Ik vind het weinig boeiend.. Het is een gedicht geschreven door een nerd.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
Jij bent iemand die mijn hypercomplexe karakter weet terug te brengen tot eenvoud, zoals de complexe relativiteitstheorie is teruggebracht tot E= MC2
![]()
![]()
Het is een schitterend geschreven stukje idd, sommige mensen kunnen zich nu eenmaal beter op papier uiten.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dit geeft weer de geweldige klasse van Jaap aan![]()
Jij bent de zon, jij bent de zee van Jop is er niks bij![]()
Afscheidsspeech dan he......bedankt voor de bewezen diensten en tot ziens..quote:Op woensdag 25 april 2007 22:37 schreef Myriam1978 het volgende:
Het klinkt als een speech van je baas...
O ja, ik had het moeten wetenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:35 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
die knieen kunnen dat niet aan![]()
Jep! En later zei ze tegen Brian dat Jaap er niet uitgestemd kan worden omdat áchter'wil dat ze hier gaan trouwenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:35 schreef Prosac het volgende:
Natasia:"nee, we hebben het er over dat het er in zit dat Jaap hier gaat trouwen, ja als je me aankijkt weet je wat ik bedoel"
Waar haalt hij het vandaan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
Jij bent iemand die mijn hypercomplexe karakter weet terug te brengen tot eenvoud, zoals de complexe relativiteitstheorie is teruggebracht tot E= MC2
![]()
![]()
Is misschien ook een leuk idee voor de konijnenact van Braajen en Amandel. Dan gaan ze misschien eens nadenken over die bonobo-gedragingen.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:35 schreef Flyduck het volgende:
omg er zit gewoon een cameraman bij
Dat blijft voor ons een vraag en voor hun een weetquote:Op woensdag 25 april 2007 22:38 schreef DaanDobber het volgende:
Het ja woord, maar hebben ze elkaar nou wel eens voor de kooi in het echt gezien?
ze zei niet letterlijk "achter", maar de strekking was duidelijk.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:38 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Jep! En later zei ze tegen Brian dat Jaap er niet uitgestemd kan worden omdat áchter'wil dat ze hier gaan trouwen![]()
Meen je dat nou?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:39 schreef yvonne het volgende:
Hij houdt zoveel van haar...
1x eerder..toen Jaap in het bungalowpark zat voordat hij DGK in moest....quote:Op woensdag 25 april 2007 22:40 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Dat blijft voor ons een vraag en voor hun een weet [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |