Terrecht op basis waarvan? Het ging saai gelijk op...quote:Op woensdag 25 april 2007 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
Terechte voorsprong.
Terecht altijd nog.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Terrecht op basis waarvan? Het ging saai gelijk op...
dat was RIISEquote:Op woensdag 25 april 2007 21:17 schreef Tomatenboer het volgende:
omg, nu is Drogba weer een geweldige teamspeler terwijl hij even geleden nog uit het veld moest omdat hij iedere keer niet overspeelde volgens Snoeks - of wie het ook is -![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
haha, ik zet me tv weer uit net een minuut ofzo voor de goal maarja
Gisteren?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik, omdat de CL me heel de week al niet boeit![]()
Kom hier dan nietquote:Op woensdag 25 april 2007 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik, omdat de CL me heel de week al niet boeit![]()
Ik hoop dat Liverpool wint, maar Chelsea was echt stukken gevaarlijker hoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het ging saai gelijk op...
agh tuurlijk niet Chelsea is veel beter. Liverpool voetbald als een eerste divisie ploegquote:Op woensdag 25 april 2007 21:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Terrecht op basis waarvan? Het ging saai gelijk op...
Mwah schot van Lamperd was een grote kans, en deze goal was natuurlijk mooi uitgespeeld. Toch bleef Liverpool tot die tijd wel makkelijk overeind.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:21 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik hoop dat Liverpool wint, maar Chelsea was echt stukken gevaarlijker hoor.
Pool heeft nog geen kans gehad.
Ze blijvenovereind omdat Chelsea de grote kansen niet hadden gescoordquote:Op woensdag 25 april 2007 21:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mwah schot van Lamperd was een grote kans, en deze goal was natuurlijk mooi uitgespeeld. Toch bleef Liverpool tot die tijd wel makkelijk overeind.
Zou kunnen. Ik moet wel bekennen, tien minuten te hebben gemist wegens schijten.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:23 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ze blijvenovereind omdat Chelsea de grote kansen niet hadden gescoord
Easy! Niet je moeder erbij betrekken he.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
fluithoer
Mwa, bij dat schot van Sheva kwamen ze ook goed weg.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mwah schot van Lamperd was een grote kans, en deze goal was natuurlijk mooi uitgespeeld. Toch bleef Liverpool tot die tijd wel makkelijk overeind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |