1750 kandidaten voor 155 plekken. Dus dat mag je stellen. Maar er zijn er al heel wat afgevallen.quote:Op zondag 29 april 2007 11:24 schreef Lienekien het volgende:
Je hebt vast gelijk. Dat zal me een behoorlijke concurrentie zijn, voor zo'n plaats.
quote:Op zondag 29 april 2007 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren heeft het orkest waarin ik meespeel 1e prijs cum laude gehaald in de wimpelreeks bij het European Music Festival te Neerpelt.
Dan kan 't alleen maar meevallen.quote:Op zondag 29 april 2007 11:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
1750 kandidaten voor 155 plekken. Dus dat mag je stellen. Maar er zijn er al heel wat afgevallen.
Nou ja, mocht ik op gesprek komen dan heb ik nog niet echt de illusie dat ik aangenomen ga worden, want de laatste keer dat ik solliciteerde was meer dan 3 jaar geleden, en dat was voor een bijbaantje.
<Een bemoedigend woord voor DaMart, waar ik even zo gauw niet op kom.>quote:Op zondag 29 april 2007 11:24 schreef DaMart het volgende:
Verdorie! Loop ik eens in korte broek rond, is het daar weer te fris voor met die koude rotwind.
Nou, volgens de psychologische test ben ik onzeker (ik heb veel slechte kanten, maar dacht toch dat dat er géén van was), dus misschien ga ik ter plekke wel iets heel anders roepen.quote:Op zondag 29 april 2007 11:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan kan 't alleen maar meevallen.Knap vind ik dat, als je zo'n houding kunt hebben.
Ik ben er al mee bezig... vacatures doornemen, peilen of er een mogelijkheid is om te promoveren, kijken of ik als freelancer door kan blijven gaan. Het lijkt me het beste om eerst via mijn huidige 'netwerk' iets te zoeken, en daarnaast kan ik natuurlijk gaan solliciteren en afgewezen worden. Mijn papieren en ervaringen maken me nergens in het bijzonder geschikt voor. Ik schat de toekomst voor IR rooskleuriger in, want die heeft zometeen een diploma waar hij mee aan kan komen zetten.quote:Op zondag 29 april 2007 10:58 schreef Lienekien het volgende:
Hoe ga jij dat straks aanpakken, Claudia?
Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat het bij jullie sneeuwt en de verwarming kapotgevroren is...quote:Op zondag 29 april 2007 11:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
<Een bemoedigend woord voor DaMart, waar ik even zo gauw niet op kom.>
Verwarming? Die luxe ken ik niet. Ik ben net klaar met houthakken. Kan ik eindelijk weer stoken!quote:Op zondag 29 april 2007 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat het bij jullie sneeuwt en de verwarming kapotgevroren is...
Herkenbaar, afgezien dan van het netwerk dat je al hebt. Een heldere geest en een vlotte pen vindt zijn/haar weg meestal wel, al is het soms even zoeken.quote:Op zondag 29 april 2007 11:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben er al mee bezig... vacatures doornemen, peilen of er een mogelijkheid is om te promoveren, kijken of ik als freelancer door kan blijven gaan. Het lijkt me het beste om eerst via mijn huidige 'netwerk' iets te zoeken, en daarnaast kan ik natuurlijk gaan solliciteren en afgewezen worden. Mijn papieren en ervaringen maken me nergens in het bijzonder geschikt voor. Ik schat de toekomst voor IR rooskleuriger in, want die heeft zometeen een diploma waar hij mee aan kan komen zetten.
Lekker. En ik denk dat de volgende volgend weekend weeris ofzo? Als het dan nog lekker weer is. Ik ga niet over de BBQ, dat doet mijn moeder.quote:Op zondag 29 april 2007 11:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ha Erik
Hoe was de barbecue?? En wanneer is de volgende??
Echt veel stelt het niet voor, mijn netwerk, want ik leid een vrij geïsoleerd leven. Maar ik heb ook een basaal vertrouwen dat ik mijn weg wel vind.quote:Op zondag 29 april 2007 12:06 schreef Lienekien het volgende:
Herkenbaar, afgezien dan van het netwerk dat je al hebt. Een heldere geest en een vlotte pen vindt zijn/haar weg meestal wel, al is het soms even zoeken.
Ik quote hem even, het is mooi gezegd.quote:Op zondag 29 april 2007 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
Periodes waarin een grote leegte je aanstaart, zijn niet makkelijk. Het alternatief is een bestaan waarin alles vastligt; dat is geen leven maar louter existeren.
Het kan heel louterend zijn om te beseffen dat je heel aards en banaal je huur en je eten aan het verdienen bent.quote:Op zondag 29 april 2007 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Echt veel stelt het niet voor, mijn netwerk, want ik leid een vrij geïsoleerd leven. Maar ik heb ook een basaal vertrouwen dat ik mijn weg wel vind.
Periodes waarin een grote leegte je aanstaart, zijn niet makkelijk. Het alternatief is een bestaan waarin alles vastligt; dat is geen leven maar louter existeren.
Kijk, nu voel ik me daarin minder alleen!quote:Op zondag 29 april 2007 13:07 schreef Lienekien het volgende:
Kleine troost voor DaMart: ik heb inmiddels een spijkerbroek en sokken aangetrokken. Veuls te koud.
quote:Op zondag 29 april 2007 20:04 schreef Dale het volgende:
Vandaag in de duinen geweest. Er waren redelijk wat bijen die zich probeerden in te graven in het zand. Wat is hier de reden van? Het waren gewoon kleine bijen , zag er niet speciaal (als koningin ofzo) uit.
quote:Op zondag 29 april 2007 20:05 schreef mstx het volgende:
Dat zijn aardbijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |