Wie beweert dat?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:14 schreef r3gi3boy het volgende:
Jaap gaat iedereen kapot maken voor Cora, voor 1 miljoen euro. Kinderen van natasia, het cocaïnegebruik van sylvia, hij gaat het allemaal gebruiken om ze kapot te maken want jaap wil winnen!!
En daarna zijn dieetboek uitbrengen en met Cora chillen in een appartement in New York.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:14 schreef r3gi3boy het volgende:
Jaap gaat iedereen kapot maken voor Cora, voor 1 miljoen euro. Kinderen van natasia, het cocaïnegebruik van sylvia, hij gaat het allemaal gebruiken om ze kapot te maken want jaap wil winnen!!
Als ze meekijken dan zullen ze, op verzoek, ook wel ingrijpen als dat nodig is. Jaap zei 'daarom heb ik binnenkort ook een afspraak met een jurist'. We zullen wel zien!quote:Op woensdag 25 april 2007 22:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dat zegt helemaal niks. Ik heb laatst ook een website gemaakt. Volstrekt onschuldig geneuzel, maar daar 'keek' het Ministerie van Justitie ook binnen 2 dagen op... Zal wel een crawler of webspider zijn.
yepquote:Op woensdag 25 april 2007 22:16 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Wie beweert dat?
Heeft Jaap dat zelf zo gezegd?
JAquote:Op woensdag 25 april 2007 22:16 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Wie beweert dat?
Plasmagast heeft een vast contract hoorde ik, toen Nicolaas plasmaboy wou worden.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:15 schreef grazygirl het volgende:
bah wat een vies laag ventje en wat een stom gedoe, wat ik uit Japio zijn opmerkingen opmaak is het dus al met de FEBO geregeld dat Jaap blijftEn waar blijft de plasma boy? is die al ontslagen ofzo?? die zie je ook nergens meer
![]()
jaquote:Op woensdag 25 april 2007 22:16 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Wie beweert dat?
Ja...volgens mij mankeer ik niks aan mijn oortjes..quote:Op woensdag 25 april 2007 22:16 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Wie beweert dat?
Ik zou mn vriend er toch even op wijzen dat er ook andere manieren zijn om het spel te spelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |