Diplomatieke antwoorden IR. In het échte leven zeg je niet tegen onbekenden dat je ze een lul vindt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb op m'n capaciteitentest in iedere categorie maximaal gescoord..
Alleen de persoonlijkhedentest ging wat minder, want ik was gewoon te eerlijk.
Wat vindt u, waarde lezer? Eerlijk antwoorden, of verstandig de waarheid verdraaien om verder tekomen?
Dit is echt zo'n quote om in de succesagenda te zetten.quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:42 schreef broer het volgende:
Precies. Eerlijkheid kun je je pas veroorloven als je voldoende gelogen hebt.
En dan is het de ultieme ironie dat uitgerekend ik het heb ingetypt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:40 schreef Thisbe het volgende:
Dit is echt zo'n quote om in de succesagenda te zetten.
Hoezo? Omdat je nooit liegt, altijd liegt, omdat je geen succes hebt of omdat je geen succesagenda hebt?quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:50 schreef broer het volgende:
En dan is het de ultieme ironie dat uitgerekend ik het heb ingetypt.
Wat mij betreft mag die wel in de succesagenda.quote:Op zondag 29 april 2007 00:13 schreef Thisbe het volgende:
Tsja, grootsheid is niet voor iedereen weggelegd!
Wil je nu verder komen of eerlijk zijn? Dat is de essentiele vraag.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb op m'n capaciteitentest in iedere categorie maximaal gescoord..
Alleen de persoonlijkhedentest ging wat minder, want ik was gewoon te eerlijk.
Wat vindt u, waarde lezer? Eerlijk antwoorden, of verstandig de waarheid verdraaien om verder tekomen?
Daarom wil ik jouw mening ook graag horen.quote:Op zondag 29 april 2007 08:18 schreef Claudia_x het volgende:
Welk een utilistisch gewauwel in dit topic.
ENORME INTELLIGENTIE kan ook als ENORM INTIMIDEREND worden opgevat.quote:Op zondag 29 april 2007 11:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga het ook eerlijk proberen, Lienekien. Ik heb genoeg retorisch talent om ze er van te overtuigen dat ik met mijn ENORME INTELLIGENTIE ook best de sociaal gewenste antwoorden had kunnen invullen. Hoop ik.
Da's waar, maar ik ga er van uit dat ze dat bij een rijkstrainee nog wel aan moeten kunnen.quote:Op zondag 29 april 2007 11:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
ENORME INTELLIGENTIE kan ook als ENORM INTIMIDEREND worden opgevat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |