Wist je dat? Dat hij een toneelstukje ging opvoeren. Jij schreef toch met hem?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap: Ik speel dat ik psychisch gestoord ben.
Cora: Dat gaat je goed af.
zegt tegenwoordig ook niet veel meer een vast contractquote:Op woensdag 25 april 2007 22:17 schreef F04 het volgende:
[..]
Plasmagast heeft een vast contract hoorde ik, toen Nicolaas plasmaboy wou worden.
Ja, het Sylvia-model.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou mn vriend er toch even op wijzen dat er ook andere manieren zijn om het spel te spelen![]()
zeker weten, Jaap is harteloos en gaat alles kapot maken. Hij zegt dat zijn doel pas is bereikt als er kamervragen over hem gesteld worden in de trant van: Wat is er met die Jaap in de gouden kooi aan de hand? Dan is Jaap's toppunt bereikt.quote:
Neuh, dit is echt zn planquote:Op woensdag 25 april 2007 22:17 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Gezellige knul, die Jaap.
Of speelt hij weer toneel? Wie zal het zeggen?
zquote:Op woensdag 25 april 2007 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zei het al, na die slangen-act lullen ze gewoon door over het spel. CORRECTIE: Jaap dingt het spel aan haar op. Sukkel![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:17 schreef ThomasCrown het volgende:
Jaap: "Ik heb me doel pas bereikt als er kamervragen over me worden gesteld"
Je gelooft toch niet echt zelf dat wij jaloers zijn op Jaap en Cora?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat mensen uit jaloezie en frustratie over gebrek aan verbondenheid projecteren in negatieve posten over Jaap en Cora.
Scherp.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:19 schreef FuTilE het volgende:
Ik begrijp nu de knipoog achter Jaap's 'aanzoeksversiering' pas: Hij wordt uitgehuwelijkt
Als hij dat echt serieus meent is hij rijp voor een gesloten inrichtingquote:Op woensdag 25 april 2007 22:18 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
zeker weten, Jaap is harteloos en gaat alles kapot maken. Hij zegt dat zijn doel pas is bereikt als er kamervragen over hem gesteld worden in de trant van: Wat is er met die Jaap in de gouden kooi aan de hand? Dan is Jaap's toppunt bereikt.
Zou het leuk vinden als ze begonnen met brian.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:18 schreef schatje het volgende:
Jaap: "Ik en Huub maken alles kapot".
Dat klonk wel erg liefquote:Op woensdag 25 april 2007 22:20 schreef Meganog het volgende:
"Ik ga met jou trouwen" zegt Cora.
Ze denkt: die vraag komt niet meer, laat ik het antwoord maar even droppen?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:20 schreef Meganog het volgende:
"Ik ga met jou trouwen" zegt Cora.
Gaat het nog een beetje met jequote:Op woensdag 25 april 2007 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat mensen uit jaloezie en frustratie over gebrek aan verbondenheid projecteren in negatieve posten over Jaap en Cora.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |