Plasmagast heeft een vast contract hoorde ik, toen Nicolaas plasmaboy wou worden.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:15 schreef grazygirl het volgende:
bah wat een vies laag ventje en wat een stom gedoe, wat ik uit Japio zijn opmerkingen opmaak is het dus al met de FEBO geregeld dat Jaap blijftEn waar blijft de plasma boy? is die al ontslagen ofzo?? die zie je ook nergens meer
![]()
jaquote:Op woensdag 25 april 2007 22:16 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Wie beweert dat?
Heeft Jaap dat zelf zo gezegd?
Ja...volgens mij mankeer ik niks aan mijn oortjes..quote:Op woensdag 25 april 2007 22:16 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Wie beweert dat?
Heeft Jaap dat zelf zo gezegd?
Ik zou mn vriend er toch even op wijzen dat er ook andere manieren zijn om het spel te spelenquote:
Wist je dat? Dat hij een toneelstukje ging opvoeren. Jij schreef toch met hem?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap: Ik speel dat ik psychisch gestoord ben.
Cora: Dat gaat je goed af.
zegt tegenwoordig ook niet veel meer een vast contractquote:Op woensdag 25 april 2007 22:17 schreef F04 het volgende:
[..]
Plasmagast heeft een vast contract hoorde ik, toen Nicolaas plasmaboy wou worden.
Ja, het Sylvia-model.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou mn vriend er toch even op wijzen dat er ook andere manieren zijn om het spel te spelen![]()
zeker weten, Jaap is harteloos en gaat alles kapot maken. Hij zegt dat zijn doel pas is bereikt als er kamervragen over hem gesteld worden in de trant van: Wat is er met die Jaap in de gouden kooi aan de hand? Dan is Jaap's toppunt bereikt.quote:
Neuh, dit is echt zn planquote:Op woensdag 25 april 2007 22:17 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Gezellige knul, die Jaap.
Of speelt hij weer toneel? Wie zal het zeggen?
zquote:Op woensdag 25 april 2007 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zei het al, na die slangen-act lullen ze gewoon door over het spel. CORRECTIE: Jaap dingt het spel aan haar op. Sukkel![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:17 schreef ThomasCrown het volgende:
Jaap: "Ik heb me doel pas bereikt als er kamervragen over me worden gesteld"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |