Scan niet lullen, het is de laatste 2 weken echt Tokkie niveau. En ja het is misschien niet slim om het te volgen, maar noem het maar verslaving dan. Maar ik weiger voor deze Tokkie verslaving te betalen.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ga je maanden iets volgen wat je echt 'shit' vindt? Ja, dat is slim
Sinds Nico er weer inzit kijk ik 'bijna' niet meer.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ga je maanden iets volgen wat je echt 'shit' vindt? Ja, dat is slim
LULquote:Op woensdag 25 april 2007 23:59 schreef avonne het volgende:
Brian weet het allemaal beter
Je hebt zelf ook geen vriendin, lul.
Ik kijk ook niet, ik type hier alleen meequote:Op donderdag 26 april 2007 00:01 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook zelf beslissen om te stoppen met kijken
Ik vermaak me nog prima hoor. Alleen lopen de streams steeds vast. Dat moet wel echt verbeteren.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Scan niet lullen, het is de laatste 2 weken echt Tokkie niveau. En ja het is misschien niet slim om het te volgen, maar noem het maar verslaving dan. Maar ik weiger voor deze Tokkie verslaving te betalen.
Ja heb ik ookquote:Op donderdag 26 april 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vermaak me nog prima hoor. Alleen lopen de streams steeds vast. Dat moet wel echt verbeteren.
(Mijn scherm blijft soms leeg/wit als ik net iets gepost heb trouwens.)
Dat 'gespeel' met kijkers is natuurlijk wel altijd zo bij dit soort programma'squote:Op donderdag 26 april 2007 00:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sinds Nico er weer inzit kijk ik 'bijna' niet meer.
Met Jaap en Cora wordt het er niet beter op.
Daarbij hou ik ook niet van het 'gespeel' met kijkers door achter allerlei dingen te bespreken.
Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Vlieglessen, internetpoker, enz enz
Als DGK stopt wordt het alleen maar minder zakken vullen, lijkt mequote:Op donderdag 26 april 2007 00:07 schreef F04 het volgende:
As 4 mei zal de grote zak geld van JdM weer gevuld zijn.
Hij heeft wel gelijkquote:Op donderdag 26 april 2007 00:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nicolaas trekt alles in twijfel en Natas loopt weer te ijlen over haar ventje...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |