Fijn om te horen JAMquote:Op zaterdag 28 april 2007 03:49 schreef JAM het volgende:
Ik heb zo'n goede dag vandaag.
Als hij dat verder dan maar via PM regelt, en niet hier in TTK. Want dan krijg ik ruzie met m'n vriendin... en met Isaquote:Op zaterdag 28 april 2007 04:03 schreef broer het volgende:
[..]
JAM is even afwezig. Hij is voor mij toegang aan het regelen op thaichix.com.
Ik zie alleen een rood kruisje. En volgens de policy zijn rode kruisjes toegestaan geloof ikquote:Op zaterdag 28 april 2007 04:06 schreef broer het volgende:
Ik ben allang blij dat je zijn foto-post niet hebt gewijzigd, A_R.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:04 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan de foto wel zien, hoor.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 03:51 schreef broer het volgende:
Ja, kut, JAM! Van thaichix.com moet je lid zijn om iets te zien.
Knippen en plakken van de link in een nieuw venster en je ziet een paar spleten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
IK zie echt alleen maar een rood kruisje
Maar Lienekien, wat zie jij dan?? En is het ontoelaatbaar, of zeg je van "ach, het kan wel voor een keer"
Bijzondere stijl van modereren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ah, dus er moet wel moeite voor gedaan worden??
Nu ja, zal het toch even aanpassen
klachten kunnen in het feedbacktopic hoor.quote:
Waar lees jij een klacht?quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
klachten kunnen in het feedbacktopic hoor.
Maar ik meen dat dit toch een heel beschaafd plaatje is
dequote:Op zaterdag 28 april 2007 13:06 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Welke?
Gaarne!quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:18 schreef Lienekien het volgende:
Mag ik het zeggen? Zal ik het zeggen?
Zijn Braziliaanse schone wordt ingevlogen, ditmaal niet slechts op bezoek, maar om te blijven.quote:
Ja! Die bleef de afgelopen week maar door mijn hoofd spoken. Heerlijk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:00 schreef k_man het volgende:
De nieuwe Björk single is trouwens weer ouderwets goed.
Zal ik doen!!quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Geef 'r voor mij ook een pakkerd, AR.
Wat is er dan morgen?quote:
Diplomatieke antwoorden IR. In het échte leven zeg je niet tegen onbekenden dat je ze een lul vindt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb op m'n capaciteitentest in iedere categorie maximaal gescoord..
Alleen de persoonlijkhedentest ging wat minder, want ik was gewoon te eerlijk.
Wat vindt u, waarde lezer? Eerlijk antwoorden, of verstandig de waarheid verdraaien om verder tekomen?
Dit is echt zo'n quote om in de succesagenda te zetten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:42 schreef broer het volgende:
Precies. Eerlijkheid kun je je pas veroorloven als je voldoende gelogen hebt.
En dan is het de ultieme ironie dat uitgerekend ik het heb ingetypt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:40 schreef Thisbe het volgende:
Dit is echt zo'n quote om in de succesagenda te zetten.
Hoezo? Omdat je nooit liegt, altijd liegt, omdat je geen succes hebt of omdat je geen succesagenda hebt?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:50 schreef broer het volgende:
En dan is het de ultieme ironie dat uitgerekend ik het heb ingetypt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |