George Clinton is nog maar 66quote:Op maandag 7 mei 2007 23:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, 80. Je zal er niet eens veel naast zitten volgens mij.
Maar idd, ook hij is veel gebruikt natuurlijk. Wel cool om 'm live te zien. Al zal ie ongetwijfeld een liveband hebben en klinkt het toch heel anders. Kameraden van mij zijn recentelijk naar Newcleus geweest. Electro, maar als een liveband "jam on it" speelt, dan krijg je toch een totaal andere vibe..

Mja same here dus daarom ook niet veel gekeken meer op het forum..quote:Op maandag 7 mei 2007 22:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is ongeveer wanneer ik mijn laatste hip hop album gehaald heb

quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
The D.O.C. - No One Can Do It Better, Geto Boys - We Can't Be Stopped, Mac Mall - Illegal Business, Main Source - Breaking Atoms

Ik ben dan *#&%*#($#)*$# op vakantie.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:56 schreef Ronalld het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar het Wu-tang Clan concert in Paradiso?Recentelijk Enter the Wu-tang en The W op CD gekocht, goede albums!
Aanraders.
![]()

Heb laatst de single van I Wish op 12" gekocht. Blijft gewoon leuk nummertjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:11 schreef Mar10Segovia het volgende:
Het laatste hiphopalbum dat ik heb gekocht was I Wish van Skee-Lo

Ken het sampletje niet,maar DAMN!!! Wat een vette track!!!!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:10 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Goede nieuwe hiphop!
Iemand die dat synth sampletje herkent? komt me echt mega bekend voor

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |