor, is niet aan mij om daar over te beslissen
  vrijdag 27 april 2007 @ 18:06:33 #79
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48784965
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 10:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Flikker een end op man.
....please zeg
deze reactie is erg grof en kan niet door de beugel op fok tru.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_48785449
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 18:06 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

deze reactie is erg grof en kan niet door de beugel op fok tru.

Wat denk je; als ze toch in een gulle bui is gooi ik ook maar eens een balletje op?

Er zijn over en weer opmerkingen geplaatst die niet door de beugel kunnen vandaar dat ik ook het topic gesloten heb.

En daar blijft het bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')