"Ik sta hier, wie ben jij?"quote:Op woensdag 25 april 2007 21:57 schreef Solidius het volgende:
"Als een verkeers-agent op een drukke rotonde"
Gisteren op Kakáquote:Op woensdag 25 april 2007 21:58 schreef golfer het volgende:
Frank Snoeks blijft de rest van de avond klaarkomen op Drogba.
Gisteren was het Evert die steeds orgasmes kreeg.quote:
Ruitenwissers tegen de binnenkant van je scherm monterenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Gisteren was het Evert die steeds orgasmes kreeg.
Ik klaag nooit over Evertquote:
met de uitslag van gisteren idd.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:03 schreef TheGHunter het volgende:
Manchester - Ac Milan had de finale moeten zijn.
Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu wel.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
In een voetbal livetopic grotendeels lullen over de commentator Snoeks.![]()
Tja, hoe kan 't ook anders als die flapdrol alle aandacht naar zich toe trekt met z'n geslijm richting Didier onze grote vriend. Want volgens mij zijn 't holmatenquote:Op woensdag 25 april 2007 22:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
In een voetbal livetopic grotendeels lullen over de commentator Snoeks.![]()
zegt wat over de wedstrijd misschien?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:07 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens, maar nu wel.
De helft van de posts gaan over de commentator. Ga het dan lekker zelf doen ofzo of open er een topic over..
Dat je het een keer zegt, swá. Maar door consequent over hetzelfde te zeuren geef je geen aandacht aan datgene waar het daadwerkelijk over gaat: het voetbal.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:09 schreef BigFire het volgende:
[..]
zegt wat over de wedstrijd misschien?![]()
Nee, want gister was het nog erger.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:09 schreef BigFire het volgende:
[..]
zegt wat over de wedstrijd misschien?![]()
18 miljoen euro is meer waard dan een icoon.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuijt zou toch niet zo gek lang geleden Het Icoon van Feijenoord worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |