Zou het niet hopen, een dooie die me aanspreekt, bah.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:24 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Ik zou jou uberhaupt niet aanspreken
Dat schijnt ook heel eng te zijn voor mensen voor wie internet hun enige vorm van contact met de buitenwereld is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Het kan me niks schelen dat het er staatAls iemand langskomt, en zegt van '
Hey jij bent GotC van Fok!' dan..nja, dat durft niemand van Fok! uberhaupt, een mede Fok!ker aan te spreken in het echt uit het niks
Idd, geen idee waarom eerlijk gezegd. Heb al genoeg mensen ontmoet van Fok!quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:27 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat schijnt ook heel eng te zijn voor mensen voor wie internet hun enige vorm van contact met de buitenwereld is.
Ik heb er geen enkele moeite mee om mensen aan te spreken, maar ik herken je toch niet tussen de 120 andere medewerkers en ik kom zelden in naaldwijk, en in de plaatselijk AH nooit.
Iemand die Appie heet is al erg an sichquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:19 schreef MREn het volgende:
[..]
En als iemand nou gewoon Appie heet? Zoals Appie Baantjer? Of noem je die ook Albert?
Ongetwijfeld, maar ik kom voor mn werk bij supermarkten over de vloer, maar niet bij de meeste AH's. En om nu helemaal naar Naaldwijk te komen alleen om jou te zien, is wellicht wat te veel van het goedequote:Op vrijdag 27 april 2007 02:29 schreef GotC het volgende:
Idd, geen idee waarom eerlijk gezegd. Heb al genoeg mensen ontmoet van Fok!.
En mwah, ik ben wel te herkennen. Weleens in Naaldwijk geweest ja?Je kan onze Albert Heijn opzich moeilijk missen..naast het busplatform, voor het dorp, achter t gemeentehuis, naast het Westlandse hoofdkantoor van de Rabo.. Ach
.
Klopt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Iemand die Appie heet is al erg an sich
Wel aparte baan, zoals ik eerder zeiquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:32 schreef MREn het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik kom voor mn werk bij supermarkten over de vloer, maar niet bij de meeste AH's. En om nu helemaal naar Naaldwijk te komen alleen om jou te zien, is wellicht wat te veel van het goede
hoe kom je nou bij dooie..?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Zou het niet hopen, een dooie die me aanspreekt, bah.
ik gek? Heul niet waar !quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:37 schreef GotC het volgende:
[..]Sorry, daar kickte m'n westlands in. Een gek dan.
quote:
Oja, klagen over dat er geen Croky meer is én dat ze 1 liter flessen verkopen voortaan is onterecht?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen als de AH wordt afgekraakt zonder goede reden. Kan er niks aan doen, vind het een boeiend onderwerp, weet er een beetje vanaf, en waarom een goede discussie uit de weg gaan
.
Al is die zo te zien wel over. Argumenten zijn een beetje lost inmiddels
.
Langt van de winkelindeling af. Die nieuwe indeling met dat verseiland in het midden is erg mooiquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:05 schreef Trigalti het volgende:
PLUS... best oke toch?:p
De AH is ook topquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Mee eens, wel. Maar je moet toegeven, de Albert Heijn wordt om ALLES afgekraakt. Nooit wordt er eens gezegd: Top, goede service daar bij de AH!
En AH bestaat wel schat. Typ eens 'AH' in bij google.nl.
En wat is dit:
[afbeelding]
Officiele afkorting van Albert Heijn, iemand?
huilliequote:Op vrijdag 27 april 2007 12:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oja, klagen over dat er geen Croky meer is én dat ze 1 liter flessen verkopen voortaan is onterecht?
Ga Albert uit z'n graf halen en neuk hem in z'n kont ofzo
1 liter flessen => klaag tegen Coca Colaquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oja, klagen over dat er geen Croky meer is én dat ze 1 liter flessen verkopen voortaan is onterecht?
Ga Albert uit z'n graf halen en neuk hem in z'n kont ofzo
eensch..quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:25 schreef Jumparound het volgende:
[..]
De AH is ook top
niks op aan te merken
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:03 schreef Rianne84 het volgende:
ik zag vorige week in de AH een bonusaanbieding:
"Ovale wasmand met handvaten"
![]()
En wat is nu je punt???quote:Op woensdag 25 april 2007 18:57 schreef De_Ananas het volgende:
Wat een kut winkel is het geworden zeg [afbeelding]
Personeel is 3 frietpannen hoog. Gemiddelde leeftijd ligt op 16 frituurvetjaren (net zoals een mensenjaar). Ze werken niet door, zijn lui, helpen niet goed.
Maar wat nog erger is!
Het gelazer begon al met de 1 liter flessen van Sprite opeens![]()
En ze hebben nu godverdomme al een maand geen Croky chips meer !?!?!?!?
Er is tijd voor Croky chips en tijd voor Lays maar vandaag was zo'n Croky dag![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:14 schreef LENUS het volgende:
De groentenafdeling is om te huilen, wat een slechte kwaliteit als je de groenten van de Lidl gewend bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |