Waarom niet spontaan op de knieen?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap gaat geloof nu zijn aanzoek voorlezen.![]()
Ik ook. Hoewel ik nog overweeg om voor dat geld gewoon een aquarium aan te schaffen.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:32 schreef Mokum020 het volgende:
Ik kan haast niet wachten op het moment dat ik voor deze geweldige show mag gaan betalen...
Nu komt het echte werk, volgens Jaap...
![]()
Klopt. Maar het is nog steeds een stom wijfquote:Op woensdag 25 april 2007 22:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch wel begrijpelijk dat ze zenuwachtig is?
Oh, ik maak ze niet zelf, pluk ze van allerlei sites af en zet ze in een eigen fotoalbum op photobucketquote:Op woensdag 25 april 2007 22:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maak eens een icoontje voor 4 mei.![]()
Nee, ik geloof ook niet in het racisme issue, maar ik reis wel veel. Over de hele wereld. En dan kom je regelmatig wat nederlandse... mensen tegen die zich te buiten gaan aan de verschillen. En ik heb daar altijd toch wat moeite mee. Ook bij rijke chinezen die er filippijnse slavinnen op na houden en ze openlijk afranselen.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij maakt een grapje hoop ik. Of ben jij zo iemand die racisme ziet in elk kritisch woord over een neger.
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:34 schreef Meganog het volgende:
'BIj jou zijn is een euforisch vuurwerk dat zijn weerga niet kent"
die knieen kunnen dat niet aanquote:Op woensdag 25 april 2007 22:33 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Waarom niet spontaan op de knieen?![]()
Maken of plukken, er moet er een komen.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:34 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Oh, ik maak ze niet zelf, pluk ze van allerlei sites af en zet ze in een eigen fotoalbum op photobucket [afbeelding]
die souffleertquote:Op woensdag 25 april 2007 22:35 schreef Flyduck het volgende:
omg er zit gewoon een cameraman bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |