Dan mag ze dan nu mooi in Barcelona doen.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:49 schreef Gigageil het volgende:
Gedver......die iele witte beentjes van Sylvia zijn ook geen genot om naar te kijken.....beetje zonnekleur zou niet misstaan
Daar zit ik ook op te wachtenquote:Op woensdag 25 april 2007 18:46 schreef elrosa het volgende:
[..]
Mooi zo hier in de UK begint BB weer in mei, zo lekker daar naar kijken,bye bye DGK
Hartelijk dank voor live- verslagquote:Op woensdag 25 april 2007 18:53 schreef petraa het volgende:
Hij staat zijn lul te wassen, ruikt aan het doekje, gaat verder met zijn reet en doet daarna de rest van zijn lichaam met het doekje.
een lakenquote:Op woensdag 25 april 2007 18:56 schreef Kinga het volgende:
wtf droogt ie zich mee af?
DJ en ING vrouw.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:57 schreef Kinga het volgende:
en wie zijn die 2 vreemden
Nou, daar hebben ze zich dan een uur voor uitgesloofd.quote:Op woensdag 25 april 2007 18:56 schreef Kinga het volgende:
wtf droogt ie zich mee af?
mn vieze,vette,vervelende verloofde is er niets bij.....quote:Op woensdag 25 april 2007 18:59 schreef beequeen het volgende:
Dekbedovertrek 2 is aan de beurt.
quote:Op woensdag 25 april 2007 19:00 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mn vieze,vette,vervelende verloofde is er niets bij.....![]()
Ik dacht even dat je het over jezelf had, maar het kwartje is gevallen.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:00 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mn vieze,vette,vervelende verloofde is er niets bij.....![]()
Ze heet Jantina geloof ik in het echt..... dus Kora, Chora, Cora or Kooraah maakt niet zoveel uit.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:01 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me ook echt niet voorstellen dat Cora nog met hem wil trouwen, na al zijn akties van van de week. En zeker niet nadat hij zelfs in zijn speech Kora met een K heeft geschreven. De liefde zit echt diep bij Jaap.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |