Wat snap je niet?quote:Op woensdag 25 april 2007 19:00 schreef Pakspul het volgende:
Ik heb het gelezen, maar toch snap ik er nog geen kut van en ik post hier toch maar even
Die weet ik hie rniet eens te zittenquote:Op woensdag 25 april 2007 19:02 schreef Weggeslet het volgende:
Dan moet je naar de C1000 gaan! Daar ga ik werken ha.
respectquote:Op woensdag 25 april 2007 19:02 schreef Weggeslet het volgende:
Dan moet je naar de C1000 gaan! Daar ga ik werken ha.
Wat niet precies?quote:
Heb met je moeder geneukt.... met de lamp aanquote:Op woensdag 25 april 2007 19:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je ogen met de lepra uitgevallen?
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:02 schreef Falcon4ever het volgende:
wrom drink je sprite :| 7up (fido dido!) BIER it toch veul c00ler?
Inderdaad. Het kan zijn dat de plaatselijk Albert Heijn niet zo'n pretje is, maar over het algemeen zijn het echt goede winkels hoor.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:01 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind de AH wel een goede winkel over het algemeen.
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:02 schreef Falcon4ever het volgende:
wrom drink je sprite :| 7up (fido dido!) it toch veul c00ler?
Super is echt te duur...quote:Op donderdag 26 april 2007 00:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Super is tof met beestjes ja van die knuffels
AH is nog steeds een van de duurste supermarkten dus ik snap niet waar je het nu over hebtquote:
Ik ook, het is fijn winkelen. Veel ingrediënten, goede service. Pinautomaat in de winkel zelf.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:01 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind de AH wel een goede winkel over het algemeen.
AH is zeker niet de goedkoopste, dat zeg ik ook nergens. Maar je krijgt er wel een hoop voor terug (wat ik dus een post eerder al schreef), en super is gewoon net iets minder, ook al qua winkelindeling.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:14 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
AH is nog steeds een van de duurste supermarkten dus ik snap niet waar je het nu over hebt
ik denk allemaalquote:Op donderdag 26 april 2007 02:21 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ahhh jij bent die lamlul die overal om klaagt.
Ben je maagd, vroeger misbruikt, gepest op school?
Wat is het?
Onzin, AH is 3,8% duurder dan Jumbo.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:14 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
AH is nog steeds een van de duurste supermarkten dus ik snap niet waar je het nu over hebt
hij valt in de dom, onnozel en klein-catergorie?quote:Op donderdag 26 april 2007 01:28 schreef Peterselieman het volgende:
Vraag Renesite even die werkt bij de AH
Jammerquote:Op donderdag 26 april 2007 18:59 schreef LoggedIn het volgende:
mensen die 'appie heijn' zeggen, lijken op haar:
[afbeelding]
Ze zijn nog steeds 1 literquote:Op donderdag 26 april 2007 19:02 schreef highway101 het volgende:
Sprite is niet leverbaar vanwege productieproblemen bij de Coca Cola Company.
?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:59 schreef LoggedIn het volgende:
mensen die 'appie heijn' zeggen, lijken op haar:
[afbeelding]
3,8 procent te veel.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:02 schreef highway101 het volgende:
[..]
Onzin, AH is 3,8% duurder dan Jumbo.
Dat pizza gedoe is alleen in jouw filiaal danquote:Op donderdag 26 april 2007 22:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hier is de AH ineens fucking duur geworden, zo duur dat de groenteboer goedkoper is met groenters..
De Dr Oetker ristorante pizza Hawaii is al 1maand niet meer te krijgen. Cola is ineens bijna 2x zo duur enz
Jan van Galenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:04 schreef Meki het volgende:
Welke AH
Daar werkt mijn oude baasquote:Op donderdag 26 april 2007 23:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jan van Galen!
Kom we pakken ze!
Die cola is 2weken geleden ineens in prijs gestegen. Eerst was het iets van 80cent per fles... en nu 1,40 oid.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat pizza gedoe is alleen in jouw filiaal dan, en dat Cola gedoe komt voornamelijk omdat de Coca Cola Company met het briljante idee kwam om andere flessen te maken en die voor duurder te verkopen ofzo. Dat was in elke supermarkt gebeurt
.
1.5 liter is nu E1.27quote:Op donderdag 26 april 2007 23:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Die cola is 2weken geleden ineens in prijs gestegen. Eerst was het iets van 80cent per fles... en nu 1,40 oid.
80 cent zijn die halve liters toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:44 schreef GotC het volgende:
[..]
1.5 liter is nu E1.27
En voor zover ik weet, zijn er geen prijswijzigingen geweest. Als dat wel t geval was, was het landelijk, en waarschijnlijk bij alle supermarkten, niet alleen de AH.
En 80 cent voor een fles cola?Hoe groot/klein?
Dat met de Coca Cola is niet in elke supermarkt. Er zijn veel zelfstandig ondernemers (al heb je die bij AH niet zo veel) die nog gewoon de oude flessen met pallets tegelijk uit Duitsland laten komen. En gewoon voor de oude prijs van ong. 85 a 93ct verkopen.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat pizza gedoe is alleen in jouw filiaal dan, en dat Cola gedoe komt voornamelijk omdat de Coca Cola Company met het briljante idee kwam om andere flessen te maken en die voor duurder te verkopen ofzo. Dat was in elke supermarkt gebeurt
.
Die zijn idd rond de 70 cent, tenzij je bij AH To Go's gaat kijkenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:52 schreef o-fiel het volgende:
[..]
80 cent zijn die halve liters toch?
Met supermarkten bedoel ik ook echt supermarkten, niet de Sjaak op de Hoek ofzoquote:Op donderdag 26 april 2007 23:54 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat met de Coca Cola is niet in elke supermarkt. Er zijn veel zelfstandig ondernemers (al heb je die bij AH niet zo veel) die nog gewoon de oude flessen met pallets tegelijk uit Duitsland laten komen. En gewoon voor de oude prijs van ong. 85 a 93ct verkopen.
Nee, die zijn -afhankelijk van de prijsstelling- ongeveer 72-79 cent.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Die zijn idd rond de 70 cent, tenzij je bij AH To Go's gaat kijken.
Ik ook. C1000 en Jumbo om maar een paar namen te noemen.quote:Met supermarkten bedoel ik ook echt supermarkten, niet de Sjaak op de Hoek ofzo
Mierenneukerij, ze liggen dus dichter bij de 70 cent dan de 80 cent, zoals ik zei.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:00 schreef MREn het volgende:
[..]
Nee, die zijn -afhankelijk van de prijsstelling- ongeveer 72-79 cent.
Doen wij ook weleens in onze AH hoor, als de melk, cola, whatever, op is. Halen we bij een groothandel.quote:[..]
Ik ook. C1000 en Jumbo om maar een paar namen te noemen.
Maar die pallets worden ook niet via Schuitema resp. Van Eerd geleverd.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:06 schreef MREn het volgende:
Warnar in 's Gravendeel?
Dat is idd klote.. Misschien kun je een klacht indienen, een specifieke klacht?quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
De eigenaar is een maand geleden gestopt, en er is een nieuwe persoon gekomen, en sinds die tijd verandert er veeeel te veel..
Ja hoor eens, ik kom bij zo'n 350 supermarkten per jaar, dus zo'n wonder dat ik Naaldwijk niet van buiten ken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Probeer AH Koornneef in Naaldwijk. Kom je iets meer in de buurt.
Het scheelt ook erg veel of er een ondernemer of een bedrijfleider in een zaak staat. Gemiddeld draaien zaken met zelfstandig ondernemer vele procenten beter.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is idd klote.. Misschien kun je een klacht indienen, een specifieke klacht?
Bedoel, sommige dingen zijn niet te veranderen, zoals die Croky chips, maar voor de rest: The sky is the limit.
Bij ons klaagden eerst een hoop klanten dat we geen bepaalde chocoladerepen meer hebben, en tadaa, nu ineens weer wel.
ik weet dat hier ineens vele minder mensen naar de AH gaan, en naard e AH in een ander dorp gaan, of naar de Jumbo.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:12 schreef MREn het volgende:
[..]
Het scheelt ook erg veel of er een ondernemer of een bedrijfleider in een zaak staat. Gemiddeld draaien zaken met zelfstandig ondernemer vele procenten beter.
Gelukkig kan ik ruiken wat jij als beroep doet? Niet dus. Ik zou m'n god niet eens weten bij welk 1 of ander bedrijf je zit.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:11 schreef MREn het volgende:
[..]
Ja hoor eens, ik kom bij zo'n 350 supermarkten per jaar, dus zo'n wonder dat ik Naaldwijk niet van buiten ken.
Bovendien is Ahold geen klant van ons, een paar AH-ondernemers wel.
Dat zou ik wel hopen ja. Wij hebben als franchisor 100% meer vrijheid in..alles in vergelijking met 'normale' AH's. We maken wekelijks reclame, hebben onze eigen aanbiedingen (al zal dat misschien wel mogen), hebben onze eigen indeling, eigen producten (Westlands bier!quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:12 schreef MREn het volgende:
[..]
Het scheelt ook erg veel of er een ondernemer of een bedrijfleider in een zaak staat. Gemiddeld draaien zaken met zelfstandig ondernemer vele procenten beter.
Dit kwam ik tot mijn ongenoegen vandaag tegen! Ik had net wat op de radio gehoord over bolognesechips en iedereen weet dat alleen die van Croky lekker is, dus ik me zitten verlekkeren op die chips. Loop ik naar de Appie, is het hele vak met Croky wegquote:Op woensdag 25 april 2007 18:57 schreef De_Ananas het volgende:
Wat een kut winkel is het geworden zeg [afbeelding]
Personeel is 3 frietpannen hoog. Gemiddelde leeftijd ligt op 16 frituurvetjaren (net zoals een mensenjaar). Ze werken niet door, zijn lui, helpen niet goed.
Maar wat nog erger is!
Het gelazer begon al met de 1 liter flessen van Sprite opeens![]()
En ze hebben nu godverdomme al een maand geen Croky chips meer !?!?!?!?
Er is tijd voor Croky chips en tijd voor Lays maar vandaag was zo'n Croky dag![]()
Is wel al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:19 schreef Furia het volgende:
[..]
Dit kwam ik tot mijn ongenoegen vandaag tegen! Ik had net wat op de radio gehoord over bolognesechips en iedereen weet dat alleen die van Croky lekker is, dus ik me zitten verlekkeren op die chips. Loop ik naar de Appie, is het hele vak met Croky weg![]()
Nou is de Jumbo ook wel een flinke concerrent waar je (als supermarkt) niet blij mee bent als die in je buurt komt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
ik weet dat hier ineens vele minder mensen naar de AH gaan, en naard e AH in een ander dorp gaan, of naar de Jumbo.
De AH is hier lang zo druk niet meer.
Jumbo is idd een goede concurrent voor de AH.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:21 schreef MREn het volgende:
[..]
Nou is de Jumbo ook wel een flinke concerrent waar je (als supermarkt) niet blij mee bent als die in je buurt komt.
Dat klanten weggaan is wel erg... maar dat heb ik hier ook met de plaatselijke C1000, smerig, heeft nooit wat ik moet hebben, druk, en na de laatste keer dat ik weer als 14e (!!!!) in een rij aan mocht sluiten, heb ik me plechtig voorgenomen om daar nooit meer een voet binnen te zetten, en dat hou ik nog altijd prima vol.
Maitre Paul schwarzwalderkirschenschnittquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:19 schreef GotC het volgende:
.you name it, we've got it.
Jumbo is goede cuncurrent van alle supermarkten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Jumbo is idd een goede concurrent voor de AH.
Combinatie van waardeloze ondernemer en drukte in de winkel. Die winkel in gebouwd toen in dat dorp zo'n 7000 man woonden. Alleen zijn er de afgelopen 7 jaar zo'n 15.000 mensen bij gekomen in de buurt...quote:En serieus, als 14e? Ik snap gewoon niet hoe supermarkten dat kunnen doen. Ik word al bijgeroepen zodra er 2 mensen staan te wachten
.
Dat hebben ze bij vrijwel elke supermarktquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hebben jullie wel Dr Oetker Ristorante Hawaii pizza's
Effe lezen vent, het gaat over franchisors en dat die dus WEL reclame, eigen bedrijfskleding etc mogen doenquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:25 schreef MREn het volgende:
[..]
Maitre Paul schwarzwalderkirschenschnitt
Mekkafood Turkse pizza
Garofolo linguine12
Verse parmaham
Frico sambalkaas
El Tinto witte wijn
Spekrösti
Hoy rookworsten
1. Het zijn franchisersquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Effe lezen vent, het gaat over franchisors en dat die dus WEL reclame, eigen bedrijfskleding etc mogen doen!
Ja maar wij hebben een warme bakker in t dorp die goedkoper isquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:39 schreef MREn het volgende:
Dat hoeft op zich nog niet zo'n slechte strategie te zijn, als zo'n bakker een goede naam heeft. Scheelt de klant weer een ritje naar de bakken, en koopt en passant meteen de rest van de boodschappen in de AH.
Bakkersprijzen zijn ook niet te vergelijken met supermarktprijzen. Zeker in de luxe-artikelen als hamkaascroissants kan dat zo een factor 2 of 3 schelen in de prijst, maar in het algemeen ook in de smaak.
* MREn denkt weer met weemoed aan de tijd dat ie naast een bakker woonde![]()
Ik ken niet het gehele assortiment uit m'n hoofd, aangezien ik niet op elke afdeling sta.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:25 schreef MREn het volgende:
[..]
Maitre Paul schwarzwalderkirschenschnitt
Mekkafood Turkse pizza
Garofolo linguine12
Verse parmaham
Frico sambalkaas
El Tinto witte wijn
Spekrösti
Hoy rookworsten
Wij hebben ook een deal met een lokale bakker, verkoopt als een gekquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:39 schreef MREn het volgende:
Dat hoeft op zich nog niet zo'n slechte strategie te zijn, als zo'n bakker een goede naam heeft. Scheelt de klant weer een ritje naar de bakken, en koopt en passant meteen de rest van de boodschappen in de AH.
Bakkersprijzen zijn ook niet te vergelijken met supermarktprijzen. Zeker in de luxe-artikelen als hamkaascroissants kan dat zo een factor 2 of 3 schelen in de prijst, maar in het algemeen ook in de smaak.
* MREn denkt weer met weemoed aan de tijd dat ie naast een bakker woonde![]()
Croky was geweldig ten tijde van de voetbalflippo's!quote:
Was was was was was was was was was was was was was was was was wasquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Croky was geweldig ten tijde van de voetbalflippo's!
Geniale AH heb je dan, om zich daar te vestigenquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
De groenteboer is hier soms een factor 4 goedkoper dan de AH. En vers vlees verkopen ze niet, omdat de slager er tegenover zit.
Idd eigenlijk zijn ze kankergoor, maar toch koop ik ze om het merkquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Lays/whatever kopen om het merk, niet om de smaak.
Nou, wat vind jij dan lekker? Aangezien je Croky een lutsermerk vindt, geen Lays eet, en ook geen andere merken (verwijzing naar 'whatever')quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Idd eigenlijk zijn ze kankergoor, maar toch koop ik ze om het merk.
Ik zeg niks want dat vind jij nu bij voorbaat al goor om mij te pestenquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou, wat vind jij dan lekker? Aangezien je Croky een lutsermerk vindt, geen Lays eet, en ook geen andere merken (verwijzing naar 'whatever')
Tis dat je voor Ajax bent Neem ik aan anders had ik dat idd gedaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zeg niks want dat vind jij nu bij voorbaat al goor om mij te pesten.
Dat hoef niets te zeggen. De ex-Foodfactory (nu Plus) hier zat in een winkelcentrum met de poelier, slager en kaasboer naast de ingang. Kan volk dat speciaal voor de slager komt, meteen boodschappen doen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
De groenteboer is hier soms een factor 4 goedkoper dan de AH. En vers vlees verkopen ze niet, omdat de slager er tegenover zit.
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Tis dat je voor Ajax bent Neem ik aan anders had ik dat idd gedaan![]()
Dat hebben jullie niet gedaan, dat heeft de grote zak geld van Ahold gedaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Geniale AH heb je dan, om zich daar te vestigen.
Wij hebben gewoon 1 van onze concurrenten in het dorp opgekocht. Konmar
Hoi schat, nee, dat heeft mijn baas gedaan. De Konmar bij ons in het durp is nu een franchisor. We hebben de officieel de laatste Konmar in Nederland opgekochtquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:00 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat hebben jullie niet gedaan, dat heeft de grote zak geld van Ahold gedaan
Maar goed, Konmar en Edah mis je toch niets aan. En nu maar wachten tot SdB failliet gaat, dan kan ook geen jaren meer duren zo.
Bron: http://www.zibb.nl/retail(...)r/1288381/index.htmlquote:Laatste Konmar naar Albert Heijn:
DEN BOSCH - Laurus heeft ook de laatste Konmar verkocht. AH-franchiser Edward Koornneef heeft het enige nog niet verkochte filiaal overgenomen, waarmee het afgeslankte supermarktbedrijf van alle Konmars is verlost.
Dit heeft Laurus-woordvoerder Dieuwertje Beerepoot tegenover Distrifood.nl bevestigd. De Konmar in Naaldwijk is zaterdag gesloten en wordt momenteel omgebouwd naar de AH-formule.
Bron: http://www.uwsupermarkt.nl/?aid=1385quote:Ook Edward Koornneef - AH franchiser in o.m. Naaldwijk - heeft zich aan het overnamefront gemeld. Hij heeft de Konmar in Naaldwijk gekocht, geheel op eigen kracht.
Daar is genoeg interesse voor, dat is namelijk een product dat hoofdzakelijk door autochtonen wordt gekocht namelijk. Het is namelijk bijzonder smakelijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 00:44 schreef GotC het volgende:
De Turkse pizza van Mekkafood is voor zover ik weet een halal product, en aangezien daar geen intresse voor is bij ons, hebben we zoiets niet.
Toch grappig dat je maar op 1 product reageert?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:06 schreef MREn het volgende:
[..]
Daar is genoeg interesse voor, dat is namelijk een product dat hoofdzakelijk door autochtonen wordt gekocht namelijk. Het is namelijk bijzonder smakelijk
quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:53 schreef Yestuuur het volgende:
TS is zelf een dwerg dus dat is toch alleen maar makkelijk?
Ja, wat wil je dan? Dat ik bij alles waarvan je zegt dat jullie het hebben, ik reageer met 'ok', en bij alles wat jullie niet hebben jammer' ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Toch grappig dat je maar op 1 product reageert?
Bv mijn opmerking/vraag te beantwoorden daarin? El Tinto is voor zover ik weet rode wijn, El Blanco witte wijn. Dus, vrij onmogelijk om El Tinto als witte wijn te hebben. Of heb ik het helemaal fout?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:11 schreef MREn het volgende:
[..]
Ja, wat wil je dan? Dat ik bij alles waarvan je zegt dat jullie het hebben, ik reageer met 'ok', en bij alles wat jullie niet hebben jammer' ?
Zou kunnen...al meen ik me toch echt te herrinneren een tijdje terug een witte Tinto (of Pinto?) uit Chili te hebben gedronken, met een vleugje appel er door.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef GotC het volgende:
Bv mijn opmerking/vraag te beantwoorden daarin? El Tinto is voor zover ik weet rode wijn, El Blanco witte wijn. Dus, vrij onmogelijk om El Tinto als witte wijn te hebben. Of heb ik het helemaal fout?
Ja, rösti is een aardappelgerecht, en daar dan de spek variant vanquote:En of dat ene product niet een gerecht is bij toeval?
Zozo, jouw winkel nog wel? Duur zeker?quote:En je bronnen voortaan eventjes checken voordat je beweert dat Ahold onze Konmar had opgekocht. Ik zeg niet zomaar dingen als het over m'n winkel gaat..
Jij gaat het nog heel ver schoppen in dit vak !quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Bv mijn opmerking/vraag te beantwoorden daarin? El Tinto is voor zover ik weet rode wijn, El Blanco witte wijn. Dus, vrij onmogelijk om El Tinto als witte wijn te hebben. Of heb ik het helemaal fout?
En of dat ene product niet een gerecht is bij toeval?
En ja.
En je bronnen voortaan eventjes checken voordat je beweert dat Ahold onze Konmar had opgekocht. Ik zeg niet zomaar dingen als het over m'n winkel gaat..
Dat is hoogstwaarschijnlijk Pinot Blanc of Pinot Biancoquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:23 schreef MREn het volgende:
[..]
Zou kunnen...al meen ik me toch echt te herrinneren een tijdje terug een witte Tinto (of Pinto?) uit Chili te hebben gedronken, met een vleugje appel er door.
[..]
Verkopen ze dat gewoon in normale supermarkten ook?quote:Ja, rösti is een aardappelgerecht, en daar dan de spek variant van
[..]
Ik ben zodanig trots op ONZE (nu blij) winkel, en voel me daar 100% deel van het team.quote:Zozo, jouw winkel nog wel? Duur zeker?
Bovendien gebruik ik geen bronnen, en kan je me wellicht vergeven dat ik niet alle informatie van de duizenden supermarkten afzonderlijk op een rijtje heb staan.
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:25 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Jij gaat het nog heel ver schoppen in dit vak !
Vriesvak
JOUW WINKEL IS OMIN KUT ! IK BEN ER GISTER GEWEEST EN ZE VERKOPEN DAAR ALLEEN MAAR TROEP VUILE STINKERT!! GEEF ME MIJN GELD TERUG! NSB'ER!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is hoogstwaarschijnlijk Pinot Blanc of Pinot Bianco
[..]
Verkopen ze dat gewoon in normale supermarkten ook?
[..]
Ik ben zodanig trots op ONZE (nu blij) winkel, en voel me daar 100% deel van het team.
En ik heb eerder de naam van onze supermarkt genoemd, dus ga dan niet zeggen dat ik in feite lieg bij zoiets. Als ik zoiets zeg, zoiets 'groots' als een supermarkt die werd overgekocht door mijn baas, controleer het dan voordat je gelijk al zegt dat het niet waar is aub.
Oh ja, iemand die uit Palermo-Amsterdam-Tilburg komt, zal wel effe naar het ultieme gat in de grond Naaldwijk komenquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:29 schreef Consigliere het volgende:
[..]
JOUW WINKEL IS OMIN KUT ! IK BEN ER GISTER GEWEEST EN ZE VERKOPEN DAAR ALLEEN MAAR TROEP VUILE STINKERT!! GEEF ME MIJN GELD TERUG! NSB'ER!!!!![]()
DE PWNAGE 1000 Heeft teminste een Groenters afdeling waar je U tegen zegt! Met zoeeen veel specialisten op het gebied van appes en mandarijnen ..Bohh gans vet !quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik denk het nietGeniet van m'n werk, wil er alles over te weten komen en krijg bij m'n werk er vollop de kans voor
. Van wijncursussen tot AGF proeverijen.
Palermo?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh ja, iemand die uit Palermo-Amsterdam-Tilburg komt, zal wel effe naar het ultieme gat in de grond Naaldwijk komen
Ga terug naar ONZ met dit soort geweldige reacties?
En wij zijn in hetzelfde jaar geboren, ongelofelijkquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:31 schreef Consigliere het volgende:
[..]
DE PWNAGE 1000 Heeft teminste een Groenters afdeling waar je U tegen zegt! Met zoeeen veel specialisten op het gebied van appes en mandarijnen ..Bohh gans vet !
ps: Wijncursussen![]()
Nee, niet met druivenrasjes gaan strooien van je cursus, ik heb het over de merknaan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:28 schreef GotC het volgende:
Dat is hoogstwaarschijnlijk Pinot Blanc of Pinot Bianco
Aha, dus iets wat jullie niet hebben, wordt min of meer afgedaan als geen regulier assortiment?quote:Verkopen ze dat gewoon in normale supermarkten ook?
Jij verheft je boven het Bleps?? Wat is je opleiding, jij pauper, en geef jezelf recht van spreken..quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:34 schreef GotC het volgende:
[..]
En wij zijn in hetzelfde jaar geboren, ongelofelijk.
Wijncursussen. Met 30 man wijn gorgelen en drinken/uitspugen
.
Tsja, als jij niet duidelijk kan zijn over iets, ja dan ga ik terug naar de rassen. Die 2 staan toevallig bekend om hun appelachtige smaak, vind je het heel gek dat ik die 2 link?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:35 schreef MREn het volgende:
[..]
Nee, niet met druivenrasjes gaan strooien van je cursus, ik heb het over de merknaan.
[..]
Aha, dus iets wat jullie niet hebben, wordt min of meer afgedaan als geen regulier assortiment?
Ja, in 'normale' supermarkten hebben ze dat ook. Veel C1000's bijvoorbeeld.
De voorloper van de mavo? Wowquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:36 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Jij verheft je boven het Bleps?? Wat is je opleiding, jij pauper, en geef jezelf recht van spreken..
Ik deed de Mulo .. NU JIJ !!?!
HBO?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:39 schreef GotC het volgende:
[..]
De voorloper van de mavo? Wow. Ik doe nu de International Business School, laatste jaar.
ik was toch van jou leeftijd? Dan kan ik heul geen Mulo hebben gedaan .. Jij onwetende omhooggevallen trut!quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:41 schreef GotC het volgende:
[..]
HBO ja.
En mulo..meer uitgebreid lager onderwijs
Waarom haal je jezelf dan omlaag door te zeggen dat je zoiets hebt gedaan?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:43 schreef Consigliere het volgende:
[..]
ik was toch van jou leeftijd? Dan kan ik heul geen Mulo hebben gedaan .. Jij onwetende omhooggevallen trut!
Ow ja, wat mulo mensen zijn een lager soort dan mensen met een engels klinkende hbo knip/plak studiequote:Op vrijdag 27 april 2007 01:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarom haal je jezelf dan omlaag door te zeggen dat je zoiets hebt gedaan?.
Waarom koquetteren met een hoge opleiding?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarom haal je jezelf dan omlaag door te zeggen dat je zoiets hebt gedaan?.
En heb ik ergens gezegd dat jij dat hebt gedaan?.
Ik zeg niet dat het een lager soort isquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:47 schreef MREn het volgende:
[..]
Ow ja, wat mulo mensen zijn een lager soort dan mensen met een engels klinkende hbo knip/plak studie
* MREn relt even mee voor de gezelligheid
Pwnage 1000 is toch goedkoperquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het een lager soort is. En hij zegt dat hij zoiets heeft gedaan, dus haalt hij zichzelf omlaag.
Overigens niet alleen Engels klinkende opleiding schat. Werkelijk een Engelse opleiding.
* GotC is het gezeik en gezanik een beetje zat.
Probleem is, dat ik de AH, en vooral die waar ik werk, altijd zal blijven verdedigen/ervoor zal vechten..Blauw bloed en dergelijken
.
Of indoctrinatie?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:49 schreef GotC het volgende:
altijd zal blijven verdedigen/ervoor zal vechten..Blauw bloed en dergelijken
.
Daar zeg je het weer: 'haalt zichtzelf omlaag'... hoezo omlaag? Is iemand met mavo lager dan iemand met hbo?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het een lager soort is. En hij zegt dat hij zoiets heeft gedaan, dus haalt hij zichzelf omlaag.
wattte!!?/!/!?! Ja sorry ik kan jullie niet volgen .. Praat even minder slim assebliefquote:
* Eens is metquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:52 schreef MREn het volgende:
[..]
Daar zeg je het weer: 'haalt zichtzelf omlaag'... hoezo omlaag? Is iemand met mavo lager dan iemand met hbo?
Woordkennis heeft niets met slimheid te maken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:53 schreef Consigliere het volgende:
[..]
wattte!!?/!/!?! Ja sorry ik kan jullie niet volgen .. Praat even minder slim asseblief
Qua opleiding lager ja. Het is nou eenmaal zo: MBO is lager dan HBO, VMBO lager dan HAVO etc.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:52 schreef MREn het volgende:
[..]
Daar zeg je het weer: 'haalt zichtzelf omlaag'... hoezo omlaag? Is iemand met mavo lager dan iemand met hbo?
Weten wanneer je welke woorden moet/kunt gebruiken daarentegen... Vandaar ook mijn rel tegen Mensen die serieus doen in een topic die begint met "16 frituurjaren" nota bene...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:54 schreef MREn het volgende:
[..]
Woordkennis heeft niets met slimheid te maken.
www.vandale.nl
Vind ik niet. Een timmerman is net zo goed nodig als een rechter of vakkenvuller, en is daarmee geen minder persoon.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:56 schreef GotC het volgende:
Dus, waarom zeggen dat je bv mavo hebt gedaan, terwijl je eigenlijk bv havo hebt gedaan. Dan haal je jezelf toch omlaag, je niveau?
Je niveau omlaag halen door te zeggen dat...quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:56 schreef GotC het volgende:
Dus, waarom zeggen dat je bv mavo hebt gedaan, terwijl je eigenlijk bv havo hebt gedaan. Dan haal je jezelf toch omlaag, je niveau?
Ik kan er gewoon niet tegen als de AH wordt afgekraakt zonder goede redenquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:57 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Weten wanneer je welke woorden moet/kunt gebruiken daarentegen... Vandaar ook mijn rel tegen Mensen die serieus doen in een topic die begint met "16 frituurjaren" nota bene...
![]()
Dat is nou FOK, daar moet je doorheen kijken. Of je ergeren aan de hersenloos van de gemiddelde tiener in dit land omdat de meeste mensen 'in het echt' ook niets anders kunnen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:57 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Weten wanneer je welke woorden moet/kunt gebruiken daarentegen... Vandaar ook mijn rel tegen Mensen die serieus doen in een topic die begint met "16 frituurjaren" nota bene...
![]()
Ik heb het niet over beroepen vent. Of over het karakter van iemand. Puur het niveau van opleiding.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:58 schreef MREn het volgende:
[..]
Vind ik niet. Een timmerman is net zo goed nodig als een rechter of vakkenvuller, en is daarmee geen minder persoon.
Alles gebeurt met een reden. Dus als iemand klaagt omdat er geen chips van X zijn, klaagt ie bij de AH omdat ie daar zijn boodschappen doet, volledig terecht lijkt me. Iemand de te laat is met de trein klaagt ook altijd over 'de NS', waarbij eigenlijk ProRail verantwoordelijk is voor seinen en wissels om maar iets te noemen, en net zo kan het bij de AH aan croky liggen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:59 schreef GotC het volgende:
Ik kan er gewoon niet tegen als de AH wordt afgekraakt zonder goede reden.
verklaarquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:03 schreef MREn het volgende:
[..]
Alles gebeurt met een reden. Dus als iemand klaagt omdat er geen chips van X zijn, klaagt ie bij de AH omdat ie daar zijn boodschappen doet, volledig terecht lijkt me. Iemand de te laat is met de trein klaagt ook altijd over 'de NS', waarbij eigenlijk ProRail verantwoordelijk is voor seinen en wissels om maar iets te noemen, en net zo kan het bij de AH aan croky liggen.
Of aan uitknijpen van leveranciers wegens de prijzenoorlog, dan heeft AH wel schuld.
En 'De AH' bestaat niet eens, laat dat een schrale troost zijn.
Reageer niet zo gefrustreerd.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb het niet over beroepen vent. Of over het karakter van iemand. Puur het niveau van opleiding.
Omdat het 760 veschillende zaken zijn, die allemaal anders aangestuurd worden.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:05 schreef Consigliere het volgende:
verklaar
Mee eens, wel. Maar je moet toegeven, de Albert Heijn wordt om ALLES afgekraakt. Nooit wordt er eens gezegd: Top, goede service daar bij de AH!quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:03 schreef MREn het volgende:
[..]
Alles gebeurt met een reden. Dus als iemand klaagt omdat er geen chips van X zijn, klaagt ie bij de AH omdat ie daar zijn boodschappen doet, volledig terecht lijkt me. Iemand de te laat is met de trein klaagt ook altijd over 'de NS', waarbij eigenlijk ProRail verantwoordelijk is voor seinen en wissels om maar iets te noemen, en net zo kan het bij de AH aan croky liggen.
Of aan uitknijpen van leveranciers wegens de prijzenoorlog, dan heeft AH wel schuld.
En 'De AH' bestaat niet eens, laat dat een schrale troost zijn.
Vindt jij het niet lekker om je als een Dom wicht voor te doen, lekker ff verstand op nul en doordenken... Persoonlijk vind ik het een bevrijding, een genot een LOLLERMAOZEDONG PING_POING ROFLS KARTOFFELS DO_RE_MIETERS_LOLLERFA SOL !!!!?!/1/1/1/1?!?!!??!?!?!?1111/!?!!1!!!!1!111!quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb het niet over beroepen vent. Of over het karakter van iemand. Puur het niveau van opleiding.
Ik ben niet gefrustreerd, ik vind het simpelweg een nutteloze discussie, in een AH topic.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:05 schreef MREn het volgende:
[..]
Reageer niet zo gefrustreerd.
Jij zegt dat iemand zich naar beneden haalt met mavo ipv havo (om maar wat te noemen), terwijl ik het stom vind om een opleiding als lager te kwalificeren. Alsof je dan minder bent.
En dan trek ik door naar het doel van die opleiding (werk dus), waarbij je onmogelijk kan zeggen dat een timmerman lager is dan een advocaat.
De AH is de supermarkt met de meeste klanten .. Spreekt toch voor zich, neem ik aanquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Mee eens, wel. Maar je moet toegeven, de Albert Heijn wordt om ALLES afgekraakt. Nooit wordt er eens gezegd: Top, goede service daar bij de AH!
En AH bestaat wel schat. Typ eens 'AH' in bij google.nl.
En wat is dit:
[afbeelding]
Officiele afkorting van Albert Heijn, iemand?
Dat is gewoon niet waar, dat is wat jezelf ervaart omdat je er werkt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:07 schreef GotC het volgende:
Mee eens, wel. Maar je moet toegeven, de Albert Heijn wordt om ALLES afgekraakt. Nooit wordt er eens gezegd: Top, goede service daar bij de AH!
Neh. Ik haal mezelf als persoon!!! NIET ALS NIVEAU!!! liever niet omlaag. Hoogstens af en toe in t weekend na iets teveel wijnquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:08 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Vindt jij het niet lekker om je als een Dom wicht voor te doen, lekker ff verstand op nul en doordenken... Persoonlijk vind ik het een bevrijding, een genot een LOLLERMAOZEDONG PING_POING ROFLS KARTOFFELS DO_RE_MIETERS_LOLLERFA SOL !!!!?!/1/1/1/1?!?!!??!?!?!?1111/!?!!1!!!!1!111!
Voeg dan niet zoiets nutteloos toe? Tis geen 'troost' of wat je het ook noemtquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:09 schreef MREn het volgende:
*zucht* leert men nu nergens meer begrijpend lezen?
Ik zeg dat 'de AH' als in alle winkels zijn gelijk niet bestaat. Dat AH een gangbare afkorting is voor Albert Heijn hoor je mij nergens betwijfelen.
AH is geen officiele afkorting. Het is immers geen gedeponeerd merk zoals NS of KPN wel zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:07 schreef GotC het volgende:
* Proestquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd, ik vind het simpelweg een nutteloze discussie, in een AH topic.
Kijk eens voor de lol naar de afkortingen van die opleidingen, ze zeggen het zelf al:
'Middelbaar beroeps onderwijs'
'Hoger beroeps onderwijs'
Durf te beweren dat middelbaar en hoger hetzelfde niveau is. Ik heb nergens, nooit gezegd dat het persoon lager is. Hoogstens het niveau dat hij/zij beoefent.
ow.. dus na te veel wijn mag het wel? Maar achter je computer ( anoniem ) ..Kan het .. niet ?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Neh. Ik haal mezelf als persoon!!! NIET ALS NIVEAU!!! liever niet omlaag. Hoogstens af en toe in t weekend na iets teveel wijn.
Ik ben blij dat te horen, ik hoor ook bij ons in de winkel elke werkdag wel iemand dat we zo'n mooie (wel onlogisch ingedeeldequote:Op vrijdag 27 april 2007 02:11 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet waar, dat is wat jezelf ervaart omdat je er werkt.
Als je dit topic zou hebben gelezen, zou je hebben gelezen dat er genoeg mensen met alle plezier boodschappen doen, waaronder ikzelf.
Anoniemquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:14 schreef Consigliere het volgende:
[..]
ow.. dus na te veel wijn mag het wel? Maar achter je computer ( anoniem ) ..Kan het .. niet ?![]()
True, je hebt gelijk. Het spijt me. Het is dan niet officieel, maar toch gebruiken ze het als afkorting op praktisch alles. Pak maar een huismerkproduct, staat ook AH op. Toch apart?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:12 schreef MREn het volgende:
[..]
AH is geen officiele afkorting. Het is immers geen gedeponeerd merk zoals NS of KPN wel zijn.
Kijk maar eens in het woordenboek, waar je NS en KPN wel aan zult treffen en AH niet.
En als iemand nou gewoon Appie heet? Zoals Appie Baantjer? Of noem je die ook Albert?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Oh ja? Nou, ik haat mensen die Appie zeggen
doe dat dan niet..quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:17 schreef GotC het volgende:
[..]
AnoniemHoi, mijn email, woonplaats, naam, waar ik werk etc, heb ik allemaal gezegd of staan in m'n profiel. Go figure hoe anoniem ik dan nog ben dear.
Nee hoor, ook C1000 is namelijk een afkorting (Centra 1000) en die zetten nog niet eens op hun eigen winkels waar die afkorting voor staat.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:19 schreef GotC het volgende:
[..]
True, je hebt gelijk. Het spijt me. Het is dan niet officieel, maar toch gebruiken ze het als afkorting op praktisch alles. Pak maar een huismerkproduct, staat ook AH op. Toch apart?
Het is Pwnage 1000quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:21 schreef MREn het volgende:
[..]
Nee hoor, ook C1000 is namelijk een afkorting (Centra 1000) en die zetten nog niet eens op hun eigen winkels waar die afkorting voor staat.
Het kan me niks schelen dat het er staatquote:
Ik zou jou uberhaupt niet aansprekenquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Het kan me niks schelen dat het er staatAls iemand langskomt, en zegt van '
Hey jij bent GotC van Fok!' dan..nja, dat durft niemand van Fok! uberhaupt, een mede Fok!ker aan te spreken in het echt uit het niks
Zou het niet hopen, een dooie die me aanspreekt, bah.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:24 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Ik zou jou uberhaupt niet aanspreken
Dat schijnt ook heel eng te zijn voor mensen voor wie internet hun enige vorm van contact met de buitenwereld is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Het kan me niks schelen dat het er staatAls iemand langskomt, en zegt van '
Hey jij bent GotC van Fok!' dan..nja, dat durft niemand van Fok! uberhaupt, een mede Fok!ker aan te spreken in het echt uit het niks
Idd, geen idee waarom eerlijk gezegd. Heb al genoeg mensen ontmoet van Fok!quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:27 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat schijnt ook heel eng te zijn voor mensen voor wie internet hun enige vorm van contact met de buitenwereld is.
Ik heb er geen enkele moeite mee om mensen aan te spreken, maar ik herken je toch niet tussen de 120 andere medewerkers en ik kom zelden in naaldwijk, en in de plaatselijk AH nooit.
Iemand die Appie heet is al erg an sichquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:19 schreef MREn het volgende:
[..]
En als iemand nou gewoon Appie heet? Zoals Appie Baantjer? Of noem je die ook Albert?
Ongetwijfeld, maar ik kom voor mn werk bij supermarkten over de vloer, maar niet bij de meeste AH's. En om nu helemaal naar Naaldwijk te komen alleen om jou te zien, is wellicht wat te veel van het goedequote:Op vrijdag 27 april 2007 02:29 schreef GotC het volgende:
Idd, geen idee waarom eerlijk gezegd. Heb al genoeg mensen ontmoet van Fok!.
En mwah, ik ben wel te herkennen. Weleens in Naaldwijk geweest ja?Je kan onze Albert Heijn opzich moeilijk missen..naast het busplatform, voor het dorp, achter t gemeentehuis, naast het Westlandse hoofdkantoor van de Rabo.. Ach
.
Klopt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Iemand die Appie heet is al erg an sich
Wel aparte baan, zoals ik eerder zeiquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:32 schreef MREn het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik kom voor mn werk bij supermarkten over de vloer, maar niet bij de meeste AH's. En om nu helemaal naar Naaldwijk te komen alleen om jou te zien, is wellicht wat te veel van het goede
hoe kom je nou bij dooie..?quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Zou het niet hopen, een dooie die me aanspreekt, bah.
ik gek? Heul niet waar !quote:Op vrijdag 27 april 2007 02:37 schreef GotC het volgende:
[..]Sorry, daar kickte m'n westlands in. Een gek dan.
quote:
Oja, klagen over dat er geen Croky meer is én dat ze 1 liter flessen verkopen voortaan is onterecht?quote:Op vrijdag 27 april 2007 01:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen als de AH wordt afgekraakt zonder goede reden. Kan er niks aan doen, vind het een boeiend onderwerp, weet er een beetje vanaf, en waarom een goede discussie uit de weg gaan
.
Al is die zo te zien wel over. Argumenten zijn een beetje lost inmiddels
.
Langt van de winkelindeling af. Die nieuwe indeling met dat verseiland in het midden is erg mooiquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:05 schreef Trigalti het volgende:
PLUS... best oke toch?:p
De AH is ook topquote:Op vrijdag 27 april 2007 02:07 schreef GotC het volgende:
[..]
En AH bestaat wel schat. Typ eens 'AH' in bij google.nl.
En wat is dit:
[afbeelding]
huilliequote:Op vrijdag 27 april 2007 12:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oja, klagen over dat er geen Croky meer is én dat ze 1 liter flessen verkopen voortaan is onterecht?
Ga Albert uit z'n graf halen en neuk hem in z'n kont ofzo
1 liter flessen => klaag tegen Coca Colaquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oja, klagen over dat er geen Croky meer is én dat ze 1 liter flessen verkopen voortaan is onterecht?
Ga Albert uit z'n graf halen en neuk hem in z'n kont ofzo
eensch..quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:25 schreef Jumparound het volgende:
[..]
De AH is ook top
niks op aan te merken
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:03 schreef Rianne84 het volgende:
ik zag vorige week in de AH een bonusaanbieding:
"Ovale wasmand met handvaten"
![]()
En wat is nu je punt???quote:Op woensdag 25 april 2007 18:57 schreef De_Ananas het volgende:
Personeel is 3 frietpannen hoog. Gemiddelde leeftijd ligt op 16 frituurvetjaren (net zoals een mensenjaar). Ze werken niet door, zijn lui, helpen niet goed.
Maar wat nog erger is!
Er is tijd voor Croky chips en tijd voor Lays maar vandaag was zo'n Croky dag![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:14 schreef LENUS het volgende:
De groentenafdeling is om te huilen, wat een slechte kwaliteit als je de groenten van de Lidl gewend bent.
Ik zou zeggen, probeer het eens. Het klinkt gek, maar de groentenafdeling van de Appie is echt dramatisch.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:14 schreef LENUS het volgende:
De groentenafdeling is om te huilen, wat een slechte kwaliteit als je de groenten van de Lidl gewend bent.
Het is grappig dat veel mensen kwaliteit meten aan de hand van het imago van de betreffende winkelquote:
poepsexquote:Op woensdag 25 april 2007 18:57 schreef De_Ananas het volgende:
Maar wat nog erger is!
Klopt, weet je hoe lekker groente is bij de Lidlquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:30 schreef LENUS het volgende:
[..]
Het is grappig dat veel mensen kwaliteit meten aan de hand van het imago van de betreffende winkel![]()
Het AGF van de AH zit teminste niet bomvol gifresten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Klopt, weet je hoe lekker groente is bij de Lidl
Bij de AH zit het schimmel er na 3 minuten al op
Wel dierenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:02 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Het AGF van de AH zit teminste niet bomvol gifresten.
de kwaliteit van de groenteafdeling komt idd niet overeen met die van de versafdeling, maar slechter dan de lidl?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:21 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het eens. Het klinkt gek, maar de groentenafdeling van de Appie is echt dramatisch.
Komt omdat ze bij de AH het niet volspuiten met gif.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
3 minuten? Bewijs?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vraag om een boekje zijn bij de info no problemo,quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:28 schreef Karrr het volgende:
Heel leuk die jokeractie..
Vooral als je geen bonusboekje in je brievenbus gehad hebt![]()
Ach, de winkel ziet er altijd netjes uit...Veel loopruimte, voorraad goed op peil (m.u.v. vandaag > geen zilveruitjes) en voldoende mogelijkheid om te parkeren...Niet geinteresseerde kassameisjes (en -jongens
) heb je overal...
Ik heb het topic verder niet gevolgd maar ik ruik nu al dat je bij de AH werkt/gewerkt hebtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:01 schreef vanBnaarC het volgende:
[..]
Vraag om een boekje zijn bij de info no problemo,
Ga maar is boodschappen doen bij: Jumbo, c1000, Super De boer, Plus, Aldi, Lidl
daar zijn ze pas ongeinterreseerd
1x raden: Een 15 jarige Super de Boer vakkenvuller?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:10 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik heb het topic verder niet gevolgd maar ik ruik nu al dat je bij de AH werkt/gewerkt hebt![]()
mieter op, net alsof jouw lokale buurtsuper representatief is voor de rest van Nederland
en natuurlijk ga jij ook heel vaak boodschappen doen bij de 'Jumbo, c1000, Super De boer, Plus, Aldi, Lidl' zodat je precies weet dat íedereen er áltijd ongeinteresseerd is
grow a brain
Och, de keten is pas meerdere keren uitgeroepen tot beste supermarkt(keten) van het jaar...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:00 schreef hondenfokker het volgende:
jumbo is toch geen supermarkt?
edit: een olifant
Met die 10 filialen die ze hadden ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:50 schreef MREn het volgende:
[..]
Och, de keten is pas meerdere keren uitgeroepen tot beste supermarkt(keten) van het jaar...
Dit jaar hebben ze die prijs nog gewonnen met plus minus 90 fillilalen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:46 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Met die 10 filialen die ze hadden ja.
Wacht maar tot ze 2 jaar meer dan 100 filialen hebben; grote kans dat ze die prijs niet meer binnen halen.
Nuttige kickquote:Op maandag 16 juli 2007 17:20 schreef hondenfokker het volgende:
opdonderen met die winkel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |