heeft vast op de schermen gestaan beneden.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:09 schreef Kinga het volgende:
oei, de rest weet het
Beetje jammer weer.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:10 schreef petraa het volgende:
[..]
heeft vast op de schermen gestaan beneden.
Grote harde tepels.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:09 schreef Lobasca het volgende:
dat Natasia met der tietuh tegen het douchescherm geplakt zit en
tegen Brian zegt; "Kijk wat een grote tepels ik heb.
Ericquote:Op woensdag 25 april 2007 17:16 schreef Lieve het volgende:
Het zal wel aan mij liggen. maar ik vind er steeds minder aan. Het scripten en toneelhaken en de inmenging van 'achter'. De dwang om te presteren als clown en marionet. Er is geen bal meer aan.
Palma en Hermafrodiet die de ochtenden steevast vern**ken. Alle draaiboeken... ik ben er meer en meer op uitgekeken. Het hele verhaal Brian met amanda... voegt niets orgineels toe. Het eeuwige ' we pakken Huub' in negatieve zin, weinig leuks meer aan (ook al komt het gezeik steevast van Palma, iedere ochtend met haar mislukte hormonenkuur)
Eric is een....ben ik ook wel klaar mee en de nieuwe is.... vast en zeker een vriendje van mevrouw Flens. Dat dus! Ik heb het wel gehad..... met de Febo
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
Dat smerige walgelijke mannetje is weer terug van zijn vreselijk moeilijk Excel- 'tentamen'.
Smerig mannetje: OPFLIKKEREN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |