abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 juni 2007 @ 13:18:54 #251
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_50266720
Gisteren sinds 2 jaar weer een seizoenskaart gekocht (vak 15) net als good old times. Nou hoor ik jullie denken "Ha die heatseeker gaat allleen naar de graafschap wanneer het weer goed met ze gaat". Dit moet ik ontkennen maar ivm tijdgebrek heb ik de afgelopen 2 jaar niet kunnen gaan. Daarvoor 7 jaar lang een seizoenskaart gehad. Ben benieuwd of het nog steeds zo gezellig is.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_50266736
Sibon mogelijk naar de Graafschap
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_50268458
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 13:19 schreef -J-D- het volgende:
Sibon mogelijk naar de Graafschap
Liever niet zeg, een uitgebluste speler van 33 jaar...

Oleg Iachtchouk willen ze ook, heeft 10 jaar bij Anderlecht gespeeld maar heeft het door blessures en concurrentie niet echt gemaakt. Hij is 29 en is mits fit de betere optie. Hij kan echter ook naar Cercle Brugge.

De komst van Tarvajärvi is zo goed als zeker.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_50271182
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 14:17 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Liever niet zeg, een uitgebluste speler van 33 jaar...

Oleg Iachtchouk willen ze ook, heeft 10 jaar bij Anderlecht gespeeld maar heeft het door blessures en concurrentie niet echt gemaakt. Hij is 29 en is mits fit de betere optie. Hij kan echter ook naar Cercle Brugge.

De komst van Tarvajärvi is zo goed als zeker.
Ik weet niet of hij uitgeblust is maar Sibon was in elk geval altijd een erg goede speler.
pi_50271392
Sibon zou gewoon een regelrechte versterking zijn voor De Graafschap.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50271536
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 15:56 schreef cultheld het volgende:
Sibon zou gewoon een regelrechte versterking zijn voor De Graafschap.
Mits gemotiveerd en blessurevrij.
pi_50275147
Hij is wel balvast ja, maar mits fit heb ik liever die Oekrainer.
pi_50275190
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 18:12 schreef vingerplant het volgende:
Ik ken die gast wederom niet. Ik ben persoonlijk naast een balvaste spits ook nog wel voor een fatsoenlijke snelle jongen er omheen. Ik bedoel zo snel is Powel ook niet en anders heb je als snelle jongen alleen Sissing achter de hand. (Ik weet niet hoe het Johnson zit).
pi_50275535
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 18:12 schreef vingerplant het volgende:
Je hebt meer aan Sibon: Kopsterk, balvast, goede kaatser, redelijk schot. Die Fin is onvoorspelbaar.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 18:59:49 #260
51286 w00h00
Digital man!
pi_50276327
Sibon is een ex-jood dus altijd goed.
pi_50276651
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 18:28 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je hebt meer aan Sibon: Kopsterk, balvast, goede kaatser, redelijk schot. Die Fin is onvoorspelbaar.
Onvoorspelbaar zijn is ook een kwaliteit.
pi_50277603
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 19:13 schreef Sensation89 het volgende:

[..]

Onvoorspelbaar zijn is ook een kwaliteit.
Ik bedoel meer dat je nooit weet wat je er aan hebt. Bij Sibon kun je ervan uitgaan dat ie er minimaal 10 maakt bij De Graafschap. Bij Tarvajärvi kunnen het er 3 zijn, maar het kunnen er ook 10 worden.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 19:50:08 #263
80382 manny
30 is best veel
pi_50277740
Laatste seizoen(en) bij Heerenveen was Sibon idd vrij sterk, geen ideel wat ie nu nog presteert; een ervaren speler op dit niveau is in ieder geval niet verkeerd.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_50278860
Het zouden er 2 uit het rijtje Tarva-Sibon-Iachtchouk worden. Als de laatste fit is is het een hele goede spits. Sibon heeft nauwelijks gespeeld in Nürnberg, zelfs nauwelijks invalbeurten. Daarbij zal hij ook niet goedkoop zijn.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 20:53:19 #265
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_50280074
Sibon komt niet. Zie FP van de clubsite.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
pi_50283840
quote:
Voor www.degraafschap.nl geeft Han Berger desgevraagd uitleg over de stand van zaken rond de vorming van de selectie voor het komende seizoen: “We willen graag voor dat we met de voorbereiding starten onze selectie uitbreiden met een spits en een verdediger. Voor de spitspositie is de naam Sibon inmiddels afgevallen. Met Niklas Tarvajärvi en Oleg Iachtchouk zijn we in gesprek. Hierin verwacht ik op korte termijn duidelijkheid,” licht Berger toe.

Dat deze namen bij het publiek minder bekend zijn, zegt Berger helemaal niets. “De Graafschap heeft in het verleden wel eens spelers gehaald die het grote publiek wel kende, maar die hadden vaak hun beste tijd gehad of ze pasten niet bij de huisstijl van De Graafschap. Daarnaast werden er bij het aantrekken van deze categorie spelers soms onverantwoorde financiele risico’s genomen. Het gaat niet om bekende namen, maar om een goed en uitgebalanceerd team. Dat moet straks onze meerwaarde worden ten opzichte van onze concurrenten.”
Woo-loo-loo!
pi_50283900
Jammer! Sibon zou een hele goede geweest zijn. Volgens mij is het ook wel een toffe vent om in de groep te hebben, in tegenstelling tot zo'n Redan. Zou mooi zijn als Tarvajärvi en Lachtchouk allebei komen.
Woo-loo-loo!
  zaterdag 9 juni 2007 @ 22:58:40 #268
80382 manny
30 is best veel
pi_50284051
Dat tweede deel van het verhaal van Berger lijkt me een goede zaak,maar dan moet dat uitgebalanceerde team er straks wel staan..
pi_50288394
Jammer van Sibon.
pi_50292087
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 22:58 schreef manny het volgende:
Dat tweede deel van het verhaal van Berger lijkt me een goede zaak,maar dan moet dat uitgebalanceerde team er straks wel staan..
Dat was ook het eerste wat ik dacht en het is ook meteen een sneer naar de beleidsbepalers uit het verleden. Terecht hoor. Sibon komt dus niet

Ik lees op de site dat Gerrit Mintjes is overleden. Hij woonde bij een oom van me in de straat. Aardige vent en een echte clubspeler, veel te jong overleden
  maandag 11 juni 2007 @ 09:37:38 #271
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50321711
Tarvarjarvi wordt voor 1 jaar gehuurd. Sibon hadden we voor meerdere jaren vast kunnen leggen. Dat geniet toch mijn voorkeur.
Gisteren gesproken met een Heerenveen supporter en die was lyrisch over Tarvarjarvi.
Nou maar hopen op De Zeeuw!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_50322277
quote:
Op maandag 11 juni 2007 09:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

Nou maar hopen op De Zeeuw!
Arjan de Zeeuw? Die is 37 en het laatste jaar al veel geblesseerd geweest. De reden dat ze hem in Engeland bij sommige clubs nog willen hebben is dat hij een goede naam heeft en ze daar vaak oudere spelers nog kansen geven terwijl ze eigenlijk het niveau niet meer hebben.

En nogmaals, Sibon komt niet
pi_50375068
quote:
Niklas Tarvajärvi op huurbasis naar De Graafschap
Aanvaller Niklas Tarvajärvi draagt komend seizoen het shirt van De Graafschap. De Doetinchemse club huurt de Fin voor de periode van een seizoen van sc Heerenveen.

Niklas Tarvajärvi (24) speelde de laatste twee seizoenen in het Abe Lenstra Stadion. In zijn geboorteland kwam Tarvajärvi uit voor FC Jokerit en MyPa 47. In totaal speelde de lange spits 106 competitieduels en daarin scoorde hij 18 maal.
Tarva is binnen.
pi_50375822
Mooi zo. De Oekrainer komt nu niet meer. Volgens voetbalzone is gisteren wel Fung A Wing gekeurd. Het is mij een raadsel wat me met hem moeten. De bank warmhouden als reserve voor Van Peppen denk ik.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:19:27 #275
51286 w00h00
Digital man!
pi_50376531
De Graafschap heeft beet bij Tarvajärvi

Sparta Rotterdam en Heracles Almelo waren in de markt, maar Niklas Tarvajärvi versterkt komend seizoen de aanval van De Graafschap.
Heerenveen-aanvaller Tarvajärvi stond bovenaan het verlanglijstje van De Graafschap. 'Niklas hebben wij al langer op het oog', zegt directeur Han Berger deze week in Voetbal International. 'Trainer Jan de Jonge kent hem nog van zijn tijd in Friesland.'

De komst van de Fin betekent dat De Graafschap geen belangstelling meer heeft voor Oleg Iachtchouk. De Oekraīner was benaderd voor het geval Tarvajärvi geen optie meer was.

De Graafschap neemt Tarvajärvi op huurbasis over van SC Heerenveen. In Friesland was de 24-jarige aanvaller mede door blessures niet in staat gebleken een basisplaats te veroveren.

Netjes van Han. Wel jammer dat hij op huurbasis komt.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:50:24 #276
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_50377522
Voorstelrondje van de 2 nieuwe spelers Resit Schuurman en Arnar Vidarson
Even doorspoelen naar :20:35
http://81.173.115.225/~rtvg/index.php?datum=11062007&programma=021&id=51391
pi_50378037
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef vingerplant het volgende:
Mooi zo. De Oekrainer komt nu niet meer. Volgens voetbalzone is gisteren wel Fung A Wing gekeurd. Het is mij een raadsel wat me met hem moeten. De bank warmhouden als reserve voor Van Peppen denk ik.
Die kan ook als linker centrale verdediger uit de voeten.
pi_50378042
quote:
Ook Fung a Wing naar De Graafschap

Cereze Fung a Wing speelt vanaf komend seizoen bij De Graafschap. De back, vooral bekend geworden door zijn sterke periode bij FC Volendam, is geboren in Paramaribo. Het afgelopen seizoen speelde hij bij het gedegradeerde RKC Waalwijk. In totaal speelde Fung a Wing 104 wedstrijden in het betaalde voetbal en wist hij hierin als verdediger 3 doelpunten te maken.
Ik denk dat de selectie nu tamelijk compleet is in de ogen van de technische staf. Ik heb ten aanzien van alle linies wel mijn vraagtekens maar goed wat mij betreft krijgen ze het voordeel van de twijfel. Nu zullen er denk ik alleen "mazzeltjes" gehaald worden zoals Powel vorig jaar.

edit: ik lees op graafschapfans dat ze nog op zoek zijn naar een vleugelspeler. Het is mij een raadsel waarom. Ze gaan toch 4-4-2 spelen? Een snelle jongen voorin die Powel direct kan vervangen mag van mij nog wel komen. Nu heb je voorin Tarva (de Groot) en Powel (Sissing) ik weet niet precies wat voor een type die Johnson is.

[ Bericht 17% gewijzigd door Opgezwollenlever op 12-06-2007 17:13:13 ]
pi_50381586
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 17:06 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die kan ook als linker centrale verdediger uit de voeten.
Ok. Het lijkt me verder geen zeikerd als hij op de bank zit, dus hij is welkom. Selectie zal nu wel zo'n beetje compleet zijn?

Dat van die vleugelaanvaller lijkt me onzin.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 23:55:44 #280
80382 manny
30 is best veel
pi_50394019
De basis selectie zal nu op orde zijn, mischien hebben ze nog een potje met geld voor een speler van een grotere club, maar dan op huurbasis.
pi_50394154
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:55 schreef manny het volgende:
De basis selectie zal nu op orde zijn, mischien hebben ze nog een potje met geld voor een speler van een grotere club, maar dan op huurbasis.
Als ze slim zijn dan huren ze nog een verdediger. Bijv. Rens van Eijden van PSV. Verder ben ik benieuwd naar wie de voorkeur krijgt bij De Graafschap: Schöne of Bloemendaal?
pi_50394592
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 23:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

Als ze slim zijn dan huren ze nog een verdediger. Bijv. Rens van Eijden van PSV. Verder ben ik benieuwd naar wie de voorkeur krijgt bij De Graafschap: Schöne of Bloemendaal?
Als het al tussen die 2 gaat dan wordt het denk ik duidelijk Schone. Bloemendaal heeft weinig speeltijd gekregen afgelopen seizoen.
  woensdag 13 juni 2007 @ 09:05:07 #283
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50399809
De jonge vind Bloemendaal maar een vervelend ventje volgens mij. Hij heeft de ontwikkeling van Bloemendaal tegengehouden en die van Schöne voorrang gegeven.
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:58:27 #284
51286 w00h00
Digital man!
pi_50403012
Van het o zo betrouwbare voetbalonline:

De Graafschap wil Iachtchouk

Oleg Iachtchouk komt op het lijstje voor van De Graafschap. De Superboeren zijn zich, met het oog op de terugkeer in de eredivisie, op dit moment aanmerkelijk aan het versterken.
De 30-jarige Oleg Iachtchouk speelde het afgelopen seizoen op Kreta bij Ergotelis Iraklion. Ondanks het feit dat de voormalige speler van Anderlecht een contractverlenging kreeg aangeboden gaat vanwege familie omstandigheden zijn voorkeur uit naar een club in West Europa.

Maar na de komst van Tarajervi zou er toch geen behoefte meer aan deze oude rot zijn?
pi_50406392
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:58 schreef w00h00 het volgende:

Maar na de komst van Tarajervi zou er toch geen behoefte meer aan deze oude rot zijn?
Idd dat is ook wat ik begrepen heb.
  woensdag 13 juni 2007 @ 12:38:40 #286
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50406452
Ik heb al meer gelezen dat ze ze allebie wilden.
pi_50406575
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb al meer gelezen dat ze ze allebie wilden.
quote:
De komst van de Fin betekent dat De Graafschap geen belangstelling meer heeft voor Oleg Iachtchouk. De Oekraīner was benaderd voor het geval Tarvajärvi geen optie meer was.
pi_50406629
Waarom is iedereen zo blij met die Tarva? Hij heeft toch nog nauwelijks gespeeld/gepresteerd.
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:02:00 #289
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_50407169
Omdat een kinderhand gauw gevuld is en alle Graafschapsupporters als makke lammetjes achter ome Han aan lopen. Schapen die wel punten van kritiek plaatsen worden gezien als negatievelingen.

@ Opgezwollenlever: Ik weet het ook niet. Volgens mij zijn ze klaar, want die linksbenige verdediger is Fung a Wing toch?
pi_50408118
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Omdat een kinderhand gauw gevuld is en alle Graafschapsupporters als makke lammetjes achter ome Han aan lopen.
Ja dat klopt wel, niet helemaal vreemd natuurlijk aangezien Berger vorig jaar zeer goed werk geleverd heeft. Ik denk dat het er daarnaast mee te maken heeft dat betere spelers niet haalbaar blijken te zijn. Je moet dus wel tevreden zijn met wat je hebt.
quote:
@ Opgezwollenlever: Ik weet het ook niet. Volgens mij zijn ze klaar, want die linksbenige verdediger is Fung a Wing toch?
Dat denk ik ook op een incidenteel koopje na misschien. Fung a Wing is btw nog niet bevestigd.
pi_50439696
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 12:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom is iedereen zo blij met die Tarva? Hij heeft toch nog nauwelijks gespeeld/gepresteerd.
Hij is weinig aan spelen toegekomen ,maar die paar wedstrijden die ik van hem gezien heb dacht ik vorig seizoen al: als die gast op de bank blijft zitten zou het wel een goede voor de graafschap zijn. Ik ben er wel gecharmeerd van.... Sterke spits hoor!
Bloed, zweet en tranen!
pi_50439839
WTF komt Johnson nu ook?
quote:
De Graafschap huurt spits Tarvajärvi

Niklas Tarvajärvi speelt komend seizoen voor De Graafschap. De 24-jarige Finse spits wordt gehuurd van sc Heerenveen. Tarvajärvi komt bij de Friese club niet in aanmerking voor een basisplaats. Hij kwam in 2005 naar Heerenveen, maar de boomlange aanvaller bewees vooral zijn waarde als pinch-hitter.

Hij kwam in twee jaar tijd vooral als invaller tot 34 wedstrijden en scoorde viermaal.

De Canadees Will Johnson wordt komend seizoen ook van de Friese club gehuurd.
Bloed, zweet en tranen!
pi_50439972
Maak je nu een grap? Dat van Johnson is al een maand bekend.
pi_50457710
Hahaha kom je er serieus nu achter dat Johnson ook komt? In welke grot heb je geleefd?
pi_50476946
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 17:47 schreef Sensation89 het volgende:
Hahaha kom je er serieus nu achter dat Johnson ook komt? In welke grot heb je geleefd?
Krijg je ervan he, een maand geen internet op je werk
Bloed, zweet en tranen!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:47:26 #296
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_50497562
Fung a Wing... da's toch ook die gozer die nu met Jong Oranje op het EK speelt?
kloep kloep
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:56:34 #297
51286 w00h00
Digital man!
pi_50502137
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 19:47 schreef Borizzz het volgende:
Fung a Wing... da's toch ook die gozer die nu met Jong Oranje op het EK speelt?
Nee dat is Amsterdammer Calvin Jong a Pin van Heerenveen.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 10:43:27 #298
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_50513921
quote:
De Graafschap ‘wil’ Nana Asare

De Graafschap zou zich volgens de Belgische media bij Feyenoord hebben gemeld voor Nana Asare. De linkshalf uit Ghana is door de Rotterdamse club uitgeleend aan KV Mechelen.

Met die club promoveerde hij vorige week naar het hoogste niveau. Asare zou ook in de belangstelling staan van het Belgische Germinal Beerschot, Sint Truiden en Roeselare. Technisch directeur Han Berger ontkende de interesse.
Bron: De Gelderlander.

Ik hoop dat bovenstaande waar blijkt toch, lijkt me en goede speler op basis van verhalen die ik hoor. Weet het natuurlijk niet zeker, misschien een F'noorder aanwezig die meer kan zeggen?

Daarnaast gaan we oefenen tegen Real Sociedad, dat is een mooie club voor de Graafschap om tegen te spelen.
pi_50514060
Oei dubbel gevoel. Wat mij betreft komt hij alleen als Feyenoord er met KVM niet uitkomt. Hele goede speler, maar het zou veel KV-fans pijn doen als hij daar niet heen gaat.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 11:00:26 #300
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_50514236
T lijkt mij een speler die niet te betalen is voor ons...ik las dat ie 750.000 moest kosten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')