Die eerste vind ik eigenlijk wel erg netjes hoor, moet ik zeggenquote:Op maandag 3 december 2007 13:19 schreef Dalai_Lama het volgende:
Als ik naar de andere foto's in die topic kijk, zijn die van mij eigenlijk vrij standaard.. Maar t was m'n eerste keer, so bear with me :$
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
/img]http://images.sugababes.nl/user_pics/711/711279_fbf1e0eee8.jpg[/img]
[ afbeelding ]
Die laatste is volgens mij geen portret, maar ik vond em wel wat hebben
ik vind het kant net iets te ...quote:Op maandag 3 december 2007 10:59 schreef Puckzzz het volgende:
OK, OK niet iedereen zijn cup of tea, maar ik vind het bij deze foto horen. Ik wou een klassieke foto maken met een wat softe uitstraling.
[ afbeelding ]
laat het kant en de spiegel nou net de oorsprong van het idee zijnquote:Op maandag 3 december 2007 22:41 schreef prupke het volgende:
[..]
ik vind het kant net iets te ...
Je zegt klassieke foto ... dan denk ik voor jou aan een sjieke charleston foto, die kan je ook lekker soft maken
Hij is leuk Puckzzzquote:Op maandag 3 december 2007 10:59 schreef Puckzzz het volgende:
OK, OK niet iedereen zijn cup of tea, maar ik vind het bij deze foto horen. Ik wou een klassieke foto maken met een wat softe uitstraling.
[ afbeelding ]
Tof ideequote:Op woensdag 5 december 2007 00:22 schreef Dalai_Lama het volgende:
Niet echt een portret, en waarschijnlijk teveel bewerkt voor dit topic, maar ik weet niet waar ik em anders moet plaatsen. Een fotootje van mij, gemaakt door een vriend van mij. We probeerden een beetje voor een Marlon Brando á la The Wild One effect te gaan
[ afbeelding ]
Vaak bij buurtcentra of bij een groot aantal fotospeciaalzaken kun je informatie opvragen. Je kan ook op het internet vrij veel vinden als je op termen als foto, cursus en bijvoorbeeld je woonplaats zoekt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 06:55 schreef purmernoord het volgende:
kan iemand me vertellen waar ik een cursus (portret)fotografie kan doen?
yep.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:03 schreef Puckzzz het volgende:
ik hou niet van foto's die via een spiegel zijn genomen door de fotograaf. vooral omdat je de camera ziet en de pose is er meestal ook naar. waarom heb je deze foto genomen? "kijk, dit is in de Thalys"
dr. Lektroluvquote:Op woensdag 5 december 2007 10:41 schreef freud het volgende:
Misschien een beetje onconventioneel:
[ afbeelding ]
sorryquote:Op donderdag 6 december 2007 06:23 schreef Toeps het volgende:
Aaah die datum! Mijn ogen!
thanks.. and agreed .. een bewerkte snapsnot met geluk dat de lijnen lopen zoals ik ze wilde.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef Xilantof het volgende:
Vind je na bewerking wel tof. Maar verder écht een snapshot die me niet zo kan boeien.
Wat Prupke al schreef bij de eerste foto de hand weg. Dan kijkt het een stuk rustiger.quote:Op maandag 10 december 2007 22:27 schreef pea4fun het volgende:
Ik vond deze 2 wel aardig geworden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |