Dat fenomeen heb ik gelukkig weten te vermijden, ik ben vandaag alleen even bezig geweest om quests farmen voor geld om mijn flying epic mount training te kunnen bekostigen, lekker relaxedquote:Op donderdag 26 april 2007 23:15 schreef Fratz het volgende:
[..]
veel te lang al. denk dat mijn vorige main over 120 days played had![]()
ik begin gewoon schoon genoeg te krijgen van het grinden en het eeuwige gewhine van guildies. als ik online kom begint het gelazer al. damn het lijkt mijn werk wel, zodra ik daar binnenstap mag ik ook direct aan de bak -_-
ben recruitment officer van onze guild. was eerder erg relaxed maar sinds TBC zijn er zo veel guilds en raiding communities uit elkaar gevallen.. zodra ik online kom word ik volledig gespammed door mensen die van alles van me willen weten. vind ik op zich niet erg maar ik heb momenteel door mijn werk al druk genoeg. meestal kom ik thuis, eten, raiden. ben gewoon wow moe eigenlijkquote:Op donderdag 26 april 2007 23:56 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Dat fenomeen heb ik gelukkig weten te vermijden, ik ben vandaag alleen even bezig geweest om quests farmen voor geld om mijn flying epic mount training te kunnen bekostigen, lekker relaxed
/soothequote:Op vrijdag 27 april 2007 10:03 schreef PBateman1978 het volgende:
ik ben weer begonnen, nog geen volle maand uitgehouden, kan ik me aanmelden bij de addicts-club?
Mijn lock blijft wel dood, ga alleen nog maar met mijn lvl 52 Rogue spelen, wie weet haal ik de 70 nog voor Age of Conan uitkomt…..
En je loopt minder risico om te overnuken danquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:00 schreef DjNivek het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga doen nu. Sinds de raid gisteren waarbij ik de tank-plaats op heb moeten vullen, kreeg ik toch steeds meer opmerkingen om een switch te doen in de guild, en dus als warrior aan de slag zou gaan.
Toch een lastige keuze, het is wel leuker als tank...:P
Ach..quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:58 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Wel erg gear dependant, en verder heb ik alleen maar slechte ervaringen met prot pally's.
Nu moet ik juist overnukenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
En je loopt minder risico om te overnuken dan
Dooie lock heb je namelijk ook niks aan.
En die zijn er zat. dooie locks in de raid.....![]()
Put some sunders on it ffs!!!!quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:19 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Nu moet ik juist overnuken
Maar ja, ik ga het nog even met de andere officers overleggen denk ik
Dan valt t nog allemaal wel meequote:Op vrijdag 27 april 2007 13:31 schreef DjNivek het volgende:
Gisteren was het maar 5g repairs ofzo, had meer gold gekregen door de kills
lekker ogre's killen dan voor de warbeadsquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Ding dong lvl 69! Met nog 8.5K Mag'har rep te gaan voor me Talkbuk mount
!
Ik level al vanaf lvl 64 zo wat op die dingenquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
lekker ogre's killen dan voor de warbeads
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |