Wat dacht je van dat ze juist zo moet doen van de redactiequote:Op donderdag 26 april 2007 11:22 schreef akveor het volgende:
Elke ochtend hetzelfde met die Palma... Ik begrijp gewoon niet dat de redaktie dit tolereerd.
Ik haak juist af als het een Palmashow word, en ik denk wel meerdere.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:53 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat ze juist zo moet doen van de redactie
Dit is juist leuk. Kijk maar hier op fok, iedereen heeft weer iets om over te praten. Tevens is het goed voor de kijkcijfers. Dit is wat mensen willen zien: ruzie ruzie en nog eens ruzie. Als iedereen lief en aardig voorelkaar gaat zijn kijkt er helemaal geen hond meer naar DGK.
ik ga met je meequote:Op donderdag 26 april 2007 13:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik haak juist af als het een Palmashow word, en ik denk wel meerdere.
Goed voor de kijkcijfers?quote:Op donderdag 26 april 2007 12:53 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Wat dacht je van dat ze juist zo moet doen van de redactie
Dit is juist leuk. Kijk maar hier op fok, iedereen heeft weer iets om over te praten. Tevens is het goed voor de kijkcijfers. Dit is wat mensen willen zien: ruzie ruzie en nog eens ruzie. Als iedereen lief en aardig voorelkaar gaat zijn kijkt er helemaal geen hond meer naar DGK.
Ik ookquote:Op donderdag 26 april 2007 13:05 schreef blomst het volgende:
[..]
hetzelfde werd gezegd over natas, er werd zelfs voorgenomen om haar naam niet meer te noemen of het niet meer over haar te hebben, maar er werd onveranderd veel over haar gespraatquote:Op donderdag 26 april 2007 13:05 schreef blomst het volgende:
[..]
Join the club.quote:
Geen idee, het is nog geen half driequote:Op donderdag 26 april 2007 13:16 schreef petraa het volgende:
Is dat achtelijke gepoker al afgelopen ??
Keej dan ga ik de tuin in, maar ik hou voor de zekerheid kwart voor 3 aanquote:Op donderdag 26 april 2007 13:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, het is nog geen half drie![]()
zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 26 april 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Wat ik me afvraag. Zouden er illegale streams komen, als we moeten gaan dokken? Ik bedoel, is dat technisch mogelijk, hacken enzo.![]()
Dat vraag ik me ook af, Hidiho geeft de streams ook door, dus zou het als hij betaald, wij allemaal mee kunnen kijkenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Wat ik me afvraag. Zouden er illegale streams komen, als we moeten gaan dokken? Ik bedoel, is dat technisch mogelijk, hacken enzo.![]()
Kijk, dat noem ik meedenkenquote:Op donderdag 26 april 2007 13:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, Hidiho geeft de streams ook door, dus zou het als hij betaald, wij allemaal mee kunnen kijken![]()
ik hoop hetquote:Op donderdag 26 april 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Yup als je kan vastleggen en ontvangen kan je ze ook , eventueel met enige vertraging, weer via een andere server de streams verder zenden, maar ik denk dat Hidiho geen gezeik wil met justitie, want dat Tien dan gaat zeiken over copyright lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, Hidiho geeft de streams ook door, dus zou het als hij betaald, wij allemaal mee kunnen kijken![]()
Zoals jij het uitlegt, denk ik niet dat je kunt kiezen. Tien verplicht je gewoon de streams van Tien te kijken, en dat zijn over het algemeen kutstreams.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup als je kan vastleggen en ontvangen kan je ze ook , eventueel met enige vertraging weer via een andere server de streams verder zenden, maar ik denk dat Hidiho geen gezeik wil met justitie, want dat Tien dan gaat zeiken over copyright lijkt me duidelijk.
Wat ik wel hoop is dat als ik zou betalen ik wel de streams kan kiezen die ik wil zien, ik vind namelijk de streams van Hidiho veruit het prettigst werken, wat betreft shortkeys en buffers over het algemeen.
Dat is ze allang weer vergeten.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:33 schreef Clank het volgende:
Amanda vraagt nu van Brian dat hij nooit heftige ruzie's met het personeel mag maken???
Waar was ze vanmorgen zelf mee bezig dan??
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Mirc?quote:Op donderdag 26 april 2007 13:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar als ik jou was zou ik via Mirc iemand proberen te zoeken uit een land waar ze lak hebben aan ons gerechtssysteem, laa die persoon de streams doorzenden, ik denk dat alles in het westen aanvechtbaar is en zal dus nooit lang in de lucht blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |