Ik ook en ik ga ook echt weg zo. Dan mis ik het belangrijke moment maarquote:
Met zo iemand als Jaap in huis is dat geen overbodige luxe.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Die zusjes van BB waren pas erg. Die deden het ieder uur met pure chloor schoonmaken.
Ik weet nog wel een leuk boek. Oops (OT)quote:
Een persoonlijke drinkfontein voor het kersverse koppel.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:35 schreef blomst het volgende:
de fontein is aan, dus ze zal wel in aantocht zijn.
De handdoeken die natas en eric verstopt hebben, hij verstopt ze nog ff verder.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:37 schreef kissa het volgende:
Wat issie nou aan het doen? Hij sleept met twee grote roze zakken...
Handdoeken enzo verplaatsen. Daar neer gezet door o.a. Eric.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:37 schreef Markeerstift het volgende:
wtf doet ie nu ?
Er zit vuile was in, geen idee waarom ze verstopt wordenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:38 schreef Joss-NL het volgende:
Wat zit er in, en waarom gaan ze het dak op?
die is solliciteren bij mora.....(ze blijft alleenstaand blijkbaar)....en nu ga ik echt!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:39 schreef Wopper1 het volgende:
Kora waar blijf je nou...
Volgens mij ga ik dan een poosje niet al te veel eten!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:38 schreef pronkjewail het volgende:
Het lijkt me trouwens wel lachen als Jaap totaal anders doet dan de vorige keer dat Cora op visite kwam. Dus in plaats van een zoen op de wang, meteen een vette tongzoen en na de JA van Cora een potje heftige seks vlak voor de cameras!
Zodat Jaap zich niet kon afdrogen wat mislukte omdat hij het met een dekbedovertrek deed.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Er zit vuile was in, geen idee waarom ze verstopt worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |