Ik wil hem wel verzenden hoor. Maar dan ben ik er niet verantwoordelijk voor als er iets mee gebeurt.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:50 schreef Snakey het volgende:
¤25 geboden op de Echostar. Maar dan toch liever verzonden.
If not, dan moet ik even kijken of ik het binnenkort zou kunnen combineren met een klantenbezoekje in Purmerend.
En tenzij er niemand al te hoog op gaat bieden uiteraard
Dat is wat mij betreft prima. Ik kan je mijn adres PMen als je wil. Ik weet niet wat het weegt dus laat maar weten wat de verzendkosten zijn.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil hem wel verzenden hoor. Maar dan ben ik er niet verantwoordelijk voor als er iets mee gebeurt.
Ik verpak hem wel in een doos met piepschuim e.a.
Jij mag het zeggen S.
Top. PM maar.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft prima. Ik kan je mijn adres PMen als je wil. Ik weet niet wat het weegt dus laat maar weten wat de verzendkosten zijn.
Ja hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 11:57 schreef FlitsFrits het volgende:
De printer print wel gewoon A4?
Ok, ik ga eventjes denken. Dank alvast.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen omdat het zo een compacte model is, moet je de papier er goed recht in doen. En dat was ik dus zat
.
NPquote:Op donderdag 26 april 2007 12:01 schreef FlitsFrits het volgende:
[..]
Ok, ik ga eventjes denken. Dank alvast.
Zie PM.quote:Op donderdag 26 april 2007 11:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Top. PM maar.
Het blijft onder de 10 kilo. Dus 6.20 standaard en verzekerd is het 7,95.
Hij heeft geen module aansluiting als je die bedoelt. Je kan er wel een chipkaart er in doen.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:03 schreef jwhderksen het volgende:
met die echostar kan je gewoon rtl4 etc meeontvangen, dus canal digitaal compatible?
Prima.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:46 schreef superheist het volgende:
Voor 40 euro kom ik die Nespresso wel ophalen in Purmerend
Als ik het huis uit ben, koop ik zo een ultramoderne en zoquote:
Hihiquote:Op donderdag 26 april 2007 13:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ik het huis uit ben, koop ik zo een ultramoderne en zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |