echt?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:47 schreef Koenz0r het volgende:
Inderdaad. En 500 euro is toch 500 euro.
Ik had me eerder al eens opgegeven en was gebeld voor de testvragen, jeweets.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:35 schreef RandomReader het volgende:
Op voorhand dit topic al!
Morgen mag ik (weer) meedoen met weekend miljonairs. Ik weet nu al dat ik de vliegensvlugge vraag toch niet haal!
Ik wil dat miljoen!!!!![]()
Geen idee, ze zei dat ik goed genoeg was. Ik kreeg wel een stel kutvragenquote:Op zondag 13 mei 2007 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had me eerder al eens opgegeven en was gebeld voor de testvragen, jeweets.
Daarna niet teruggebeld voor een uitnodiging.
Van de week was ik weer teruggebeld voor de testvragen.
Hoe heb je het destijds bij de testvragen gedaan? Had je ze allemaal goed of niet?
Dus je kreeg direct te horen dat je uitgenodigd was? Ze hebben je niet later teruggebeld?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:25 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Geen idee, ze zei dat ik goed genoeg was. Ik kreeg wel een stel kutvragen
Man, dat is een geweldig lekker bedragquote:Op maandag 14 mei 2007 22:15 schreef Bastoenie het volgende:
Trouwens die student van 22 die er afgelopen zaterdag zat die heeft nu al wel 125.000, das een mooi getal
Nee ik kreeg het pas na 1,5 a 2 weken te horenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus je kreeg direct te horen dat je uitgenodigd was? Ze hebben je niet later teruggebeld?
Dank. Dan ga ik rustig afwachtenquote:Op maandag 14 mei 2007 23:24 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Nee ik kreeg het pas na 1,5 a 2 weken te horen
OMFG!!! Jouw vriend is helderziend!!1quote:Op zondag 6 mei 2007 17:57 schreef Muck het volgende:
dus jij was die vent die bijna de eerste vraag fout had?
mijn vriend zei nog: "wat een sukkel die zal niet lang op de stoel zitten" en hij had gelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |