Heeft "Cora" Jaap zelf wel eens bekeken?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:26 schreef r3gi3boy het volgende:
"Cora, wat is mijn ringvinger?"
Cora: oh jee, hij is veeeel te groot, veel te groot.
Kleurt leuk bij die wratquote:
Wat een eiquote:Op woensdag 25 april 2007 22:27 schreef pullup het volgende:
Wat is mijn ringvinger hoor ik die self-proclaimed genius vragen![]()
Hoort dat niet eerst te gebeuren?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:29 schreef Meganog het volgende:
De ringen zijn uitgewisseld, maar de vraag is nog niet gesteld...
Jaap durft niet meerquote:Op woensdag 25 april 2007 22:29 schreef Meganog het volgende:
Hoor je elkaar niet ook eerst goed te kennen?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:30 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hoort dat niet eerst te gebeuren?
"Doe jij het ook voordat we getrouwd zijn?"quote:Op woensdag 25 april 2007 22:29 schreef Meganog het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:31 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Hoor je elkaar niet ook eerst goed te kennen?![]()
Jaap en Cora hebben 3 weken een relatie, kan me voorstellen dat de rest wat vraagtekens zet bij hun huwelijksplannen.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:30 schreef Spartel het volgende:
ze zijn trouwens niet heel aardig voor haar. wat een sarcasme.
Hoezo? Is toch wel begrijpelijk dat ze zenuwachtig is?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
Cora zit maar zenuwachtig aan d'r haar te plukken... dom wijf.
Inderdaad ja, ze zag er ook enigzins ongemakkelijk uit..quote:Op woensdag 25 april 2007 22:30 schreef Spartel het volgende:
ze zijn trouwens niet heel aardig voor haar. wat een sarcasme.
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Doe jij het ook voordat we getrouwd zijn?"
Logisch.. Maar idd, ze houdt zich goed staande!quote:Op woensdag 25 april 2007 22:32 schreef Ionesco het volgende:
[..]
Inderdaad ja, ze zag er ook enigzins ongemakkelijk uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |