Mooi, dit keer ga ik 'm niet missenquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:21 schreef Mar10Segovia het volgende:
En dan nog dit:
Jeru The Damaja staat 6 juli in Utrecht (Tivoli de Helling).
Dit maakt mij alleen maar benieuwder naar dat Premo-geproduceerde album waarop Nas en Rakim samen te horen zouden moeten zijn. Een aantal maanden terug zou het nog definitief doorgaan, maar de laatste tijd hoor je er niets meer over...quote:Op maandag 14 mei 2007 22:45 schreef Maisnon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YCU-qgR_4bM&mode=related&search=
Hij is ondertussen wel bekend mag ik aannemen, maar ik zag hem net zelfs op TMF voorbijkomen. Kanye een beetje out of place natuurlijk, maar toch een vette track.
Magic Wand! Supercool.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
doe mij nog maar steeds Whodini -- Magics Wand maar de linkjes die tot nu toe langsgekomen zijn zijn tof idd
Ah. Eigenlijk moet er een linkje in de OP komen ofzo naar al deze dopigheid.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kurtis Blow feat Trouble Funk -- I'm Chillin' mag dan natuurlijk ook niet ontbreken
Yeah, DJ Scratch! Al deed K LA Boss het ook niet onverdienstelijk bij EPMD.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
jammer dat je niet meer dan een linkje naar youtube kan geven, om die op niet nog langer te maken
EPMD feat LL Cool J -- Rampage vind ik ook zo'n klassieker
niet vaak, maar The Pharcyde -- Drop is nog net iets vagerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:32 schreef jimjim1983 het volgende:
Organized Konfusion - Stress
beter dan dit krijg je het niet vaak
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
doe mij nog maar steeds Whodini -- Magics Wand maar de linkjes die tot nu toe langsgekomen zijn zijn tof idd
Dat ouwe spul is idd gaaf.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Kurtis Blow feat Trouble Funk -- I'm Chillin' mag dan natuurlijk ook niet ontbreken
Ja, cool hoor. Al heb ik wat moeite met Mad Lion. Tof die cuts met "Doug E".quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ja zeker vette tracks
Dit vind ik btw wel een toffe hedendaagse track, alhoewel het mmer de rappers van vroeger zijn
Die blijft zo vet he, die clip ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
niet vaak, maar The Pharcyde -- Drop is nog net iets vager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |