quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:09 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Op de foto in mijn icon staat trouwens een detail van mijn trouwjurk. Vond ik wel leuk om als icon te hebben...![]()
Ik regel geen kleurtje, ben trots op mijn melkfleshuidje...quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Nu nog even een kleurtje regelen, mevrouw melkfles
. Wanneer ga je trouwen?
ja volgens mij gaat het inderdaad ongeveer over 7000kcalquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:41 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik geloof dat je voor een kilo gewichtsverlies 7000 kcal tekort moet komen. Dus dat er meer kcal uit gaat dan er binnen komen. Het zal wel een gemiddelde zijn van vet en koolhydraten.
klinkt toch alsof je je zorgen maakt als je meteen van het ergste uit gaatquote:Op zaterdag 28 april 2007 07:55 schreef Viking84 het volgende:
Nee, ik maak me ook geen zorgen, hoor, maar ik vind het wel vervelend natuurlijk, vooral omdat ik niet weet welke kant het op gaat. Ik neem meteen een rampscenario voor ogen waarbij ik alles wat ik was afgevallen er weer bij krijg. Brrrr....
Ik heb nu gewoon sportschoenen. Hardloopschoenen, volgens mij. Maar als ik dus stretchoefeningen moet doen, kom ik nooit zo ver als ik kan, want dan glijd ik dus weg.
ze zitten in een soort blik, dus ze liggen niet los ofzo, maar je hebt een soort blik waar ze dan per 2 inzittenquote:Op zaterdag 28 april 2007 09:05 schreef Viking84 het volgende:
thanks sylvana. Ik moet zo toch nog ff naar V&D toe, dus dan zal ik meteen even kijken
. Veel plezier vandaag
.
ik heb vast niet genoeg gedronken neequote:Op zaterdag 28 april 2007 09:07 schreef Tangarine het volgende:
Renske, je bent aan het sportenSpieren enzo wellicht? En heb je wel genoeg gedronken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |