I knowquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Da's dan wel weer een beetje zielig...
Nee, druk op vele frontenquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geloof dat nu iedereen naar bed is?![]()
Euh..quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:41 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vind 505 echt zó mooi!
Vooral bij het stukje: " I crumble completely when you cry" Ik zou er bijna zelf van gaan huilen.
Ja, maar nou ben ik nieuwsgierig!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:41 schreef Markeerstift het volgende:
edit: ik zat in het verkeerde topic![]()
505??quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:41 schreef Markeerstift het volgende:
edit: ik zat in het verkeerde topic![]()
Ik heb het niet gedaan hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat mij, ik ben verdrietig enzovoort want jullie hebben toen ik er even niet was mijn Leandra weg weten te jagen!![]()
![]()
![]()
Ik heb al boodschappen gedaan, dus geen bijdehandjes meer dit weekendquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Morgen vroeg op en meteen nieuwe halen!
Daar was ik reeds, om mijn Geliefde Leandra nog een maal eenquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb het niet gedaan hoor.Kom anders even naar de knufelhoek.
![]()
Nee!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:43 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
hahaha sorry! Ik zat in het verkeerde topic![]()
Doe maar net alsof het er niet stond ofzo
En wat vindt je vriendin daarvan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar was ik reeds, om mijn Geliefde Leandra nog een maal eente brengen...
Een of andere computer nerd doet een SOS omdat hij een pc crash heeft gehad en zijn nerd vriendin moet ervan huilen en daardoor doet hij van crumbelen...quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ja okay, maar wat heeft de rest van die tekst ermee te maken??
Mijn vriendin vond het zielig voor mij, want die weet hoezeer ik op Leandra gesteld benquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En wat vindt je vriendin daarvan?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:45 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
ok. van Arctic monkeys, laatste liedje, nieuwe album
Juist ja... jankende nerds om een BSOD dusquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een of andere computer nerd doet een SOS omdat hij een pc crash heeft gehad en zijn nerd vriendin moet ervan huilen en daardoor doet hij van crumbelen...
En ik loop een blauwtje hier.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar was ik reeds, om mijn Geliefde Leandra nog een maal eente brengen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |