Liever niet zeg, een uitgebluste speler van 33 jaar...quote:
Ik weet niet of hij uitgeblust is maar Sibon was in elk geval altijd een erg goede speler.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:17 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Liever niet zeg, een uitgebluste speler van 33 jaar...
Oleg Iachtchouk willen ze ook, heeft 10 jaar bij Anderlecht gespeeld maar heeft het door blessures en concurrentie niet echt gemaakt. Hij is 29 en is mits fit de betere optie. Hij kan echter ook naar Cercle Brugge.
De komst van Tarvajärvi is zo goed als zeker.
Mits gemotiveerd en blessurevrij.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:56 schreef cultheld het volgende:
Sibon zou gewoon een regelrechte versterking zijn voor De Graafschap.
Ik ken die gast wederom niet. Ik ben persoonlijk naast een balvaste spits ook nog wel voor een fatsoenlijke snelle jongen er omheen. Ik bedoel zo snel is Powel ook niet en anders heb je als snelle jongen alleen Sissing achter de hand. (Ik weet niet hoe het Johnson zit).quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:12 schreef vingerplant het volgende:
Hij is wel balvast ja, maar mits fit heb ik liever die Oekrainer.
Je hebt meer aan Sibon: Kopsterk, balvast, goede kaatser, redelijk schot. Die Fin is onvoorspelbaar.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:12 schreef vingerplant het volgende:
Hij is wel balvast ja, maar mits fit heb ik liever die Oekrainer.
Onvoorspelbaar zijn is ook een kwaliteit.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hebt meer aan Sibon: Kopsterk, balvast, goede kaatser, redelijk schot. Die Fin is onvoorspelbaar.
Ik bedoel meer dat je nooit weet wat je er aan hebt. Bij Sibon kun je ervan uitgaan dat ie er minimaal 10 maakt bij De Graafschap. Bij Tarvajärvi kunnen het er 3 zijn, maar het kunnen er ook 10 worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:13 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Onvoorspelbaar zijn is ook een kwaliteit.
quote:Voor www.degraafschap.nl geeft Han Berger desgevraagd uitleg over de stand van zaken rond de vorming van de selectie voor het komende seizoen: “We willen graag voor dat we met de voorbereiding starten onze selectie uitbreiden met een spits en een verdediger. Voor de spitspositie is de naam Sibon inmiddels afgevallen. Met Niklas Tarvajärvi en Oleg Iachtchouk zijn we in gesprek. Hierin verwacht ik op korte termijn duidelijkheid,” licht Berger toe.
Dat deze namen bij het publiek minder bekend zijn, zegt Berger helemaal niets. “De Graafschap heeft in het verleden wel eens spelers gehaald die het grote publiek wel kende, maar die hadden vaak hun beste tijd gehad of ze pasten niet bij de huisstijl van De Graafschap. Daarnaast werden er bij het aantrekken van deze categorie spelers soms onverantwoorde financiele risico’s genomen. Het gaat niet om bekende namen, maar om een goed en uitgebalanceerd team. Dat moet straks onze meerwaarde worden ten opzichte van onze concurrenten.”
Dat was ook het eerste wat ik dacht en het is ook meteen een sneer naar de beleidsbepalers uit het verleden. Terecht hoor. Sibon komt dus nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:58 schreef manny het volgende:
Dat tweede deel van het verhaal van Berger lijkt me een goede zaak,maar dan moet dat uitgebalanceerde team er straks wel staan..
Arjan de Zeeuw? Die is 37 en het laatste jaar al veel geblesseerd geweest. De reden dat ze hem in Engeland bij sommige clubs nog willen hebben is dat hij een goede naam heeft en ze daar vaak oudere spelers nog kansen geven terwijl ze eigenlijk het niveau niet meer hebben.quote:
Tarva is binnen.quote:Niklas Tarvajärvi op huurbasis naar De Graafschap
Aanvaller Niklas Tarvajärvi draagt komend seizoen het shirt van De Graafschap. De Doetinchemse club huurt de Fin voor de periode van een seizoen van sc Heerenveen.
Niklas Tarvajärvi (24) speelde de laatste twee seizoenen in het Abe Lenstra Stadion. In zijn geboorteland kwam Tarvajärvi uit voor FC Jokerit en MyPa 47. In totaal speelde de lange spits 106 competitieduels en daarin scoorde hij 18 maal.
Die kan ook als linker centrale verdediger uit de voeten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef vingerplant het volgende:
Mooi zo. De Oekrainer komt nu niet meer. Volgens voetbalzone is gisteren wel Fung A Wing gekeurd. Het is mij een raadsel wat me met hem moeten. De bank warmhouden als reserve voor Van Peppen denk ik.
Ik denk dat de selectie nu tamelijk compleet is in de ogen van de technische staf. Ik heb ten aanzien van alle linies wel mijn vraagtekens maar goed wat mij betreft krijgen ze het voordeel van de twijfel. Nu zullen er denk ik alleen "mazzeltjes" gehaald worden zoals Powel vorig jaar.quote:Ook Fung a Wing naar De Graafschap
Cereze Fung a Wing speelt vanaf komend seizoen bij De Graafschap. De back, vooral bekend geworden door zijn sterke periode bij FC Volendam, is geboren in Paramaribo. Het afgelopen seizoen speelde hij bij het gedegradeerde RKC Waalwijk. In totaal speelde Fung a Wing 104 wedstrijden in het betaalde voetbal en wist hij hierin als verdediger 3 doelpunten te maken.
Ok. Het lijkt me verder geen zeikerd als hij op de bank zit, dus hij is welkom. Selectie zal nu wel zo'n beetje compleet zijn?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die kan ook als linker centrale verdediger uit de voeten.
Als ze slim zijn dan huren ze nog een verdediger. Bijv. Rens van Eijden van PSV. Verder ben ik benieuwd naar wie de voorkeur krijgt bij De Graafschap: Schöne of Bloemendaal?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:55 schreef manny het volgende:
De basis selectie zal nu op orde zijn, mischien hebben ze nog een potje met geld voor een speler van een grotere club, maar dan op huurbasis.
Als het al tussen die 2 gaat dan wordt het denk ik duidelijk Schone. Bloemendaal heeft weinig speeltijd gekregen afgelopen seizoen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als ze slim zijn dan huren ze nog een verdediger. Bijv. Rens van Eijden van PSV. Verder ben ik benieuwd naar wie de voorkeur krijgt bij De Graafschap: Schöne of Bloemendaal?
Idd dat is ook wat ik begrepen heb.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:58 schreef w00h00 het volgende:
Maar na de komst van Tarajervi zou er toch geen behoefte meer aan deze oude rot zijn?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb al meer gelezen dat ze ze allebie wilden.
quote:De komst van de Fin betekent dat De Graafschap geen belangstelling meer heeft voor Oleg Iachtchouk. De Oekraīner was benaderd voor het geval Tarvajärvi geen optie meer was.
Ja dat klopt wel, niet helemaal vreemd natuurlijk aangezien Berger vorig jaar zeer goed werk geleverd heeft. Ik denk dat het er daarnaast mee te maken heeft dat betere spelers niet haalbaar blijken te zijn. Je moet dus wel tevreden zijn met wat je hebt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Omdat een kinderhand gauw gevuld is en alle Graafschapsupporters als makke lammetjes achter ome Han aan lopen.
Dat denk ik ook op een incidenteel koopje na misschien. Fung a Wing is btw nog niet bevestigd.quote:@ Opgezwollenlever: Ik weet het ook niet. Volgens mij zijn ze klaar, want die linksbenige verdediger is Fung a Wing toch?
Hij is weinig aan spelen toegekomen ,maar die paar wedstrijden die ik van hem gezien heb dacht ik vorig seizoen al: als die gast op de bank blijft zitten zou het wel een goede voor de graafschap zijn. Ik ben er wel gecharmeerd van.... Sterke spits hoor!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom is iedereen zo blij met die Tarva? Hij heeft toch nog nauwelijks gespeeld/gepresteerd.
quote:De Graafschap huurt spits Tarvajärvi
Niklas Tarvajärvi speelt komend seizoen voor De Graafschap. De 24-jarige Finse spits wordt gehuurd van sc Heerenveen. Tarvajärvi komt bij de Friese club niet in aanmerking voor een basisplaats. Hij kwam in 2005 naar Heerenveen, maar de boomlange aanvaller bewees vooral zijn waarde als pinch-hitter.
Hij kwam in twee jaar tijd vooral als invaller tot 34 wedstrijden en scoorde viermaal.
De Canadees Will Johnson wordt komend seizoen ook van de Friese club gehuurd.
Krijg je ervan he, een maand geen internet op je werkquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:47 schreef Sensation89 het volgende:
Hahaha kom je er serieus nu achter dat Johnson ook komt? In welke grot heb je geleefd?
Nee dat is Amsterdammer Calvin Jong a Pin van Heerenveen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:47 schreef Borizzz het volgende:
Fung a Wing... da's toch ook die gozer die nu met Jong Oranje op het EK speelt?
quote:De Graafschap ‘wil’ Nana Asare
De Graafschap zou zich volgens de Belgische media bij Feyenoord hebben gemeld voor Nana Asare. De linkshalf uit Ghana is door de Rotterdamse club uitgeleend aan KV Mechelen.
Met die club promoveerde hij vorige week naar het hoogste niveau. Asare zou ook in de belangstelling staan van het Belgische Germinal Beerschot, Sint Truiden en Roeselare. Technisch directeur Han Berger ontkende de interesse.
Bron: De Gelderlander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |