gek hequote:Op woensdag 25 april 2007 22:31 schreef DrDentz het volgende:
Ze hebben hun beste spits Djibril Cisse verhuurd aan Marseille, mafketels.
En dan weer tegen AC Milan in de finalequote:Op woensdag 25 april 2007 22:37 schreef WeebI het volgende:
Volgende week 1-0 op Anfield, en dan een briljante Reina bij de pingels
Wat is Reina, als aan de andee kant de beste ter wereld staatquote:Op woensdag 25 april 2007 22:37 schreef WeebI het volgende:
Volgende week 1-0 op Anfield, en dan een briljante Reina bij de pingels
vond het wel meevallenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:54 schreef One_conundrum het volgende:
Ik was positief verbaasd over Mascherano trouwens, die vond ik een van de beteren aan Pool kant
Arbeloa heeft wel eens beter gespeeld. Finnan hoort daar ook te spelen maar was geblesseerd. Arbeloa net als de rest geen gelukkige eerste helft en had mazzel dat-ie (tweede helft) wegkwam met die handsbal. Echt slecht vond ik 'm ook weer niet.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:57 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vond het wel meevallen
de rechtsback was ook erg slecht
Vooral die uitgedeelde vlaggetjes waren schattigquote:Op woensdag 25 april 2007 22:49 schreef Doc het volgende:
O ja. Wat een klote publiek bbij CFC: er gewoon uitgezongen door de LFC aanhang en dat in een halve finale CL.
Mourinhoquote:Mourinho: ,,Maar als je dan al drie jaar achter elkaar geen kampioen wordt, doe je het niet goed.’’ Liverpool, zo zei Mourinho, is een ‘leuk clubje in knock-out competities’ dat het geluk had om PSV te loten in de kwartfinale. Dat Dirk Kuyt gisteravond op het veld stond was in de ogen van Mourinho ook een schande. ,,Bij PSV-Liverpool zag ik dat hij heel bewust een kaart pakte. Daardoor kon meneer worden geschorst en was hij van zijn kaartenlast af in de halve finales. Wij doen zulke dingen niet'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |