Voor Cora wordt het pas lachen.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:32 schreef Katewalker het volgende:
Welja, zet je schoen gewoon in de afwasbak...en ook nog ff op het aanrecht...lachejoh...![]()
Manah Manah van de Muppets?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet nog een heel goed nummer voor bij het aanzoek![]()
Kora verwacht een bijzonder aanzoek, heeft ze hem per videoboodschap laten weten.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:31 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
heb ik n keertje medelijden met hem..
Maar ik vind het eigenlijk wel jammer dat dit aanzoek niet per brief wordt gedaan. Tis toch zn penvriendin?![]()
Nee King Jaap ontvangt haar daar. In zijn troonquote:Op woensdag 25 april 2007 20:31 schreef Charmian het volgende:
waarom staat die stoel op het bordes? Moet Cora onderweg rusten?
Dank je!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:33 schreef Dark het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Veel plezier!
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:32 schreef Katewalker het volgende:
Welja, zet je schoen gewoon in de afwasbak...en ook nog ff op het aanrecht...lachejoh...![]()
Ik ging er automatisch vanuit dat jij iets heel slims zei.quote:
Tuuh Tuuh de Tuduuuquote:
Ik wilde het er al onder zetten, 'zo'n nummer dat je egt kunt luisteren'quote:Op woensdag 25 april 2007 20:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Eigenlijk dacht ik meer aan Akon......![]()
quote:
té erg!!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
Japio pakt de electrische tandenborstel van Natasja.![]()
Nooit de hoop verliezenquote:Op woensdag 25 april 2007 20:35 schreef Charmian het volgende:
Jaap denkt dattie straks gaat tongzoenen en gaat z'n tandenpoetsen![]()
Die zusjes van BB waren pas erg. Die deden het ieder uur met pure chloor schoonmaken.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:35 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Stelletje hygifreaks... Dat ding wordt 4x keer per dag gepoetst...
Serieus? Dat heb ik gemist!quote:Op woensdag 25 april 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
Japio pakt de electrische tandenborstel van Natasja.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |