Piet Zwart was een hele bekende fotograaf, typograaf en industrieel ontwerperquote:Op woensdag 25 april 2007 22:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
Er is geen discussie wat mij betreft over zwarte piet...
Hij heet piet en is zwart...
Einde discussie...
Dit geeft weer de geweldige klasse van Jaap aanquote:
Ik mis wat.. wie heeft ze omgekocht dan.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
Natasja: Wel lef dat ze mensen omkoopt zodat hij hier kan blijven. Zag je die kop toen ik dat zei?
Kijk maar of er 1 tussen zit die je leuk vindt:quote:Op woensdag 25 april 2007 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maken of plukken, er moet er een komen.
Ja dit zinnetje.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
Jij bent iemand die mijn hypercomplexe karakter weet terug te brengen tot eenvoud, zoals de complexe relativiteitstheorie is teruggebracht tot E= MC2
![]()
![]()
Weet ik veel, ik citeer gewoon. Maar het blijkt dus dat Jaap gewoon gaat trouwen in de kooi en dat de bewoners Jaap er niet uit kunnen trappen.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef Spartel het volgende:
[..]
Ik mis wat.. wie heeft ze omgekocht dan.
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:37 schreef Myriam1978 het volgende:
Het klinkt als een speech van je baas...
Ja, als politieke toespraak.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:36 schreef Frasier het volgende:
Nog best aardig geschreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |