Nog 1 keer......... hij meent dat serieus!quote:Op woensdag 25 april 2007 22:20 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Als hij dat echt serieus meent is hij rijp voor een gesloten inrichting [afbeelding]
Ik wist het niet van het toneelstukje, Jaap heeft toen wel aangegeven dat hij een dronken Huub zou gaan uitlokken tot fysiek geweld.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Wist je dat? Dat hij een toneelstukje ging opvoeren. Jij schreef toch met hem?
Peter6000 ziet natuurlijk overeenkomsten met zichzelf...quote:Op woensdag 25 april 2007 22:19 schreef Soho het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet echt zelf dat wij jaloers zijn op Jaap en Cora?
Ik heb nog nooit zo'n a-romantisch stel samen gezien. Ze hebben het alleen maar over het spel, ze tonen totaal geen interresse in elkaar, behalve de gouden kooi. Ze hebben elkaar weken niet gezien en ze geven elkaar 3 kussen op de wang. Geen knuffel, geen handje vasthouden, helemaal niks. En daar moet ik jaloers op zijn?
Wat is het toch een vies varkensjong...quote:Op woensdag 25 april 2007 22:20 schreef r3gi3boy het volgende:
Cora mag Jaap's lichaam gaan scheren met scheermesjes als hij weer thuis is
Hij wil dat iedereen denkt dat hij psychisch gestoord is.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog 1 keer......... hij meent dat serieus!![]()
Heb jij afgelopen dagen uberhaupt wel streams gekeken of COS'en/updates gelezen?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:20 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Als hij dat echt serieus meent is hij rijp voor een gesloten inrichting [afbeelding]
Huub's moeder is niet zo blij met Huub. Ze wou hem zelfs niet meer zien tijdens zijn cokeverslaving.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:19 schreef Lieve het volgende:
Komt die k*tkora voor punten of zit ze daar op kosten van de Febo?
Want op zich is dit wel weer heel raar. Huub moet zijn best doen om zijn neefjes eens 20 minuutjes te krijgen. Huub moet zijn familie al al die tijd missen ( ik heb die familie van Huub nog nooit gezien zelfs! De moeder van Sylvia is wel geweest!)
Maar die koro spoort net zo min als speklap zelf
Nee, dat is echt zn strijdplan. Dat psychisch gestoorde speelt hij wel.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij wil dat iedereen denkt dat hij psychisch gestoord is.
Kun jij in zijn kop kijken dan?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Nog 1 keer......... hij meent dat serieus!![]()
Nauwelijks, dus ik loop idd flink achterquote:Op woensdag 25 april 2007 22:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb jij afgelopen dagen uberhaupt wel streams gekeken of COS'en/updates gelezen?
Ik merk hetquote:Op woensdag 25 april 2007 22:24 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Nauwelijks, dus ik loop idd flink achter![]()
Ik hoef er niet voor in zn kop te kijken, hij vertelt het net aan Cora.....quote:Op woensdag 25 april 2007 22:23 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Kun jij in zijn kop kijken dan?
Ik trek alles in twijfel hoor wat er in DGK gebeurd. Het riekt toch echt naar acteerspel [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |