Neuken lijkt me technisch/lichamelijk onmogelijk. Ik zou niet weten hoequote:Op woensdag 25 april 2007 23:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk dat er van neuken na de bruiloft ook niks komt...Kora kijkt liever de dvd van de toppers..en vingert zichzelf klaar op homo Gerard
Mogen ze er dan ook uitgehaald worden ??quote:Op woensdag 25 april 2007 23:53 schreef yellowfirst het volgende:
De stembanden van Brian zijn eerder aan een operatie toe dan die van Palma..wat een walgelijk gelach (en gezang....)![]()
Je moet gewoon cold turkey stoppen zoals de rest... als je 1 maandje gaat betalen, dan blijf je bezig...quote:Op woensdag 25 april 2007 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik wel eens een maandje zal betalen ja. Maar dan moeten de streams wel een stuk beter worden dan nu. Ik vind het wel echt asociaal dat ze daar na zo lange tijd opeens mee komen.
Nieuwelingen staan toch een stuk zwakker en er zijn nu een aantal mensen die erg sterk lijken. Die eruit werken zal dus zeker wel een voordeel kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:52 schreef Lieve het volgende:
[..]
dat zal de bedoeling wel zijn.
Want waarom iemand iedereen eruit pest terwijl er gewoon nieuwe voor komen is mij een raadsel.
( tenzij Jaap dom is, heel erg dom is)
Betalen voor deze shit? Nooit !.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik wel eens een maandje zal betalen ja. Maar dan moeten de streams wel een stuk beter worden dan nu. Ik vind het wel echt asociaal dat ze daar na zo lange tijd opeens mee komen.
Ze moeten op hun rug tegenover elkaar liggen en dan langzaam als een soort magneetjes naar elkaar toeschuiven..al moet Jaap dan wel een hele flexibele penis hebben..quote:Op woensdag 25 april 2007 23:56 schreef kissa het volgende:
[..]
Neuken lijkt me technisch/lichamelijk onmogelijk. Ik zou niet weten hoe![]()
Dat stuntelige geschuifel zal wel sensueel bedoeld zijn...quote:Op woensdag 25 april 2007 23:57 schreef avonne het volgende:
Huub doet erg zijn best Brian jaloers te maken, en Amanda doet er graag aan mee.
Waarom zit je het dan in godsnaam al maanden te volgenquote:
Omdat het gratis is.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom zit je het dan in godsnaam al maanden te volgen![]()
Je kunt natuurlijk ook zelf beslissen om te stoppen met kijkenquote:Op donderdag 26 april 2007 00:00 schreef FuTilE het volgende:
Ik ben blij als die streams betaald worden, ben ik in ieder geval van deze licht-neurotische, tot niets leidende morbide fascinatie voor nietszeggende stream-TV af
Ja, toen met dat datingbureau, is ook iets wat zomaar afkapt werd.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:59 schreef avonne het volgende:
Brian weet het allemaal beter
Je hebt zelf ook geen vriendin, lul.
Je was me net voorquote:
Wat zei hij?quote:Op donderdag 26 april 2007 00:02 schreef Kinga het volgende:
He he, Nicolaas spreekt het uit.
Dan ga je maanden iets volgen wat je echt 'shit' vindt? Ja, dat is slimquote:
Omdat ze brian nena een interessantere verhaallijn vondenquote:Op donderdag 26 april 2007 00:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, toen met dat datingbureau, is ook iets wat zomaar afkapt werd.
Scan niet lullen, het is de laatste 2 weken echt Tokkie niveau. En ja het is misschien niet slim om het te volgen, maar noem het maar verslaving dan. Maar ik weiger voor deze Tokkie verslaving te betalen.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ga je maanden iets volgen wat je echt 'shit' vindt? Ja, dat is slim
Sinds Nico er weer inzit kijk ik 'bijna' niet meer.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ga je maanden iets volgen wat je echt 'shit' vindt? Ja, dat is slim
LULquote:Op woensdag 25 april 2007 23:59 schreef avonne het volgende:
Brian weet het allemaal beter
Je hebt zelf ook geen vriendin, lul.
Ik kijk ook niet, ik type hier alleen meequote:Op donderdag 26 april 2007 00:01 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook zelf beslissen om te stoppen met kijken
Ik vermaak me nog prima hoor. Alleen lopen de streams steeds vast. Dat moet wel echt verbeteren.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Scan niet lullen, het is de laatste 2 weken echt Tokkie niveau. En ja het is misschien niet slim om het te volgen, maar noem het maar verslaving dan. Maar ik weiger voor deze Tokkie verslaving te betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |